Dat heb ik in het meeting topic gepost, meneer die een pagina voor zichzelf opeistequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Je bent wel een beetje obsessief Digger.
Had je nog iets leuks bij de post?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat heb ik in het meeting topic gepost, meneer die een pagina voor zichzelf opeiste
* Noca doet meequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:16 schreef golfer het volgende:
* golfer zit weer met tranen op de wangen van het lachen naar Idols te kijken.
Staat er vanavond nog iets op de planning voor jou??quote:
Zometeen (zo rond kwart over 10) weer de kroeg inquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Staat er vanavond nog iets op de planning voor jou??
Ik weet nog niet precies waar de kroeg in, maar ik ga dadelijk op stap....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zometeen (zo rond kwart over 10) weer de kroeg in
en jij?
Ik heb niets gezien, en lees alleen mee op het forum, maar volgens mij is het allemaal wel heel erg hetzelfde. Er zijn zelfs dezelfde nerds ingehuurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
* SCH vindt Idols een beetje tegenvallen - wachten op de theateruitzendingen
Dank u, zo'n uitoverwinning is net zo lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef pfaf het volgende:
Yup. 2-4 bij Nieuwleusen.
Jij ook gefeliciteerd met de overwinning op de HB.
't Is komkommertijd zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Op een gegeven moment is het wel allemaal van hetzelfde, heb je alles al een keer gehad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Tis iig nog geen boerenkool tijd, ik wacht nog op de 1e nachtvorst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is komkommertijd zeker?
Idols, BB
Ik ook, al zal dat niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis iig nog geen boerenkool tijd, ik wacht nog op de 1e nachtvorst.
6 uur per nacht, meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
popo, slaap je wel eens?
Wij doen een uurtje extra vannacht, doe je mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef popolon het volgende:
[..]
6 uur per nacht, meer dan genoeg.
Hoezo? 't is net middag man.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Word jij pas 30 DIGGER? Waarom zie je er dan uit als een ouwe lul

Veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef dndiek het volgende:
Zo, PSV is afgelopen...
Ik ga me maar eens gereedmaken om te gaan stappen
Fijne avond allemaal!!
Zelf Tjap-Tjoi gemaakt. Met vandaag gehaalde kip, groenten en rijst. Smaakte best goed, maar het is echt verkeerd gevallenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Bliksem wat hebbie gehad dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |