quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Zelf gewonnen, 3 xgescoord en man of the match en het eerste won ook nog eens. Mooie voetbalmiddag dus.
Och ik wen er wel aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, daar hebben we er eentje staan die dat veel freqenter doet.![]()
En Clau, als je icoontje te groot is kan je hem ook gewoon als webicon ervoor doen.
Omdat bij ons het eerste verloren had, ik speel afwisselend in de b1/A1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar die streep erdoor Messenga?
Wel leuke ongein bij Geinoord zeg.
Niks, maar Dione hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met BuijsNevvie
en Luirink
?
dionequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met BuijsNevvie
en Luirink
?
Helemaal easyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Goed zo VoreG. Ging het easy?
Hoezoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
het eerste won ook nog eens.
Hey SCH, zelfs als ik je van achteren bekijk, zie ik aan beide zijde je mondhoeken in een lach staan.quote:
Ja, precies. De boel handlen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal easy
leuk die manager termen
Nee hoor, Duits voetbal he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Vaduz MSN kapoet?
Rekening checken gaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Zoooo weer thuis, even wat overboekingen gedaan, nieuwe adres doorgegeven, ik ben up-to-date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |