Het blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[Asus A8V Deluxe] welke firewire chipset zit hierop?
Dat is zeker een mooie middagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Zelf gewonnen, gescoord en man of the match en het eerste won ook nog eens. Mooie voetbalmiddag dus.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
15 bier je bent toch wel wat meer gewendquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:21 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
15 bier op een zaterdag middag is niet goed voor je
Koploper geworden zonder zelf te spelen, de club die over ons heen kon komen verloord vandaag dus we staan 1 punt los, over 2 wekenm de topper ibij ons thuis
Ik ga nu ff pitte want anders kan ik vanavond niet uit, trusten Hools
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank jullie wel! Ik stel mijn fans hier niet graag teleur. De bal van mij vloog overigens ook nog eens de kruising in.
Mocht je niet meteen met het eerste meedoen na zo'n goal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank jullie wel! Ik stel mijn fans hier niet graag teleur. De bal van mij vloog overigens ook nog eens de kruising in.
Nou, daar hebben we er eentje staan die dat veel freqenter doet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Mocht je niet meteen met het eerste meedoen na zo'n goal?
Ja, die arme jongen blijft het proberen, maar eindigt straks op de 1500 m een rondje achter Wennemars.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Zelf gewonnen, 3 xgescoord en man of the match en het eerste won ook nog eens. Mooie voetbalmiddag dus.
Och ik wen er wel aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, daar hebben we er eentje staan die dat veel freqenter doet.![]()
En Clau, als je icoontje te groot is kan je hem ook gewoon als webicon ervoor doen.
Omdat bij ons het eerste verloren had, ik speel afwisselend in de b1/A1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar die streep erdoor Messenga?
Wel leuke ongein bij Geinoord zeg.
Niks, maar Dione hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met BuijsNevvie
en Luirink
?
dionequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met BuijsNevvie
en Luirink
?
Helemaal easyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Goed zo VoreG. Ging het easy?
Hoezoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
het eerste won ook nog eens.
Hey SCH, zelfs als ik je van achteren bekijk, zie ik aan beide zijde je mondhoeken in een lach staan.quote:
Ja, precies. De boel handlen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal easy
leuk die manager termen
Nee hoor, Duits voetbal he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Vaduz MSN kapoet?
Rekening checken gaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Zoooo weer thuis, even wat overboekingen gedaan, nieuwe adres doorgegeven, ik ben up-to-date
Dat heb ik in het meeting topic gepost, meneer die een pagina voor zichzelf opeistequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Je bent wel een beetje obsessief Digger.
Had je nog iets leuks bij de post?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat heb ik in het meeting topic gepost, meneer die een pagina voor zichzelf opeiste
* Noca doet meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef golfer het volgende:
* golfer zit weer met tranen op de wangen van het lachen naar Idols te kijken.
Staat er vanavond nog iets op de planning voor jou??quote:
Zometeen (zo rond kwart over 10) weer de kroeg inquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Staat er vanavond nog iets op de planning voor jou??
Ik weet nog niet precies waar de kroeg in, maar ik ga dadelijk op stap....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen (zo rond kwart over 10) weer de kroeg in
en jij?
Ik heb niets gezien, en lees alleen mee op het forum, maar volgens mij is het allemaal wel heel erg hetzelfde. Er zijn zelfs dezelfde nerds ingehuurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
* SCH vindt Idols een beetje tegenvallen - wachten op de theateruitzendingen
Dank u, zo'n uitoverwinning is net zo lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef pfaf het volgende:
Yup. 2-4 bij Nieuwleusen.
Jij ook gefeliciteerd met de overwinning op de HB.
't Is komkommertijd zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Op een gegeven moment is het wel allemaal van hetzelfde, heb je alles al een keer gehad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Tis iig nog geen boerenkool tijd, ik wacht nog op de 1e nachtvorst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is komkommertijd zeker?
Idols, BB
Ik ook, al zal dat niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis iig nog geen boerenkool tijd, ik wacht nog op de 1e nachtvorst.
6 uur per nacht, meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
popo, slaap je wel eens?
Wij doen een uurtje extra vannacht, doe je mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef popolon het volgende:
[..]
6 uur per nacht, meer dan genoeg.
Hoezo? 't is net middag man.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Word jij pas 30 DIGGER? Waarom zie je er dan uit als een ouwe lul
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef dndiek het volgende:
Zo, PSV is afgelopen...
Ik ga me maar eens gereedmaken om te gaan stappen
Fijne avond allemaal!!
Zelf Tjap-Tjoi gemaakt. Met vandaag gehaalde kip, groenten en rijst. Smaakte best goed, maar het is echt verkeerd gevallenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Bliksem wat hebbie gehad dan?
Hij wordt verdacht van fraude, dus het is nog niet zekerquote:
Zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij wordt verdacht van fraude, dus het is nog niet zeker
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
Voor de fans, er zijn nieuwe ontwikkelingen
Neuh, niet echt. Zal vast ook wel met het bier, roken en moeheid van gisteren te maken hebben. Wel lief van je aandachtquote:
Ik wrijf zachtjeSCH over je buikjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Zal vast ook wel met het bier, roken en moeheid van gisteren te maken hebben. Wel lief van je aandacht
Ik ben weer compleet nuchterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De alcohol is weer gezakt Vom?
Whehequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doet me denken aan: Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doet me denken aan: Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)
En minder massaal, dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]Maar die van ons is natuurlijk veel leuker en serieus begonnen
![]()
Prachttopic jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
En minder massaal, dat scheelt ook.
Ik ga kroegen, goede avond allen!
Combinatie dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Zal vast ook wel met het bier, roken en moeheid van gisteren te maken hebben. Wel lief van je aandacht
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Rondje van mij! Ik zie nu pas dat ik bovenaan sta in de CVHJ subleague
Er blijft iemand op je hielen zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er blijft iemand op je hielen zitten.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De Christelijke Vrouwen Houden van Jezus - competitie?
WTF is datquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Feli! Zoeken naar wat leuks? Wat moet ik me daar bij voorstellen en wat houd een fotowedstrijd in?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ow Feli![]()
Ik heb de fotowedstrijd weer gewonnen, en ga dus ff zoeken naar wat leuks
Naaktfoto van jezelf plaatsen dan krijg je puntenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Feli! Zoeken naar wat leuks? Wat moet ik me daar bij voorstellen en wat houd een fotowedstrijd in?
En als je dan wint mag je 'iets leuks' uitkiezen op basis van de foto's?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Naaktfoto van jezelf plaatsen dan krijg je punten![]()
Ooow ok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht wat jij dacht en dat en dachten we dacht ik hetzelfde.
Zoiets.
Mijn lieftallige echtgenote had dus even wat gefrituurd en ik kreeg de bitterballen en de kroket alsvolgt opgediend:quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Iemand een balletje?
Een balletje kroketquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Een balletje wat?
Ooooooww jeeee!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Dienstmededeling voor Vaduz: msn aan!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de bestelling via msn geplaatst.
Of het vervelend is zullen we morgen na 16.15 weten...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vervelend zeg C_M...
Dat was dus dille/honingmosterdkwakje dat ze ernaast had gedaan.quote:
Je gaat helemaal naar Tilburg toe?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:23 schreef Cart_man het volgende:
Of het vervelend is zullen we morgen na 16.15 weten...
Ik heb hier wel een piemol, maar geen kroketquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef SCH het volgende:
Nadenken natuurlijk
Ik wil ook een piemelkroket
quote:
Ik draai me op mn andere zijquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Wat voor spannends gaan jullie allemaal doen straks in dat extra uur dat het om 3 uur weer 2 uur wordt?
Scheelt dat je een uurtje extra hebt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef DarkShine het volgende:
Mijn pils ligt koud voor in de trein morgenvroeg!
Geef toch maarquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een piemol, maar geen kroket![]()
Sehr lang schlafen gehenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Wat voor spannends gaan jullie allemaal doen straks in dat extra uur dat het om 3 uur weer 2 uur wordt?
Hehe, leuk treinreisje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef DarkShine het volgende:
Mijn pils ligt koud voor in de trein morgenvroeg!
Ja hoe zit dat Popje?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef popolon het volgende:
Oh dat is vannacht dus.
Even kijken of het morgen nog steeds 6 uur tijdsverschil is.
Dromen zijn bedrog!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:35 schreef clauwheee het volgende:
In dat uurtje extra ga ik lekker dromen van de FC die wint morgen en gelijk komt met Ajakkes
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chatquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:38 schreef D1 het volgende:
weet iemand het adres van FOK! op irc en of er een speciaal voetbal kanaal is?
Ja, ik ben een n00b ik weet het![]()
Moet Irc toch maar eens uitproberen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chat
en er is een voetbalkanaal, alleen komt daar nooit een hond.
Nu ben ik alweer misselijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef SCH het volgende:
Jij kijkt me aan - ik trek me aaaaaaaaaaaf
Jawel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chat
en er is een voetbalkanaal, alleen komt daar nooit een hond.
Nietus! Buijs gaat zich als een spits gedragen en Nevland en Salmon zetten er ook eentje, net als woensdag. Ow en jullie mogen er ook wel eentje inschieten, maar meer niet. 3-1quote:
Flauw.quote:
Ik vind jou ook stom lieverd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Nou dat vind ik hartstikke stom SCHat!
Was dat alles wat ze aanhad?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft Clauwtje met een vikingmuts op gezien op de webcam.
Ik ben er helemaal opgewonden van geraakt.![]()
Jammer genoeg niet.quote:
Die heft ze zo te zien niet nodig.quote:
En ik maar hopen dat je hem op hield en het zo warm kreeg dat er uiteindelijk meer werd uitgetrokken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:07 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft dr Nevvie muts weer af
Best warm
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat je hem op hield en het zo warm kreeg dat er uiteindelijk meer werd uitgetrokken.
Die zal ik wel niet nodig hebben nee. Al gaat de sjaal wel mee, bijgeloofquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef DarkShine het volgende:
Die muts kun je straks ook net zo goed thuislaten.
Dat is DE spits van FCGquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik vroeg of die naam op haar muts een schaatser was.
En toen werd ik geslagen door golfer
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik vroeg of die naam op haar muts een schaatser was.
En toen werd ik geslagen door golfer
Wij ff geluk dat we er nog een paar andere stiekeme spitsen hebben lopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is DE spits van FCG
Die morgen in de achterzak van Kah zit!
Ow maar wij hebben 'alles is voor Luirink' en zijn collega's achterin.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:27 schreef DarkShine het volgende:
Wij hebben ook nog Bodor en Vicelich als verdedigers rondlopen...
En het onbestuurbare projectiel dat Bodnar heet doet ook weer mee...![]()
Erik de Noorlander.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Erik de Noorlander.
speler trouwens, die ooit 1 mooi doelpunt met zijn piemel maakte
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Erik de Noorlander.
kutspeler trouwens, die maar 1 mooi doelpunt ooit met zijn piemel maakte
Respect dat je zo'n lange reis maakt. Ik ga toch ook uit van winst voor de FC, dus wat dat betreft liggen we op één lijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef DarkShine het volgende:
We zien het straks wel, denk dat we, Roda dus, gaan verliezen. Desondanks toch een lange reis morgen...
Bier, voetbal en tieten!
Had ie trouwens nog het geluk net een stijve te hebben en de 7 cm. net te overtreffen, anders had ie met zijn Roel (BB) gevalletje nooit kunnen scoren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
kutspeler trouwens, die maar 1 mooi doelpunt ooit met zijn piemel maakte
Je gaat Clau(w)ntje meeten?quote:
Zover ik weet niet...quote:
Tot straks en ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef DarkShine het volgende:
We zien het straks wel, denk dat we, Roda dus, gaan verliezen. Desondanks toch een lange reis morgen...
Bier, voetbal en tieten!
Voor mij, en anderen, is dat kwa veiligheid misschien wel beter na afloop in de Oosterpark wijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tot straks en ik hoop dat je gelijk krijgt![]()
Komt goed.quote:
Clau je praat echt raar, je lijkt wel een ventquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:29 schreef clauwheee het volgende:
Ow maar wij hebben 'alles is voor Luirink' en zijn collega's achterin.
En de man in vorm Buijsdie het goed doet als half-opruimer/spits
![]()
Ze zijn daar niet meer zo erg hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor mij, en anderen, is dat kwa veiligheid misschien wel beter na afloop in de Oosterpark wijk.
quote:zo niet ben ik tenminste nog 1x in het Oosterpark geweest.
Het laatste echte voetbalstadion in de Eredivisie gaat ook weg...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clau je praat echt raar, je lijkt wel een vent![]()
Heb ik een 3/4 jaar terug gemerkt toen wij met 0-2 wonnen door 2x Berglund...quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet meer zo erg hoor
[..]
Het is de waarheid. Tegenwoordig zit je in een prefab betonblok op je stoeltje met verwarming te kijken en loopt er een of andere lul met koffie rond. Voetbal is een oude verrotte betonnen blok wat voetbal uitademt! Pissen tegen een stinkende pismuur, in mijn geval, en niet tegen een wc die constant doorspoelt en voor tijdens en na de match gepoetst wordt...quote:Ik mag jou wel!
Klimmen kan straks niet meer omdat er geen hekken meer staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:54 schreef DarkShine het volgende:
En wat het zeker is zijn oude staantribunes waar iedereen over elkaar heen flikkert na een goal, waar mensen nog in/op de hekken klimmen...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh godver ja. Het is wintertijd. Ik dacht dat het 10 uur was
* BliksemSchigt gaat dan maar weer naar bed.
quote:
Nou dat kun je wel zeggen, ik moet nog naar bed.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:19 schreef VoreG het volgende:
pfffffff wat is het vroeg
Yep.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe waren de Red Wings Popo?
Weer gewonnen he
Cool! Prijzen vallen ook wel mee of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep.
Niet gezien, ben naar de Grand Rapids Griffins geweest gisteravond, zeg maar het 'tweede' team van Detroit.
Vrijkaartjes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Cool! Prijzen vallen ook wel mee of niet?
Sleepse!quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:42 schreef popolon het volgende:
Ik weet 't zelf ook niet meer vaduz.
Ga zo maar slapen denk ik.
Oke.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:42 schreef popolon het volgende:
Ik weet 't zelf ook niet meer vaduz.
Ga zo maar slapen denk ik.
beetje spierpijn van gisteren dan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jawel hoor, ik ben blij dat ik zit met m'n achterlijk stijve poten.
Bij jou ook alles zo zoals het moet zijn?
Hopelijk knalt Buijs er weer ééntje in vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:58 schreef Noca het volgende:
Ga zo maar eens richting Oosterpark van het heerlijke weertje genieten.
Vraag Tong, SCH of Arcee even!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:
Iemand met verstand van PC's, hoe kan ik zien welke chipset ik op mijn moederbord heb
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:00 schreef D1 het volgende:
[..]
Hopelijk knalt Buijs er weer ééntje in vandaag
Dit programma downloaden en het verteld je alles over je chipset wat je wilt wetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:
Iemand met verstand van PC's, hoe kan ik zien welke chipset ik op mijn moederbord heb
* Eilanden gaat straks naar de Galgenwaard en hoopt dat er wat te genieten valtquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:58 schreef Noca het volgende:
Ga zo maar eens richting Oosterpark van het heerlijke weertje genieten.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt zeker een uurtje langer gezopen.
Aida 32 ff downloadenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:
He VoreG zijn er nog van die studio's te koop?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:
Yupquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:03 schreef Vom het volgende:
[..]
He VoreG zijn er nog van die studio's te koop?
Ge pakt het boekje van uw moederbord?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:59 schreef VoreG het volgende:
Japie ... pssssst .... Ajax-Heerenveen was al afgelopen vrijdag!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef SCH het volgende:
Wat is Hirsi Ali toch saai.
Japie Cohen gaat naar Amsterdam
Thanksquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup
www.studentenstudio.nl
Als je van plan bent wat te kopen mail dan even dan kan ik nog 250 vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |