Heb je een puntquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
In de regen idd nie, maar kan toch makkelijk, bovendien vinden je klanten dat ook best wel leuk, toch
![]()
Sommige opdrachtgevers vragen me of ik op de motor kom.......
dat doe ik alleen maar als ik veel euries kan verdienen natuurlijk, anders niet
![]()
Heb een palletje vol ingeslagen,met spek erbij.Nou maar hopen dat het niet te warm wordt en ze gaan bederven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Ben ff eieren aan het koken, daar heb ik nu echt trek in
Nog ff snel naar binnen die dingen voordat ze schaars worden door de vogelgriep![]()
Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan toen ik in de buitendienst werkte.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
In de regen idd nie, maar kan toch makkelijk, bovendien vinden je klanten dat ook best wel leuk, toch
![]()
Sommige opdrachtgevers vragen me of ik op de motor kom.......
dat doe ik alleen maar als ik veel euries kan verdienen natuurlijk, anders niet
![]()
Jij kunt niet zonder praatgrage GPS of kun je gewoon de weg niet vinden, oh nee, ik weet het al, het zal dat maaiveld wel weer zijn.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij mij wordt er altijd gevraagd of ik weg wil blijven met die motor,want ze willen wel zeker weten dat ik ook aankom(qua bestemming dan)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb een palletje vol ingeslagen,met spek erbij.Nou maar hopen dat het niet te warm wordt en ze gaan bederven.![]()
Ik ga gewoon in ut leer hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je een puntMaar moet opzich ook wel mijn bezoek map mee sjeffen, en zonder leer om de motor is nog steeds een aardige no go voor mij
![]()
Klopt,maar hoe weet jij dat?Ik vindt dat wel gezellug zo'n praatje tussendoor.En er is al geoogst dus kan (bijna) overal weer overheen kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Jij kunt niet zonder praatgrage GPS of kun je gewoon de weg niet vinden, oh nee, ik weet het al, het zal dat maaiveld wel weer zijn.....
En nou is ut klaar.....nou sal ik ut nie meer doen![]()
Sexy,of hebben we het hier niet over het zelfde leer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in ut leer hoor
en voor mapjes hebben ze rugzakkies uitgevonden![]()
Eet elke dag een ei,schijnt goed te zijn voor de wondgenezing.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Heb er maar 2 gekookt, als ik dan toch bezig ben dan maar gelijk goed![]()
Met mijn pak onder mijn leren pak gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vrouwelijke intuitiequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Klopt,maar hoe weet jij dat?Ik vindt dat wel gezellug zo'n praatje tussendoor.
Wat voor werk doe je dan wel niet bij die klanten, hebben ze geen probleem met je leeruitspattingen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Klopt,maar heb ook wat moeite met het opvolgen van aanwijzingen.Inderdaad een beetje eigenwijs,hoe zou dat nou toch komen?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vrouwelijke intuitie![]()
zie je post vriend, je zegt letterlijk dat je niet aankomt op plaats van bestemming
Met een vrouwquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Datum is alleen nog niet bekend, en wat/hoe ook nog niet.. bios is te standaard, en stappen zitten we met vervoer (ik wil dus echt niet boppen, want dan ben ik niet te genieten)
Iemand nog originele ideetjes?![]()
Nummer 2quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Datum is alleen nog niet bekend, en wat/hoe ook nog niet.. bios is te standaard, en stappen zitten we met vervoer (ik wil dus echt niet boppen, want dan ben ik niet te genieten)
Rauw is ook gezond, paar eitjes bij elkaar in een bak, de dooiers eruit halen, en de rest in 1 keer achterover slaan. Je mag ook langzaam drinken alsof het wijn is hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef richardgie het volgende:
Eet elke dag een ei,schijnt goed te zijn voor de wondgenezing.
U MOET NU KLANT WORDEN!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
Maar om nu bij nog niet klanten in een motor outfit binnen te stappen is niet zo slim
Niet teveel eieren eten he......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Heb er maar 2 gekookt, als ik dan toch bezig ben dan maar gelijk goed![]()
Fietsenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Gadverdammequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rauw is ook gezond, paar eitjes bij elkaar in een bak, de dooiers eruit halen, en de rest in 1 keer achterover slaan. Je mag ook langzaam drinken alsof het wijn is hoor![]()
[..]
U MOET NU KLANT WORDEN!![]()
![]()
Stoere kawamotordude actie.![]()
Misschien werkt het nog ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rauw is ook gezond, paar eitjes bij elkaar in een bak, de dooiers eruit halen, en de rest in 1 keer achterover slaan. Je mag ook langzaam drinken alsof het wijn is hoor![]()
[..]
U MOET NU KLANT WORDEN!![]()
![]()
Stoere kawamotordude actie.![]()
Ei is goed voor mijn zaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet teveel eieren eten he......
ga je van kakelen
quote:
Gewoon bij je thuis dus een dvd'tje kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Bijna-klanten moet je idd niet de stuipen op het lijf jagen, denken ze dadelijk dat je een of andere Hell's Angel bent, want de niet-motorrijdende en onwetende medemens is soms errug dom vandaar...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Met mijn pak onder mijn leren pak gaat hem niet wordenBij goede klanten kan ik wel gewoon in mijn lerenpak komen, zelfs in mijn adams custoom zou geen probleem zijn. Maar om nu bij nog niet klanten in een motor outfit binnen te stappen is niet zo slim
Rugzakkie heb je gelijk in
Dank je,weet ik eindelijk wat al die werkvoorberijders hier eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Niet teveel eieren eten he......
ga je van kakelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |