Ik heb niets gezien, en lees alleen mee op het forum, maar volgens mij is het allemaal wel heel erg hetzelfde. Er zijn zelfs dezelfde nerds ingehuurd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
* SCH vindt Idols een beetje tegenvallen - wachten op de theateruitzendingen
Dank u, zo'n uitoverwinning is net zo lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:26 schreef pfaf het volgende:
Yup. 2-4 bij Nieuwleusen.
Jij ook gefeliciteerd met de overwinning op de HB.
't Is komkommertijd zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Op een gegeven moment is het wel allemaal van hetzelfde, heb je alles al een keer gehad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:27 schreef SCH het volgende:
Tis iig nog geen boerenkool tijd, ik wacht nog op de 1e nachtvorst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:30 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is komkommertijd zeker?
Idols, BB
Ik ook, al zal dat niet lang meer duren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis iig nog geen boerenkool tijd, ik wacht nog op de 1e nachtvorst.
6 uur per nacht, meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
popo, slaap je wel eens?
Wij doen een uurtje extra vannacht, doe je mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef popolon het volgende:
[..]
6 uur per nacht, meer dan genoeg.
Hoezo? 't is net middag man.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
Word jij pas 30 DIGGER? Waarom zie je er dan uit als een ouwe lul

Veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:52 schreef dndiek het volgende:
Zo, PSV is afgelopen...
Ik ga me maar eens gereedmaken om te gaan stappen
Fijne avond allemaal!!
Zelf Tjap-Tjoi gemaakt. Met vandaag gehaalde kip, groenten en rijst. Smaakte best goed, maar het is echt verkeerd gevallenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Bliksem wat hebbie gehad dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |