Sorry ik verveel me.. lunchpauzequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zo snel mogelijk een topic aanmaken hierzo, stelletje lamzakken
Hij is lekker in het zonnetje aan het toeren nouwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:48 schreef TR_Roadkill het volgende:
he, hoe is het met de route van je broertje? (of was hij eerder buiten?)
Ik zag je topic op M-F. Afdeling Sm, allroad en cross.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:50 schreef stinkie het volgende:
Alp ten naam gesteld
scheelt mevrijdag weer kostbare tijd
Jullie zijn begonnen met deeltje 333.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:52 schreef Rausdouwer het volgende:
hehe eindelijk van die Rotterdam TT af![]()
Die middelstequote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
effe wat eye-candy posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
GSR 600.. en was die 2e niet een TDM?
eh KTM bedoelde ik jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Suzuki BB king, en die tweede is de KTM RC8.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe staat het met ons logoeen levertijd van meer dan 6 maanden is niet echt mooi meer.
![]()
Ook hallo, kennen we je van eerder of ga je je nog voorstellenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:46 schreef artharpe het volgende:
Op dit moment druk bezig om m'n rijbewijs te halen. Theorie en bijzondere verrichtingen zijn binnen. Gelukkig lekker lesweer vandaag!
Het is een mannetje hoor..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook hallo, kennen we je van eerder of ga je je nog voorstellen![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
eh KTM bedoelde ik ja![]()
En ik had op MF ergens iets gelezen over een GSR600 met die foto erbij..
jaja.. foutje bedanktquote:
Mooie bike.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
Over design gesproken van de tailunit met het achterlicht in combi met de uitlaten.![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Prima toch?quote:
Ga jij eens even gauw je mond spoelen stomme stinkfriesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh sorry ik wist niet dat je op mannen viel![]()
Hoe kan je de middelste nou geen ragbike noemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik zie alleen in die bovenste een potentieleragbike, die andere 2
Het zijaanzicht weet ik nog zo net niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooie bike.![]()
Beter dan die andere drie.![]()
Het kan misschien wel een ragbike zijn, maar mooi vind ik hem zeker niet. Voor jou te zo te zien zeker het einde?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je de middelste nou geen ragbike noemen.
Of is je Kawa dat ook niet.![]()
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot egoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja als ik zo'n BB king zou krijgen van een bewonderaarster dan zou ik hem wel houden denk ik.![]()
Nope.....die jij bedoelt is BB Queenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is trouwens geen BB kingdat is namenlijk een zanger
het is een Suzuki B King![]()
ik kan ook wel een gefortuneerde suikertante gebruiken hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot ego![]()
maar ach....iemand met véél geld is nooit weg natuurlijk![]()
Zoiets, maar dan zonder hometrainerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Net het koekepan moment achter de rug.![]()
![]()
![]()
![]()
wellus zie editquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope.....die jij bedoelt is BB Queen
bij nader inzien.....heb je wéér gelijk![]()
Een KTM is toch alleen mooi in het oranjequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
Mooier dan de KTM is overigens bijna niets op deeez aardbol.![]()
Beetje fantasie apparaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind deze qua vormgeving erg mooi![]()
Strikt genomen beoordeel ik ook niet het design, maar het merk en de rijeigenschappen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef worldpimber het volgende:
Het kan misschien wel een ragbike zijn, maar mooi vind ik hem zeker niet. Voor jou te zo te zien zeker het einde?Kan me niet voorstellen op zo een ding te zitten
![]()
Don't think so Tim.quote:Op dat ding kijken de mensen je gewoon straal voorbij naar de ZX-6R die naast je staat
Ik heb nog steeds het naieve idee dat er misschien verstandige vrouwen bestaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
Who the hell do you think you are to get a BB King? Jij hebt eg wel een groot ego![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nope.....die jij bedoelt is BB Queen
bij nader inzien.....heb je wéér gelijk![]()
Ah, ik was even koffie halen .. maar inderdaad we denken hetzelfde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Een KTM is toch alleen mooi in het oranje![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is trouwens geen BB kingdat is namenlijk een zanger
[afbeelding]
het is een Suzuki B King![]()
[afbeelding]
Geld?Heb ik niet,maaaar spullen!!!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
maar ach....iemand met véél geld is nooit weg natuurlijk![]()
ROODquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, ik was even koffie halen .. maar inderdaad we denken hetzelfde.![]()
Wat is eigenlijk de huiskleur van Ônda.![]()
OPM, zie de 1 na laatste pagina van het vorige topic.quote:
Ik zie een bloedverwant rechts.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
Damned, wanneer gaat er nou eens iemand iets stoms zeggennu moet ik ze zo maar posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
de driede schijnt het afgelopen te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Makster het volgende:
Middag
Heb het gehad voor vandaag
Nog iemand iets tofs te melden
HEe, Lims, bijna suikerfeest tochVolgende week als ik correct ben
Allroad is Allroad, ook met een Alpquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:53 schreef Patrick281 het volgende:
Goede topictitel.![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zag je topic op M-F. Afdeling Sm, allroad en cross.![]()
Er wordt trouwens nog steeds in gepost.![]()
Die dingen kan je altijd bij Fulcrum gebruikenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
Damned, wanneer gaat er nou eens iemand iets stoms zeggennu moet ik ze zo maar posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op 2 of (quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:38 schreef Makster het volgende:
Middag
Heb het gehad voor vandaag
Nog iemand iets tofs te melden
HEe, Lims, bijna suikerfeest tochVolgende week als ik correct ben
Bedoel je dat apparaat dat je al 3 maanden staat aan te trappenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:47 schreef Patrick281 het volgende:
25 Kw koopje.![]()
< Voor de aspirantjes.![]()
![]()
Maar het is een heilig stukje van M-F.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef stinkie het volgende:
Allroad is Allroad, ook met een Alp
En ik ben er al offroad meegeweest tenslotte he, welliswaar heeeeel voorzichtig, maar toch
Ik dacht hetzelfde maar liet het maar voor wat het was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:48 schreef worldpimber het volgende:
Die dingen kan je altijd bij Fulcrum gebruiken
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het is een heilig stukje van M-F.![]()
![]()
![]()
Je bent vast al meer off road geweest dan ik met de KLX in een half jaar op de weg ga rijden .![]()
![]()
[..]
Ik dacht hetzelfde maar liet het maar voor wat het was.![]()
![]()
Op de bovenstaande tekst moet je klikken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:49 schreef richardgie het volgende:
Bedoel je dat apparaat dat je al 3 maanden staat aan te trappen![]()
Ik hoop van niet.quote:
Geintje,ik had hem al een tijdje door hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op de bovenstaande tekst moet je klikken.![]()
Sowiezo als je een blauwe tekst ziet zit er een link in.
< is 60 pk bij 90-105 kilo, met een hele smalle en agressieve powerbandlaten we daar maar geen aspirantjes op zetten.![]()
[..]
Ik hoop van niet.
Maar "vroeger" moest ik ook 1-2 keer per week tanken hoor.![]()
![]()
Er gebeurt hier trouwens van alles, volgens mij is er een ongeluk gebeurt bij de fabrieken in de Botlek.![]()
Eerst al een soort harde hoorntoon van 10 minuten, en nu een half uur later hoor je ambulances aan en af rijden.![]()
ik hoop het ook niet voor jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Op de bovenstaande tekst moet je klikken.![]()
Sowiezo als je een blauwe tekst ziet zit er een link in.
< is 60 pk bij 90-105 kilo, met een hele smalle en agressieve powerbandlaten we daar maar geen aspirantjes op zetten.![]()
[..]
Ik hoop van niet.
Maar "vroeger" moest ik ook 1-2 keer per week tanken hoor.![]()
![]()
Er gebeurt hier trouwens van alles, volgens mij is er een ongeluk gebeurt bij de fabrieken in de Botlek.![]()
Eerst al een soort harde hoorntoon van 10 minuten, en nu een half uur later hoor je ambulances aan en af rijden.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
zodat je ook weer onder de mensen komt![]()
hij was dan ook niet echt vriendelijk bezig hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ikuzus gebanned zag ik opeens achter zijn naam?Das die man waar ik voor mijn paddockstand langs ging. Klik ik eens op z'n historie
Zou je toch niet verwachten van zo een volwassen, reeds jaren gezinshoofd
Ben ik met de ZXR toen ook geweest.Niet zo heel voorzichtig,maar ook niet geheel vrijwillig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Allroad is Allroad, ook met een Alp
En ik ben er al offroad meegeweest tenslotte he, welliswaar heeeeel voorzichtig, maar toch
Vrijwillig offroad gaan met een SS kan ook heel goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:17 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben ik met de ZXR toen ook geweest.Niet zo heel voorzichtig,maar ook niet geheel vrijwillig.![]()
Kan niks vinden over OPM, maar ik schat in dat hij een neukertje heeft gevondenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OPM, zie de 1 na laatste pagina van het vorige topic.![]()
[..]
Ik zie een bloedverwant rechts.![]()
Doe er nog maar 1 met wat lèkkers.![]()
Euh, met jou weet je het nooit, maar je gaat met sprongen vooruit dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:04 schreef richardgie het volgende:
Geintje,ik had hem al een tijdje door hoor.![]()
Net alsof je dan saai en voorspelbaar gaat worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Kan niks vinden over OPM, maar ik schat in dat hij een neukertje heeft gevonden
Mijn model Hondaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrijwillig offroad gaan met een SS kan ook heel goed hoorStuitert alleen wat harder volgens mij, maar op z'n tijd best leuk
Deed ik in het begin nog wel best vaak
Damn, met dit weer zit ik echt te twijfelen
Je kon er op wachten, is best een heethoofd af en toequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
ikuzus gebanned zag ik opeens achter zijn naam?Das die man waar ik voor mijn paddockstand langs ging. Klik ik eens op z'n historie
quote:
Via map24 kan je die toch ook vinden op de Keileweg ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:21 schreef Makster het volgende:
Kan niks vinden over OPM, maar ik schat in dat hij een neukertje heeft gevonden
Ik weet niet wat jouw definitie van duur is, maar ongeveer 120 euro bij Horeon iigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Mijn model Honda![]()
Zou dat duur zijn zo'n ding?
Ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
Je kon er op wachten, is best een heethoofd af en toe, ik heb ook zo'n paddockstand, echt ideaal
Kan ook zijn dat het gewoon iemand is met dezelfde hobby's, postzegelverzamelen ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
4 uurtjes slaapdus vanochtend beetje laat
was erg gezellig
later meer hierover... om 900 uur meteen een afspraak met mijn manager die net is afgelopen, gelukkig een paar bakjes
![]()
![]()
![]()
die me erdoorheen sleepten
Zondag meeten![]()
alhoewel ik ws iets eerder weg moet ivm de gezelligheid van gisteravond
Dat van mij was bij de voormalige Oost-Duitse grens.Vanaf de west kant gezien was dit een weg,vervolgens een stukje gras,greppel om eventueel een tank in te parkeren,weer een stukje gras en het allom beruchte hek.Stond dus in die greppel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vrijwillig offroad gaan met een SS kan ook heel goed hoorStuitert alleen wat harder volgens mij, maar op z'n tijd best leuk
Deed ik in het begin nog wel best vaak
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
Via map24 kan je die toch ook vinden op de Keileweg ofzo![]()
En dat is best een boel centen.quote:Ik weet niet wat jouw definitie van duur is, maar ongeveer 120 euro bij Horeon iig![]()
Maar wel rechtop tochquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:29 schreef richardgie het volgende:
Dat van mij was bij de voormalige Oost-Duitse grens.Vanaf de west kant gezien was dit een weg,vervolgens een stukje gras,greppel om eventueel een tank in te parkeren,weer een stukje gras en het allom beruchte hek.Stond dus in die greppel.![]()
![]()
Ja, daar ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Patrick281 het volgende:
En dat is best een boel centen.![]()
*verhalen dat je het zo terugverdient enzoo...waarom zit het niet standaard op je bike...
Koop dan gelijk een motor met cardan.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
@Makster.
[..]
Kan ook zijn dat het gewoon iemand is met dezelfde hobby's, postzegelverzamelen ofzo.![]()
![]()
Een BMW,een BMW,een BMW,een BMW,een BMW ,of zo ietsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij datje hebt'ut over Rotterdam hoor.
Maar komt je nu op een boete van 1150 te staan als je iemand oppikt.![]()
[..]
En dat is best een boel centen.![]()
*verhalen dat je het zo terugverdient enzoo...waarom zit het niet standaard op je bike...
Koop dan gelijk een motor met cardan.![]()
Nouja! Dat is niet goed voor de plakkant van de postzegelsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopen voor hem dat het een geile slet is![]()
Ja,maar met m'n hoofd net boven het maaiveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar wel rechtop toch?
[..]
Ja, daar ben je mooi klaar mee
Ik weet het niet hoor, maar ik sta op het punt nu te vertrekken en meteen een deal te sluiten over dat dingGa sowieso langs straks.
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nouja! Dat is niet goed voor de plakkant van de postzegels![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoezo niet,dr hoort toch ook nog een borsteltje voor te zitten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jaja, we weten waar we RichardGie kunnen vinden als het gras 2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:39 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,maar met m'n hoofd net boven het maaiveld.
bij Control... hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef worldpimber het volgende:
Bij welke rijschool heb je gelest Roderidderrriiiick?
als je op bestellen klikt ergens op die pagina komt er te staan dat dat ding 139 euro kost...quote:[..]
Ik weet niet wat jouw definitie van duur is, maar ongeveer 120 euro bij Horeon iig![]()
Wel een hoop gras hier!Nu nog vrouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jaja, we weten waar we RichardGie kunnen vinden als het gras 2 [afbeelding][afbeelding] hoog is![]()
Ik ga voor geld.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geld?Heb ik niet,maaaar spullen!!!!!![]()
Seker weer een voutje bij het affakkelen van die rotzooi daar.......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
Groot gelijk meid,ik zoek ook nog steeds die dochter van die rijke Here-boer,maar heb er ook nog niet gevonden.quote:
Waarop baseer jij dat? Ik heb die irl wel eens gehuurd (de 900 versie dan), maar ik vond hem helemaal niet lelijk afgewerkt of mislukt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
Kijk, zo lijkt het nog wat met die doorgetrokken kuip..
[afbeelding]
Maar irl zie je het echt dat het maar een lelijk afgewerkte en mislukte tupperware motor is.![]()
[afbeelding]
![]()
volgens mij zijn die vanaf 120 euro te koopquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mijn model Honda![]()
Zou dat duur zijn zo'n ding?
Kijk wel uit want de flitsbrigade is ook in Amsterdam actief.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar wel rechtop toch?
[..]
Ja, daar ben je mooi klaar mee
Ik weet het niet hoor, maar ik sta op het punt nu te vertrekken en meteen een deal te sluiten over dat dingGa sowieso langs straks.
![]()
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij zijn die vanaf 120 euro te kooplijkt mij best handig/makkelijk
![]()
alleen zouden wij er weer 2 nodig hebben![]()
als dat zo zou zijn dan is ie vast niet zo geheimzinnig eroverquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:
@Makster.
[..]
Kan ook zijn dat het gewoon iemand is met dezelfde hobby's, postzegelverzamelen ofzo.![]()
![]()
Als jij nou es goed gaat zoeken in dat maaiveld..........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Groot gelijk meid,ik zoek ook nog steeds die dochter van die rijke Here-boer,maar heb er ook nog niet gevonden.![]()
juist welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er net geweest en volgens mij kwam ik net na jou en toen was ie er opeens welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
bij Control... hoezo?
hij zit bij een klein motorzaakje in (sinds een paar maanden)...
je zal het vast niet kennen![]()
quote:als je op bestellen klikt ergens op die pagina komt er te staan dat dat ding 139 euro kost...
ik vind het redelijk prijzig voor iets wat eigenlijk geheel overbodig is (het is wel handig, dat zeker)
Sprayen gaat tog prima,en als je ut een beetje bijhoudt, dan is het tog okéquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.![]()
![]()
Ik vind het best duur voor alleen maar een doorsmeerdersapparaatje. Maar handig zou het zeker zijn! Hoewel sprayen ook niet zo erg is. Hoeft normaal ook maar 1x per 500 km.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat hierboven ook gezegd.![]()
![]()
Ik vind het best duur voor alleen maar een doorsmeerdersapparaatje. Maar handig zou het zeker zijn! Hoewel sprayen ook niet zo erg is. Hoeft normaal ook maar 1x per 500 km.
Ha,en jij hopen dat ik nooit meer terug kom zeker?Helaas weet ik de weg in het maaiveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als jij nou es goed gaat zoeken in dat maaiveld..........![]()
Ze zijn in ieder geval al bij de Leeuwarderweg en de Boelelaan geweest (als je dat wat zegt).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:13 schreef worldpimber het volgende:
@ Rausdouwer, tnx voor de tipDe flitsers zijn inderdaad rijkelijk bedeelt momenteel in Amsterdam, en allemaal wegen waar ik van plan ben straks te komen
![]()
Precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Sprayen gaat tog prima,en als je ut een beetje bijhoudt, dan is het tog oké
ja, ik weet ut wel, gemak dient de mens, maar toch
OPM is een Player!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan is ie vast niet zo geheimzinnig erover![]()
volgens mij heeft makster het bij het rechte eindjeOPM heeft een neukertje
![]()
![]()
Ah uiteindelijk is het één pot nat hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
doorsmeer apparaten zien er iets anders uit hoor
![]()
![]()
Jij zegt hetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ha,en jij hopen dat ik nooit meer terug kom zeker?Helaas weet ik de weg in het maaiveld.
Dat zullen er meer doen........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel met het handje.![]()
ik zeg www.pro-oiler.com , geld gaat zo'n kettingsmeersysteem toch wel kosten, dus koop dan meteen de beste en gebruiksvriendelijkequote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:20 schreef worldpimber het volgende:
Net als in die film van Chuckie....quote:
Dus als jij naar de buren gaat,dan strooi je broodkruimeltjes.Ik zij toch,ik ken de weg daar!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:22 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij zegt het, en helaas worden al je achtergelaten broodkruimeltjes opgegeten
Rebbeltjuh is ook héél goed in maisvelden, oh nee, das weer wat anders
Zou dat een goede openingszin zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:26 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Net als in die film van Chuckie....
"Hi, I'm Chuckie....wanna play"
Originéél is ie zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Zou dat een goede openingszin zijn?![]()
Hé, no offence Mr. Maaiveldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dus als jij naar de buren gaat,dan strooi je broodkruimeltjes.Ik zij toch,ik ken de weg daar!
Eerst even gekeken wie je bent,weet het alweer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:31 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hé, no offence Mr. Maaiveld![]()
![]()
ga nooit naar de buren![]()
waarschijnlijk zal het wel werken van Vrouw naar Man, maar van Man naar Vrouw...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:29 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Originéél is ie zeker
zal 'm es uitproberen![]()
Heb ik iets gemist hieroquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eerst even gekeken wie je bent,weet het alweer.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Dat zullen er meer doen........![]()
Nee,maar gisteren was je zo gezellig,en vandaag ben ik het lijdend voorwerp.Nu intresseerd me dat niet zoveel,maar het valt wel op.quote:
Ja, de aan de Boelelaan ligt de VUquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval al bij de Leeuwarderweg en de Boelelaan geweest (als je dat wat zegt).![]()
Heb jij nou zo een apparaatje op je motor? Kan me wel herinneren dat je een schermpje op je stuur had zitten dat verdacht veel lijkt op dat ding op de website. Ok scottoiler valt af omdat het een druppel systeem is, maar omdat er zoveel Engels op die site staat vraag ik het maar aan jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:25 schreef TR_Roadkill het volgende:
ik zeg www.pro-oiler.com , geld gaat zo'n kettingsmeersysteem toch wel kosten, dus koop dan meteen de beste en gebruiksvriendelijke
Kom op zeg, we leven in luxe, huur desnoods een negertje in die dat voortaan altijd voor je doetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:20 schreef Rausdouwer het volgende:
Precies.Ik vind 120 Euro daar dan ook te veel voor. Dan doe ik het wel met het handje.
![]()
Had er al gereageerd, maar sommige mensen hebben gewoon echt teveel geldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Te koop: CBR600RR uit 2003 met 250 kilometer!![]()
Ben héél gezellig hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee,maar gisteren was je zo gezellig,en vandaag ben ik het lijdend voorwerp.Nu intresseerd me dat niet zoveel,maar het valt wel op.
jep, ik heb zo een apparaatje op mijn motor, omdat ik geen middenbok heb en er schijt ziek van werd om elke keer als ik door een regenbui reed dat ding op te bokken en dan de ketting te smeren (btw, om de 500km is aan de lange kant)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij nou zo een apparaatje op je motor? Kan me wel herinneren dat je een schermpje op je stuur had zitten dat verdacht veel lijkt op dat ding op de website. Ok scottoiler valt af omdat het een druppel systeem is, maar omdat er zoveel Engels op die site staat vraag ik het maar aan jouOp welke wijze werkt dat ding dat jij erop hebt liggen?
Gelukkig.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ben héél gezellig hooren nee hoor je bent egnie het lijdend voorwerp
en blijkbaar valt ut niet op dat ik alleen maar een beetje plaag
......maar goed, dat interesseert je niet meer
![]()
als ik jou nou vervang als lijdend voorwerp en meselluf opoffer als meewerkend
voorwerp......sijn we dan weer on speaking terms![]()
Nee, dat hoeft nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
jep, ik heb zo een apparaatje omdat ik op de middenbok schijt
Ik zal vanavond wel wat foto's posten
dat is toch pure kapitaal vernietiging ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had er al gereageerd, maar sommige mensen hebben gewoon echt teveel geld![]()
Zitten er ook tussen die een hayabusa gloed nieuw kopen de kappen er direct vanaf halen en het geheel gaan verbouwen...
...kennelijk komen niet alleen de armen onder ons op het forum.
en hoe bevalt het systeem jou ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
jep, ik heb zo een apparaatje op mijn motor, omdat ik geen middenbok heb en er schijt ziek van werd om elke keer als ik door een regenbui reed dat ding op te bokken en dan de ketting te smeren (btw, om de 500km is aan de lange kant)
Pro-oiler werkt op afstand, dus elke zoveel meter (of km) een paar druppels olie. Dus als je sneller rijd, leg je sneller een afastand af en word er dus meer gesmeerd, sta je stil, word er niet gesmeerdIk zal vanavond wel wat foto's posten
Cardan,Cardan,Cardan,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en hoe bevalt het systeem jou ?
Storingsgevoelig volgens de concurrentie.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef richardgie het volgende:
Cardan,Cardan,Cardan,: Riem,Riem,Riem
![]()
ja dat kan ik me ook nog herinnerenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Storingsgevoelig volgens de concurrentie.![]()
Ralf had ook zo'n ding op de Fazer, kan me niet herinneren dat hij er nu gelijk 1 voor de nieuwe SV1000 kocht.![]()
Op een meet had hij ook een ongelijk versleten ketting.
Slangetje was verstopt geraakt.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms moet je voor een goeie smeerbeurt op je knieenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tijdens het ketting smeren kan je ook gelijk even de spanning en de conditie van je ketting controlerenen zoveel werk is het nou ook weer niet
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms moet je voor een goeie smeerbeurt op je knieen![]()
![]()
Leeftijd he,..... I know, I've been therequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
En ik heb inmiddels(helaas)genoeg eelt op m'n ziel.
Maar voor gezelligheid ben ik wel te vinden.Vandaar op Dinsdag altijd midden in de nacht pas thuis.![]()
mmm,als ik je berichten zo lees krijg ik het idee dat je wel aan een grote beurt toe bentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Blijft een relatief dure en zware oplossing natuurlijk,maar bij de meeste sportwagens wordt ook cardan gebruikt,dus de nadelen zullen wel tegen de voordelen opwegen.Nu hebben de meeste van deze bolides het motorblok wel achterin zitten,maar denk eens aan een Dodge Viper etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Storingsgevoelig volgens de concurrentie.![]()
Ralf had ook zo'n ding op de Fazer, kan me niet herinneren dat hij er nu gelijk 1 voor de nieuwe SV1000 kocht.![]()
Op een meet had hij ook een ongelijk versleten ketting.
[..]
![]()
Ik vind dat de evolutie wel een beetje achterblijft, snap echt geen donder van de fabrikanten wat dat betreft.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm,als ik je berichten zo lees krijg ik het idee dat je wel aan een grote beurt toe bent
Is dat zo? Dan zal ik me bij deze op de achtergrond houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmm,als ik je berichten zo lees krijg ik het idee dat je wel aan een grote beurt toe bent
Had die XT500 dan niet onlangs onderhoud gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef stinkie het volgende:
dan raak je straks alleen maar gefrustreerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zal ik me bij deze op de achtergrond houden.
R2-D2 goes low profile
Duckttapequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gezocht: hulpje in de huishouding.
Voor alle lichte voorkomende werkzaamheden v/v.
De stofzuiger doet ineens raar, net de bovenverdieping compleet gedaan, verhuis de zooi naar beneden en wil verder gaan, moet ik nu de aan~uit knop ineens constant ingedrukt houden, anders valt hij uit.
En dat is erg lastig als je een heel huis rond wilt gaan.
De actieradius is nu nog maar 1 vierkante meter, en dan de boel opschuiven.
Dus wie wil mijn knopje ingedrukt houden, dan doe ik het zware werk wel.![]()
Beloning uiteraard in overleg.![]()
Is een kruimeldief een optie voor je ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:50 schreef Patrick281 het volgende:
Gezocht: hulpje in de huishouding.
Voor alle lichte voorkomende werkzaamheden v/v.
De stofzuiger doet ineens raar, net de bovenverdieping compleet gedaan, verhuis de zooi naar beneden en wil verder gaan, moet ik nu de aan~uit knop ineens constant ingedrukt houden, anders valt hij uit.
En dat is erg lastig als je een heel huis rond wilt gaan.
De actieradius is nu nog maar 1 vierkante meter, en dan de boel opschuiven.
Dus wie wil mijn knopje ingedrukt houden, dan doe ik het zware werk wel.![]()
Beloning uiteraard in overleg.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is een kruimeldief een optie voor je ?
wat moet hij nou met een vrouw zonder benen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is een kruimeldief een optie voor je ?
Pity youquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel megapowerrrrr nodig, want het zuigen gebeurt niet iedere dag.![]()
En verder ga ik mij niet vertonen met een kruimelzuiger.
You recognize a man by his tools.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een knopje wat je telkens ingedrukt moet houden dan![]()
Nee, bij mijn knopjes hoef je alleen maar in de buurt te komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef FemaleRebbel het volgende:
Pity you![]()
You recognize a man by his tools? Heb jij dan ook een knopje wat je telkens ingedrukt moet houden dan![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef FemaleRebbel het volgende:
Is dat Nono the Nilfisk![]()
je hebt je hulpje dus al gevonden
Je hebt zo'n bewegingssensor.........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee, bij mijn knopjes hoef je alleen maar in de buurt te komen.![]()
![]()
[..]
Moet alleen gelijkvloers gaan wonen.
Hij kan niet op de tweede verdieping komen.
Dat zeiden ze er niet bij op Marktplaats.nl.![]()
Een aanwijsapparaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Je hebt zo'n bewegingssensor.........![]()
Hey Rausie !quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is de route al bekendzoja, doe es posten
en waar en hoe laat verzamelen?? geen zin om terug te bladeren
quote:***************************************
tot en met maandag
Vrijdag nog geregeld zon en droog,
daarna meer bewolking en af en toe
regen.Middagtemperatuur rond 19 graden.
do vr za zo ma
zon % 80 50 30 40 30
kans op
neersl. % 10 20 50 40 60
min.temp. 13 14 14 14 13
max.temp. 20 20 18 19 17
wind
-richting Z Z Z Z Z
-kracht 4 4 3 4 3
HEe chef, wat hoor ik nu heb je een nieuw neukertjequote:
jullie weten het lekker lomp te zeggen maar iddquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Makster het volgende:
[..]
HEe chef, wat hoor ik nu heb je een nieuw neukertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeuhhhhquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie weten het lekker lomp te zeggen maar iddgelukkig leest ze (nog) niet mee...(tenminste, hoop ik...)
En je wilt haar natuurlijk hier wel weghouden.......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jullie weten het lekker lomp te zeggen maar iddgelukkig leest ze (nog) niet mee...(tenminste, hoop ik...)
ach ze zou je toch niet herkennen op foto'squote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik zie het nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
hier zie je wat kawasaki in feite echt is
[afbeelding]
Dat is het welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat kan ik me ook nog herinnerenik hoef er al geen 1 meer
![]()
tijdens het ketting smeren kan je ook gelijk even de spanning en de conditie van je ketting controlerenen zoveel werk is het nou ook weer niet
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:50 schreef Makster het volgende:
HEe chef, wat hoor ik nu heb je een nieuw neukertje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I would appreciatequote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:58 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
jep, ik heb zo een apparaatje op mijn motor, omdat ik geen middenbok heb en er schijt ziek van werd om elke keer als ik door een regenbui reed dat ding op te bokken en dan de ketting te smeren (btw, om de 500km is aan de lange kant)
Pro-oiler werkt op afstand, dus elke zoveel meter (of km) een paar druppels olie. Dus als je sneller rijd, leg je sneller een afastand af en word er dus meer gesmeerd, sta je stil, word er niet gesmeerdIk zal vanavond wel wat foto's posten
Dat is het welquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja dat kan ik me ook nog herinnerenik hoef er al geen 1 meer
![]()
![]()
Picsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef hicham het volgende:
Hoi
Tering wat was dat veel bijlezen zeg
Ik begrijp het al, als ik er niet ben wordt er veel meer gepost. Ik blijf wel weg voortaan![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, ik had ook nog wel wat reacties onder mijn CTRL+V, maar die ben ik dus kwijtgeraakt weer![]()
FokMC'en is hard werken, anders gaat het helemaal fout
Hier trouwens die gast die een >> limited edition<<hayabusa koopt en direct alle kuipen in de verkoop zet
![]()
Zonde van juist zo'n limited edition.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, ik had ook nog wel wat reacties onder mijn CTRL+V, maar die ben ik dus kwijtgeraakt weer![]()
FokMC'en is hard werken, anders gaat het helemaal fout
Hier trouwens die gast die een >> limited edition<<hayabusa koopt en direct alle kuipen in de verkoop zet
![]()
Je moet ook gewoon blijven posten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef hicham het volgende:
Hoi
Ik begrijp het al, als ik er niet ben wordt er veel meer gepost. Ik blijf wel weg voortaan![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon blijven posten.![]()
![]()
Ik denk dat het velen weinig kan boeien. De vraag die wetenschappers heden ten dage bezig houdt is of jij nou wel of geen route ergens heb liggen gezien je eerdere opmerking jegens onze loverboy OPMquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
-edit
Bovenstaande gaat dus over de meet waar ik vandaag ben geweestDagje vrij genomen van werk [afbeelding]
Jij vroeg om picsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik denk dat het velen weinig kan boeien. De vraag die wetenschappers heden ten dage bezig houdt is of jij nou wel of geen route ergens heb liggen gezien je eerdere opmerking jegens onze loverboy OPM
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Was trouwens voor het eerst dat nakeds in de meerderheid waren
5 nakeds en 2 supersports, waarbij er 1 half vernaggeld was (een CBR)
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3822575 << pics![]()
-edit
Bovenstaande gaat dus over de meet waar ik vandaag ben geweestDagje vrij genomen van werk [afbeelding]
Of door binnenhuisarchitectdudes / homo'squote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
Dit zal wel weer alleen door SM dudes begrepen worden.![]()
[[url=http://img419.imageshack.us/img419/5388/p1011024web0kw.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/1160/p1011026web6mj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/8383/p1011028web5fd.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
heb je hier nou iets te veel in de zon gezeten![]()
![]()
Als ik zin 1 lees, en dan zin 2 dan lijkt het wel een comming out.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Of door binnenhuisarchitectdudes / homo's
Zo'n zwarte remhendel past natuurlijk beter bij de rest van het zwarte stuur
Bòring! een fàtsige fàtsoensrakker mee.quote:Dat was de pa van de organisator, die kwam ook meerijden
Vandaar dat die naked ernaast een ruitje heeft, die's van hem
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Mwah hij nam een quasi agressieve houding aan en daar hou ik niet zo van. Ook de aankondiging dat het "anders mis zou gaan" heeft bij mij niet de voorkeur.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
Even tot elkaar gekomen = nieuwe kans.![]()
Die moet je dan ook gunnen.
Huhu, gezien zijn gekozen "methode" is dat heel lastig ja....quote:Ik lees uit je verhaal eigenlijk al dat je het moeilijk kan verkroppen om dit ook te doen.![]()
No fucking way, hij werkt er overigens ook korter dan ik en kan echt helemaal niks.......quote:Je zou op een gegeven moment een paar keer hulp van hem kunnen vragen, en laten zien dat je zijn mening waardeert.
Vandaag ging ie zelf lopen eikelen en daarmee heeft ie voor mij wederom een grens overschreden, I'm gonna kill the bastard.quote:Gaat het na een week niet beter kan je besluiten dat het hem eruit, of jij eruit wordt.
Dus dan kan je hem weer systematisch en onopvallend gaan jennen.
Dan is hij waarschijnlijk zo weg daar.![]()
Liever niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan zal ik me bij deze op de achtergrond houden.
R2-D2 goes low profile
jij smerige .........quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Was trouwens voor het eerst dat nakeds in de meerderheid waren
5 nakeds en 2 supersports, waarbij er 1 half vernaggeld was (een CBR)
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3822575 << pics![]()
-edit
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
Dit zal wel weer alleen door SM dudes begrepen worden.![]()
[[url=http://img419.imageshack.us/img419/5388/p1011024web0kw.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/1160/p1011026web6mj.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img419.imageshack.us/img419/8383/p1011028web5fd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Best wel lang hoor.quote:
Ah, een sollicitant die haar hand opsteektquote:
quote:
Je wordt ouder pappa.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:22 schreef Makster het volgende:
Voetbal is trouwens def overEcht te fucking veel last van mijn oude blessure
![]()
Een stofzuiger?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel megapowerrrrr nodig, want het zuigen gebeurt niet iedere dag.![]()
En verder ga ik mij niet vertonen met een kruimelzuiger.
You recognize a man by his tools.![]()
Scootahquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb een bod lopen op een 250 cc scootertje.![]()
[afbeelding]
[..]
Je wordt ouder pappa.![]()
Intapen is niks? Of in de sportschool je enkebanden trainen met teensitups?![]()
Niet doen,je wordt gewardeerd!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef hicham het volgende:
Hoi
Moet nog wat budgettechnisch verantwoord boodschappen en woonwerk vervoer hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:36 schreef Makster het volgende:
Scootah![]()
![]()
Helemaal raar geworden die pepovitch![]()
Mja, je bent in goed gezelschap. Kan ook mindere goden overkomen zoals Marco van Basten.quote:Intapen, neuh.... Net al gespeeld met een brace maar het werkt gewoo niet. Ben 5 jaar geleden onwijs hard neer gehaald. Nu is het kraakbee in mijn enkel gaar en de stabilisator die oneffenheden corrigeerd is beschadigd. Heb al bij meerdere specialisten geweest, nucliear onderzoek gehad, bij een podoloog geweest enz enz. Dit gaat gewoon niet meer over. Ga ook niet riskeren dat ik later de sjaak ben door nu door te voetballen![]()
Gelukkig wel.quote:Wordt ook al wat ouder ja
quote:MAAAAAAR waar hebbie die zwarte vandaanIs toch ook kleiner, ja toch....
Achteruitgang?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 20:10 schreef worldpimber het volgende:
Weet een van jullie onverlaten hier wat "rückgängig" betekent?(behalve rukkeh
)
Snap je keus helemaal voor die scootahquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet nog wat budgettechnisch verantwoord boodschappen en woonwerk vervoer hebben.![]()
Alternatief is een BMW 850R of een 850RT die ik op Marktplaats zag.
Maar deeez kan ik kopen en nog enkele maanden overleven zeg maar.![]()
[..]
Mja, je bent in goed gezelschap. Kan ook mindere goden overkomen zoals Marco van Basten.![]()
[..]
Gelukkig wel.
[..]
Kleiner.
De oude van de CR.![]()
Om precies te zijn een huwelijk van KLX en CR onderdelen.![]()
De verstellingschroeven voor de koppelingskabel zijn van de KLX, de rest van de unit van de CR.
Daar zit toch pas een nieuwe op, dus deeez hou ik lekker zelf.![]()
Gewoon een auto.....is dawa?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet nog wat budgettechnisch verantwoord boodschappen en woonwerk vervoer hebben.![]()
Ik heb een grijze(geloof ik)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het moet dan wel in stijl.
Model AEG black~silver editon 1250 turbowat.![]()
![]()
Kruimelzuiger.![]()
Mja, voor dat geld heb je ook aardige auto's hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
Gewoon een auto.....is dawa?
of is het een euriekwestie![]()
Leukquote:
Heb ik al,en wordt meer gebruikt als de brommert.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewoon een auto.....is dawa?
of is het een euriekwestie![]()
Moet je wel een custom uitvoering hebben, deze is wat te breed tegenover jouw getrainde body.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:47 schreef Makster het volgende:
Mooie custom helm voor mijn soon to come fighter![]()
[afbeelding]
Hier helaas ook, maarja ik ga niet in mijn pakkie in de regen op een SM naar mijn klanten toequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb ik al,en wordt meer gebruikt als de brommert.
Geef hem is een paar biertjes.Ziet ie vanzelf weer dubbel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook een auto, een hele mooie, maar het blok is opgeblazen..
Een 6 pitter die denkt dat hij een 3 pitter is.![]()
Wedden dat je stiekum toch kijktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet je wel een custom uitvoering hebben, deze is wat te breed tegenover jouw getrainde body.![]()
Je kan wel poseren, maak ik een foto met de zelfontspanner want ik wil het niet zien en dan sturen we de foto naar stickerland.![]()
Ik vindt het wel stoer als je dat zou doen,echt zo van wat kan de rest me schelen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier helaas ook, maarja ik ga niet in mijn pakkie in de regen op een SM naar mijn klanten toe![]()
Van de zomer (nog maar 8 maanden weg) zou ik het weleens kunnen doen natuurlijk
![]()
In de regen idd niequote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier helaas ook, maarja ik ga niet in mijn pakkie in de regen op een SM naar mijn klanten toe![]()
Van de zomer (nog maar 8 maanden weg) zou ik het weleens kunnen doen natuurlijk
![]()
Omdat ik toch even moet scherpstellen op het punt waar jij staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:56 schreef Makster het volgende:
Wedden dat je stiekum toch kijkt
WANT waarom zou ik niet zelf de zelfontspanner gebruiken maar moet jij erbij om de zelfontspanner aan te zettenJa Peppo
![]()
![]()
![]()
Bij mij wordt er altijd gevraagd of ik weg wil blijven met die motor,want ze willen wel zeker weten dat ik ook aankom(qua bestemming dan)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
In de regen idd nie, maar kan toch makkelijk, bovendien vinden je klanten dat ook best wel leuk, toch
![]()
Sommige opdrachtgevers vragen me of ik op de motor kom.......
dat doe ik alleen maar als ik veel euries kan verdienen natuurlijk, anders niet
![]()
Heb je een puntquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
In de regen idd nie, maar kan toch makkelijk, bovendien vinden je klanten dat ook best wel leuk, toch
![]()
![]()
Heb een palletje vol ingeslagen,met spek erbij.Nou maar hopen dat het niet te warm wordt en ze gaan bederven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Ben ff eieren aan het koken, daar heb ik nu echt trek in
Nog ff snel naar binnen die dingen voordat ze schaars worden door de vogelgriep![]()
Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan toen ik in de buitendienst werkte.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
![]()
Jij kunt niet zonder praatgrage GPS of kun je gewoon de weg niet vinden, oh nee, ik weet het al, het zal dat maaiveld wel weer zijn.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij mij wordt er altijd gevraagd of ik weg wil blijven met die motor,want ze willen wel zeker weten dat ik ook aankom(qua bestemming dan)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb een palletje vol ingeslagen,met spek erbij.Nou maar hopen dat het niet te warm wordt en ze gaan bederven.![]()
Ik ga gewoon in ut leer hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je een puntMaar moet opzich ook wel mijn bezoek map mee sjeffen, en zonder leer om de motor is nog steeds een aardige no go voor mij
![]()
Klopt,maar hoe weet jij dat?Ik vindt dat wel gezellug zo'n praatje tussendoor.En er is al geoogst dus kan (bijna) overal weer overheen kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij kunt niet zonder praatgrage GPS of kun je gewoon de weg niet vinden, oh nee, ik weet het al, het zal dat maaiveld wel weer zijn.....
En nou is ut klaar.....nou sal ik ut nie meer doen![]()
Sexy,of hebben we het hier niet over het zelfde leer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in ut leer hoor
en voor mapjes hebben ze rugzakkies uitgevonden![]()
Eet elke dag een ei,schijnt goed te zijn voor de wondgenezing.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Heb er maar 2 gekookt, als ik dan toch bezig ben dan maar gelijk goed![]()
Met mijn pak onder mijn leren pak gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vrouwelijke intuitiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,maar hoe weet jij dat?Ik vindt dat wel gezellug zo'n praatje tussendoor.
Wat voor werk doe je dan wel niet bij die klanten, hebben ze geen probleem met je leeruitspattingen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Klopt,maar heb ook wat moeite met het opvolgen van aanwijzingen.Inderdaad een beetje eigenwijs,hoe zou dat nou toch komen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vrouwelijke intuitie![]()
zie je post vriend, je zegt letterlijk dat je niet aankomt op plaats van bestemming
Met een vrouwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Datum is alleen nog niet bekend, en wat/hoe ook nog niet.. bios is te standaard, en stappen zitten we met vervoer (ik wil dus echt niet boppen, want dan ben ik niet te genieten)
Iemand nog originele ideetjes?![]()
Nummer 2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Datum is alleen nog niet bekend, en wat/hoe ook nog niet.. bios is te standaard, en stappen zitten we met vervoer (ik wil dus echt niet boppen, want dan ben ik niet te genieten)
Rauw is ook gezond, paar eitjes bij elkaar in een bak, de dooiers eruit halen, en de rest in 1 keer achterover slaan. Je mag ook langzaam drinken alsof het wijn is hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef richardgie het volgende:
Eet elke dag een ei,schijnt goed te zijn voor de wondgenezing.
U MOET NU KLANT WORDEN!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Maar om nu bij nog niet klanten in een motor outfit binnen te stappen is niet zo slim
Niet teveel eieren eten he......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Heb er maar 2 gekookt, als ik dan toch bezig ben dan maar gelijk goed![]()
Fietsenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Gadverdammequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rauw is ook gezond, paar eitjes bij elkaar in een bak, de dooiers eruit halen, en de rest in 1 keer achterover slaan. Je mag ook langzaam drinken alsof het wijn is hoor![]()
[..]
U MOET NU KLANT WORDEN!![]()
![]()
Stoere kawamotordude actie.![]()
Misschien werkt het nog ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rauw is ook gezond, paar eitjes bij elkaar in een bak, de dooiers eruit halen, en de rest in 1 keer achterover slaan. Je mag ook langzaam drinken alsof het wijn is hoor![]()
[..]
U MOET NU KLANT WORDEN!![]()
![]()
Stoere kawamotordude actie.![]()
Ei is goed voor mijn zaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet teveel eieren eten he......
ga je van kakelen
quote:
Gewoon bij je thuis dus een dvd'tje kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Bijna-klanten moet je idd niet de stuipen op het lijf jagen, denken ze dadelijk dat je een of andere Hell's Angel bent, want de niet-motorrijdende en onwetende medemens is soms errug dom vandaar...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Met mijn pak onder mijn leren pak gaat hem niet wordenBij goede klanten kan ik wel gewoon in mijn lerenpak komen, zelfs in mijn adams custoom zou geen probleem zijn. Maar om nu bij nog niet klanten in een motor outfit binnen te stappen is niet zo slim
Rugzakkie heb je gelijk in
Dank je,weet ik eindelijk wat al die werkvoorberijders hier eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet teveel eieren eten he......
ga je van kakelen
Gayquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef bwt het volgende:
In de bossen wandelen is ook wel leuk.
en dan na afloop iets gaan drinken, warme chocomel of zo met een lekker stukkie taart
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Ok, ben neer
Full cum, als je date met een vrouw is stel ik voor dat je erover heen gaat![]()
![]()
Weet niet wat er bij jou in het dorp te doen is maar zit je anders niet altijd met de kwestie vervoerGa anders naar de dierentuin of beter naar het Dolfinarium, otter en zeerobben schijnen lust opwekkend te zijn
![]()
Gewoon mun werrukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan wel niet bij die klanten, hebben ze geen probleem met je leeruitspattingen?? Of kleed je je om in hun toiletten (met camera's
) en ga dan aan het werk?
Oh ja, hallo Fok!
Hmm, ze houdt van bier, voetbal en motoren (klinkt als de ideale vrouw?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nummer 2![]()
Eens kijken of OPM je tips kan geven
Hmm.. ik ben niet zo'n fietserquote:
Idd ja, pa en ma wegschoppen.. maar dat wordt heel moeilijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon bij je thuis dus een dvd'tje kijken.![]()
Verder alles bij de hand, en wegbrengen kan je haar al niet omdat je toevallig net iets teveel hebt gedronken.![]()
Nou nog je pa en ma het huis uit dus.![]()
Die geef je een etentje cadeau.
Klinkt leuk, al heeft dat wel een nadeeltje: kans op stiltes komt dan om de hoek kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef bwt het volgende:
In de bossen wandelen is ook wel leuk.
en dan na afloop iets gaan drinken, warme chocomel of zo met een lekker stukkie taart
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Ok, ben neer
Full cum, als je date met een vrouw is stel ik voor dat je erover heen gaat![]()
![]()
Weet niet wat er bij jou in het dorp te doen is maar zit je anders niet altijd met de kwestie vervoerGa anders naar de dierentuin of beter naar het Dolfinarium, otter en zeerobben schijnen lust opwekkend te zijn
![]()
Gewóón je date volgieten met drankquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
HAHAHHA, dat is iets wat ik zekers niet benquote:
Eh nou we moeten eerst bedenken wat we gaan doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewóón je date volgieten met drank![]()
en dan komt alles goed![]()
Hoezo datum niet bekend, je moet wel meteen actie ondernemen hoor, harde actie
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewóón je date volgieten met drank![]()
en dan komt alles goed![]()
Hoezo datum niet bekend, je moet wel meteen actie ondernemen hoor, harde actie
![]()
Sauna ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eh nou we moeten eerst bedenken wat we gaan doen![]()
En flink drinken lijjkt me ook wel wat.. uitgaan en lekker dansen![]()
Alleen zij heeft haar rijbewijs nog niet, en ik wil niet boppen want als ik geen druppel drank krijg, sta ik met een chagrijnige kop aan de rand van de dansvloer![]()
Is je vader geen boer >quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Idd ja, pa en ma wegschoppen.. maar dat wordt heel moeilijk![]()
![]()
ROFLOLquote:
Weet ze wel wat voor vlees ze in de kuip heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo'n goed figuurtje heb ik ook weer niet![]()
![]()
Jij was toch al getrouwd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Weet ze wel wat voor vlees ze in de kuip heeft![]()
letterlijk en figuurlijk
Je ging toch plat ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef bwt het volgende:
[..]
ROFLOL
sauna is echter wel errug lekker
maar niet echt voor een 1st date
Als of ze dat nog niet in de gaten zou hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo'n goed figuurtje heb ik ook weer niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je al es gehoord van een flitsscheiding![]()
![]()
Nou.. nee dat heeft ze nog niet in de gatenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef bwt het volgende:
[..]
Als of ze dat nog niet in de gaten zou hebben.
zo belangrijk is dat nu ook weer niet
ja klopt, maar kon me niet beheersen.quote:
Bij de MAC?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Lekker uit eten ?
Gelukkig is het je electrische tandenborstelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef bwt het volgende:
[..]
ja klopt, maar kon me niet beheersen.
MOEST gewoon reageren, net zoals nu
met de electrische tandenborstel in de mond.
Daarom.......en wat je ver haalt is lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Precies.. als die dat niks wordt, heb ik altijd jou nog![]()
Als het een beetje normaal werkt wel jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
zwaarverslavend he...dat FOK
Lekker samen skeuren op de motor is ook heerlijk, toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Daarom.......en wat je ver haalt is lekker![]()
wanneer gaan we naar de sauna![]()
quote:
Kan...... maar wordt niet op prijs gesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
In de sauna![]()
Of zie ik het weer eens anders dan bedoeld?![]()
ik ging plat hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
In de sauna![]()
Of zie ik het weer eens anders dan bedoeld?![]()
Niks mis met vrijgezel zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zo ben je meteen weer vrijgezel daarna.![]()
Samenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekker samen skeuren op de motor is ook heerlijk, toch?![]()
Nee daarom !quote:
Kan niet wachten tot de volgende meetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Samen![]()
ook goed hoor, doen we niet moeilijk over
Leef ook in een andere wereld dan de rest van Nederland,of eigenlijk is het andersom,geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan...... maar wordt niet op prijs gesteld![]()
je hebt er idd wéér je eigen interpretatie aan gegeven
Ja, geloof ut wel ja, maar er zijn nog geen ins & outs gepost bij mijn weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de volgende meet![]()
Was er zondag niet één??![]()
Ga dan......je bent er nog steeds hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef bwt het volgende:
Ik zie de nieuwe topic titel al:
FOK! Dating service en adviezen
en nu echt echt echt echt echt echt echt echt maffen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef bwt het volgende:
Ik zie de nieuwe topic titel al:
FOK! Dating service en adviezen
en nu echt echt echt echt echt echt echt echt maffen
nee hoor,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ga dan......je bent er nog steeds he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |