Dubbele lijnen werken niet altijd. De black space kan dan blank worden met alle gevolgen vandien.Maar je hebt wel gelijk dat de kans dan minder is op minor/major meldingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:57 schreef SCH het volgende:
De Texas? Jezus man, bestaat die nog. Ik heb de nieuwste Illonoise met dubbele hangin module waar de transfiguratie langs dubbele lijnen gaat. Veel beter.
Die heb ik nog steeds niet gehad, 1 keer een geval van blank maar dat is hier wel sneller opgelost omdat de chips configureert met de MFR-sleutel waardoor de dubbele lijnen snel de coordinaten vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dubbele lijnen werken niet altijd. De black space kan dan blank worden met alle gevolgen vandien.Maar je hebt wel gelijk dat de kans dan minder is op minor/major meldingen.
Ja wel snel maar niet efficiënt. Ik ga liever uit van de koppelstream, duurt iets langer maar je hebt geen broad-missers. Maar het is net wat je liever hebt. Join-exposier of not Explain trajectbalance.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet gehad, 1 keer een geval van blank maar dat is hier wel sneller opgelost omdat de chips configureert met de MFR-sleutel waardoor de dubbele lijnen snel de coordinaten vinden.
We zitten wel dicht bij elkaar maar ik denk dat ik er niet iets meer verstand van heb. Koppelstream is wel heel erg 2004.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wel snel maar niet efficiënt. Ik ga liever uit van de koppelstream, duurt iets langer maar je hebt geen broad-missers. Maar het is net wat je liever hebt. Join-exposier of not Explain trajectbalance.
Ja dat klopt maar ben een conservatief. Werkt de 2005 versie bij jou wel dan ? Ik durf er niet aan. Net als destijds met de oude versie van yoram, ben ik huiverig om over te stappen. Yoram ging ook vaak naar de harchsignature zoals je weet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
We zitten wel dicht bij elkaar maar ik denk dat ik er niet iets meer verstand van heb. Koppelstream is wel heel erg 2004.
Dat snap, Yoram was een ramp, kan je je nog herinneren dat de harches daar gingen fibreren met de slydes van de Gobex, wat een ellende heeft me dat opgeleverd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ben een conservatief. Werkt de 2005 versie bij jou wel dan ? Ik durf er niet aan. Net als destijds met de oude versie van yoram, ben ik huiverig om over te stappen. Yoram ging ook vaak naar de harchsignature zoals je weet.
Heel aardig, ik heb de flexen omgezet op de C-poort waardoor de chipset heel snel doorkomt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
Ok, maar ik hoop dat het je wel lukt kan ik net als de vorige keer dankzij jou het risico nemen. Hoe bevalt de 564-spride die ik je heb gestuurd ?
Jezus man dus hij werkt echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel aardig, ik heb de flexen omgezet op de C-poort waardoor de chipset heel snel doorkomt.![]()
Dat had ik gezien maar je had de wires niet gefrozen man. Ik heb je al eerder gezegd op die Mac van jou moet je signalen op lowspeed een ****-level meegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jezus man dus hij werkt echt
Was ook maar een gok van me omdat bij mij de eerste keer flotscream kwam na de impuls.
Dat bracken kwam door je touch systeem en omdat je het alcatelpaneltje nog gebruikte. Die heb je toch weggedaan?quote:
Alcatelpaneltje ? Man we leven in 2005. Dacht dat je er de laatste keer al vanaf was gestapt. Ik gebruik hem alleen nog als ik wireless wil synchroniseren. Natuurlijk heb ik die weggedaan.Maar geen spijt zoals jij 2 jaar geleden toen je overging op de basicmover.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bracken kwam door je touch systeem en omdat je het alcatelpaneltje nog gebruikte. Die heb je toch weggedaan?
Grapjas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
Welk moederbord gebruik je nu dan?
Heb ik ook. Niet dankzij jou, met je tristesse melderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:31 schreef SCH het volgende:
Nee, je zou die VP quatro toch gaan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |