BB King?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt heer irritant. Ik zoek de naam van een zwarte artiest (hij is nu misschien een jaar of 70/80) Bijna iedereen heeft wel eens zijn muziek geluisterd. Geen Marvin Gaye, geen jimmy hendrix....
Super chill/relaxte muziek is het. Als ik die naam zie dan weet ik het wel.
Fijne omschrijving ik weet het
The Robins - Out of the picturequote:Op donderdag 3 november 2005 10:50 schreef Pronk het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van de TV reclame van HP waar iemand de hele tijd met fotolijstjes speelt.
stukje tekst "out of a picture, out of a frame" ofzo.
Otis Redding. Met bonuspunten voor iedereen die een ander nummer kan noemen dan Sittin' on the dock of the bayquote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Echt heer irritant. Ik zoek de naam van een zwarte artiest (hij is nu misschien een jaar of 70/80) Bijna iedereen heeft wel eens zijn muziek geluisterd. Geen Marvin Gaye, geen jimmy hendrix....
Men! Jullie vergeten Louis Armstrong..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
*ook een duit in het zakje doet*quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Aint no sunshinequote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Otis Redding. Met bonuspunten voor iedereen die een ander nummer kan noemen dan Sittin' on the dock of the bay.
Bill Withers en The Temptations respectievelijkquote:
Beetje jammer weerquote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bill Withers en The Temptations respectievelijk.
En wie zou hier nu wie coveren?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bill Withers en The Temptations respectievelijk.
Redding heeft My Girl inderdaad gecoverd (maar wel met de Temptations versie als basis) en Ain't No Sunshine is pas vier jaar na Redding's dood uitgekomen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
En wie zou hier nu wie coveren?
Hard To Handle, maar alleen vanwege de cover van The Black Crowesquote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Otis Redding. Met bonuspunten voor iedereen die een ander nummer kan noemen dan Sittin' on the dock of the bay.
bob marley ?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Klinkt als een dance cover van Unchained Melody van de Righteous Brothers.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef SummerJam2003 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat net voor Anastacia - Pieces of a dream op 538 werd gedraait? Het is een dance nummer aan het begin zingen ze van "time goes by so slow" of iets dergelijks, en je hoort m vet vaak op de radio het is een cover van een andere, maar ik mis steeds net de titel!
Haha nee dat is hem nietquote:Op donderdag 3 november 2005 15:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt als een dance cover van Unchained Melody van de Righteous Brothers.
Dune -Hand in Handquote:Op donderdag 3 november 2005 15:53 schreef Luqq het volgende:
hmm, ik had laatst een liedje gedownload van DJ Lhasa, dit deuntje komt me ongelovelijk bekend voor van een liedje van DJ Jean, als iemand een vergelijkbaar liedje heeft alleen dan van DJ Jean, hoor ik het graag! Bij voorbaat dank!![]()
http://145.37.208.250/liedje.mp3
Volgens mij is de titel: (de) zuidenwind .......quote:Op woensdag 2 november 2005 15:43 schreef 24-7 het volgende:
Kan em dus nergens vinden, had al even gegoogled.
Nam aan dat het nummer Warme zuiderwind heet, maar lukt nergens..
Tekst gaat als volgt:
Die warme zuiderwind,
van liefde maakt me blind (ofzo)
-
-
Ik was verloren.
Is best een lekker party nummer,en zit al dagen in mijn hoofd, maar kan em niet vinden. Wie kan me helpen, zou echt top zijn.
Is dat niet gewoon "" madonna- Hung up" ??quote:Op donderdag 3 november 2005 15:18 schreef SummerJam2003 het volgende:
Hoe heet dat nummer dat net voor Anastacia - Pieces of a dream op 538 werd gedraait? Het is een dance nummer aan het begin zingen ze van "time goes by so slow" of iets dergelijks, en je hoort m vet vaak op de radio het is een cover van een andere, maar ik mis steeds net de titel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |