love generation?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet waarin een heel stuk wordt gefloten?

Met zo'n heel herkenbaar gitaar loopje dat het hele nummer lang duurt...quote:Op donderdag 10 november 2005 19:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe heet dat nummer van de Blues Brothers dat helemaal instrumentaal is?

Blues Brothers - Peter Gunn Theme.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Met zo'n heel herkenbaar gitaar loopje dat het hele nummer lang duurt...![]()

Do'nt Worry Be Happy?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:

of dat nummer uit Kill Bill wat al honderden keren gevraagd is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:

'Rondo Russo'quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:06 schreef Ratt het volgende:

Flashing for Nothing heet the remixquote:Op donderdag 10 november 2005 10:56 schreef SlaggY het volgende:
Uit het vorig topic nog:
[..]
Heb 'm eindelijk gevonden: Deep Dish - Money For Nothing
Het origineel is van de Dire Straits![]()

Wat zeg ik nou.quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Blues Brothers - Peter Gunn Theme.

dat was hemquote:Op donderdag 10 november 2005 08:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Yves LaRock - Zookey (Lift Your Leg Up)

Daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeh ik heb hier heel wat Björk cd's staan en ze heeft heel veel nummers die aan die omschrijving voldoen...
"Bekende" nummers van haar zijn:
- Army of Me
- Big Time Sensuality
- Human Behaviour
- It's Oh So Quiet
- Play Dead
Het zou makkelijker zijn als je wat tekst wist, al was t maar 1 zin!

Ok! Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ik ga deze in ieder geval wel even beluisteren.

Volgens mij van Pete Philly. (weet het niet zekerquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:08 schreef Miesjel het volgende:
Ik zag net een nummer op TMF. Iets met "dear family and friends" Lijkt me iets Nederlands (te zien aan de clip).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |