Het blijft maar doorgaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[Asus A8V Deluxe] welke firewire chipset zit hierop?
Dat is zeker een mooie middagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Zelf gewonnen, gescoord en man of the match en het eerste won ook nog eens. Mooie voetbalmiddag dus.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
[Asus A8V Deluxe] welke firewire chipset zit hierop?
15 bier je bent toch wel wat meer gewendquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:21 schreef Vom het volgende:
Hallo Hools
15 bier op een zaterdag middag is niet goed voor je
Koploper geworden zonder zelf te spelen, de club die over ons heen kon komen verloord vandaag dus we staan 1 punt los, over 2 wekenm de topper ibij ons thuis
Ik ga nu ff pitte want anders kan ik vanavond niet uit, trusten Hools
Ik had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank jullie wel! Ik stel mijn fans hier niet graag teleur. De bal van mij vloog overigens ook nog eens de kruising in.
Mocht je niet meteen met het eerste meedoen na zo'n goal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank jullie wel! Ik stel mijn fans hier niet graag teleur. De bal van mij vloog overigens ook nog eens de kruising in.
Nou, daar hebben we er eentje staan die dat veel freqenter doet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Mocht je niet meteen met het eerste meedoen na zo'n goal?
Ja, die arme jongen blijft het proberen, maar eindigt straks op de 1500 m een rondje achter Wennemars.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond! Zelf gewonnen, 3 xgescoord en man of the match en het eerste won ook nog eens. Mooie voetbalmiddag dus.
Och ik wen er wel aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou, daar hebben we er eentje staan die dat veel freqenter doet.![]()
En Clau, als je icoontje te groot is kan je hem ook gewoon als webicon ervoor doen.
Omdat bij ons het eerste verloren had, ik speel afwisselend in de b1/A1quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanwaar die streep erdoor Messenga?
Wel leuke ongein bij Geinoord zeg.
Niks, maar Dione hequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met BuijsNevvie
en Luirink
?
dionequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Wat is er mis met BuijsNevvie
en Luirink
?
Helemaal easyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:
Goed zo VoreG. Ging het easy?
Hoezoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:04 schreef -Vaduz- het volgende:
het eerste won ook nog eens.
Hey SCH, zelfs als ik je van achteren bekijk, zie ik aan beide zijde je mondhoeken in een lach staan.quote:
Ja, precies. De boel handlen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal easy
leuk die manager termen
Nee hoor, Duits voetbal he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Vaduz MSN kapoet?
Rekening checken gaat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:35 schreef VoreG het volgende:
Zoooo weer thuis, even wat overboekingen gedaan, nieuwe adres doorgegeven, ik ben up-to-date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |