quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de bestelling via msn geplaatst.
Of het vervelend is zullen we morgen na 16.15 weten...quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Vervelend zeg C_M...
Dat was dus dille/honingmosterdkwakje dat ze ernaast had gedaan.quote:
Je gaat helemaal naar Tilburg toe?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:23 schreef Cart_man het volgende:
Of het vervelend is zullen we morgen na 16.15 weten...
Ik heb hier wel een piemol, maar geen kroketquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef SCH het volgende:
Nadenken natuurlijk
Ik wil ook een piemelkroket
quote:
Ik draai me op mn andere zijquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Wat voor spannends gaan jullie allemaal doen straks in dat extra uur dat het om 3 uur weer 2 uur wordt?
Scheelt dat je een uurtje extra hebt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef DarkShine het volgende:
Mijn pils ligt koud voor in de trein morgenvroeg!
Geef toch maarquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een piemol, maar geen kroket![]()
Sehr lang schlafen gehenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:28 schreef golfer het volgende:
Wat voor spannends gaan jullie allemaal doen straks in dat extra uur dat het om 3 uur weer 2 uur wordt?
Hehe, leuk treinreisje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:29 schreef DarkShine het volgende:
Mijn pils ligt koud voor in de trein morgenvroeg!
Ja hoe zit dat Popje?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:34 schreef popolon het volgende:
Oh dat is vannacht dus.
Even kijken of het morgen nog steeds 6 uur tijdsverschil is.

Dromen zijn bedrog!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:35 schreef clauwheee het volgende:
In dat uurtje extra ga ik lekker dromen van de FC die wint morgen en gelijk komt met Ajakkes
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chatquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:38 schreef D1 het volgende:
weet iemand het adres van FOK! op irc en of er een speciaal voetbal kanaal is?
Ja, ik ben een n00b ik weet het![]()
Moet Irc toch maar eens uitproberen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chat
en er is een voetbalkanaal, alleen komt daar nooit een hond.
Nu ben ik alweer misselijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef SCH het volgende:
Jij kijkt me aan - ik trek me aaaaaaaaaaaf
Jawel hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/faq/IRC%20chat
en er is een voetbalkanaal, alleen komt daar nooit een hond.
Nietus! Buijs gaat zich als een spits gedragen en Nevland en Salmon zetten er ook eentje, net als woensdag. Ow en jullie mogen er ook wel eentje inschieten, maar meer niet. 3-1quote:
Flauw.quote:
Ik vind jou ook stom lieverd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Nou dat vind ik hartstikke stom SCHat!
Was dat alles wat ze aanhad?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
* golfer heeft Clauwtje met een vikingmuts op gezien op de webcam.
Ik ben er helemaal opgewonden van geraakt.![]()
Jammer genoeg niet.quote:
Die heft ze zo te zien niet nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |