En ik maar hopen dat je hem op hield en het zo warm kreeg dat er uiteindelijk meer werd uitgetrokken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:07 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee heeft dr Nevvie muts weer af
Best warm
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat je hem op hield en het zo warm kreeg dat er uiteindelijk meer werd uitgetrokken.
Die zal ik wel niet nodig hebben nee. Al gaat de sjaal wel mee, bijgeloofquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:14 schreef DarkShine het volgende:
Die muts kun je straks ook net zo goed thuislaten.
Dat is DE spits van FCGquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik vroeg of die naam op haar muts een schaatser was.
En toen werd ik geslagen door golfer
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik vroeg of die naam op haar muts een schaatser was.
En toen werd ik geslagen door golfer
Wij ff geluk dat we er nog een paar andere stiekeme spitsen hebben lopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is DE spits van FCG
Die morgen in de achterzak van Kah zit!
Ow maar wij hebben 'alles is voor Luirink' en zijn collega's achterin.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:27 schreef DarkShine het volgende:
Wij hebben ook nog Bodor en Vicelich als verdedigers rondlopen...
En het onbestuurbare projectiel dat Bodnar heet doet ook weer mee...![]()
Erik de Noorlander.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Erik de Noorlander.
speler trouwens, die ooit 1 mooi doelpunt met zijn piemel maakte
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Erik de Noorlander.
kutspeler trouwens, die maar 1 mooi doelpunt ooit met zijn piemel maakte
Respect dat je zo'n lange reis maakt. Ik ga toch ook uit van winst voor de FC, dus wat dat betreft liggen we op één lijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef DarkShine het volgende:
We zien het straks wel, denk dat we, Roda dus, gaan verliezen. Desondanks toch een lange reis morgen...
Bier, voetbal en tieten!
Had ie trouwens nog het geluk net een stijve te hebben en de 7 cm. net te overtreffen, anders had ie met zijn Roel (BB) gevalletje nooit kunnen scoren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
kutspeler trouwens, die maar 1 mooi doelpunt ooit met zijn piemel maakte
Je gaat Clau(w)ntje meeten?quote:
Zover ik weet niet...quote:
Tot straks en ik hoop dat je gelijk krijgtquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:34 schreef DarkShine het volgende:
We zien het straks wel, denk dat we, Roda dus, gaan verliezen. Desondanks toch een lange reis morgen...
Bier, voetbal en tieten!
Voor mij, en anderen, is dat kwa veiligheid misschien wel beter na afloop in de Oosterpark wijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tot straks en ik hoop dat je gelijk krijgt![]()
Komt goed.quote:
Clau je praat echt raar, je lijkt wel een ventquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:29 schreef clauwheee het volgende:
Ow maar wij hebben 'alles is voor Luirink' en zijn collega's achterin.
En de man in vorm Buijsdie het goed doet als half-opruimer/spits
![]()
Ze zijn daar niet meer zo erg hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor mij, en anderen, is dat kwa veiligheid misschien wel beter na afloop in de Oosterpark wijk.
quote:zo niet ben ik tenminste nog 1x in het Oosterpark geweest.
Het laatste echte voetbalstadion in de Eredivisie gaat ook weg...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clau je praat echt raar, je lijkt wel een vent![]()
Heb ik een 3/4 jaar terug gemerkt toen wij met 0-2 wonnen door 2x Berglund...quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ze zijn daar niet meer zo erg hoor
[..]
Het is de waarheid. Tegenwoordig zit je in een prefab betonblok op je stoeltje met verwarming te kijken en loopt er een of andere lul met koffie rond. Voetbal is een oude verrotte betonnen blok wat voetbal uitademt! Pissen tegen een stinkende pismuur, in mijn geval, en niet tegen een wc die constant doorspoelt en voor tijdens en na de match gepoetst wordt...quote:Ik mag jou wel!
Klimmen kan straks niet meer omdat er geen hekken meer staanquote:Op zondag 30 oktober 2005 01:54 schreef DarkShine het volgende:
En wat het zeker is zijn oude staantribunes waar iedereen over elkaar heen flikkert na een goal, waar mensen nog in/op de hekken klimmen...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh godver ja. Het is wintertijd. Ik dacht dat het 10 uur was
* BliksemSchigt gaat dan maar weer naar bed.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |