Zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij wordt verdacht van fraude, dus het is nog niet zeker
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef SCH het volgende:
[Asus A8V Deluxe] welke firewire chipset zit hierop?
Voor de fans, er zijn nieuwe ontwikkelingen
Neuh, niet echt. Zal vast ook wel met het bier, roken en moeheid van gisteren te maken hebben. Wel lief van je aandachtquote:
Ik wrijf zachtjeSCH over je buikjequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Zal vast ook wel met het bier, roken en moeheid van gisteren te maken hebben. Wel lief van je aandacht
Ik ben weer compleet nuchterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De alcohol is weer gezakt Vom?
Whehequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doet me denken aan: Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doet me denken aan: Nieuw album leadzanger Stones (McCartney)
En minder massaal, dat scheelt ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
[..]Maar die van ons is natuurlijk veel leuker en serieus begonnen
![]()
Prachttopic jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
En minder massaal, dat scheelt ook.
Ik ga kroegen, goede avond allen!
Combinatie dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Zal vast ook wel met het bier, roken en moeheid van gisteren te maken hebben. Wel lief van je aandacht
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Rondje van mij! Ik zie nu pas dat ik bovenaan sta in de CVHJ subleague
Er blijft iemand op je hielen zitten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er blijft iemand op je hielen zitten.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
De Christelijke Vrouwen Houden van Jezus - competitie?
WTF is datquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Feli! Zoeken naar wat leuks? Wat moet ik me daar bij voorstellen en wat houd een fotowedstrijd in?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ow Feli![]()
Ik heb de fotowedstrijd weer gewonnen, en ga dus ff zoeken naar wat leuks
Naaktfoto van jezelf plaatsen dan krijg je puntenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Feli! Zoeken naar wat leuks? Wat moet ik me daar bij voorstellen en wat houd een fotowedstrijd in?
En als je dan wint mag je 'iets leuks' uitkiezen op basis van de foto's?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Naaktfoto van jezelf plaatsen dan krijg je punten![]()
Ooow ok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht wat jij dacht en dat en dachten we dacht ik hetzelfde.
Zoiets.
Mijn lieftallige echtgenote had dus even wat gefrituurd en ik kreeg de bitterballen en de kroket alsvolgt opgediend:quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Iemand een balletje?
Een balletje kroketquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Een balletje wat?
Ooooooww jeeee!quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Dienstmededeling voor Vaduz: msn aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |