ja klopt, maar kon me niet beheersen.quote:
Bij de MAC?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Lekker uit eten ?
Gelukkig is het je electrische tandenborstelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef bwt het volgende:
[..]
ja klopt, maar kon me niet beheersen.
MOEST gewoon reageren, net zoals nu
met de electrische tandenborstel in de mond.
Daarom.......en wat je ver haalt is lekkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Precies.. als die dat niks wordt, heb ik altijd jou nog![]()
Als het een beetje normaal werkt wel jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
zwaarverslavend he...dat FOK
Lekker samen skeuren op de motor is ook heerlijk, toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:41 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Daarom.......en wat je ver haalt is lekker![]()
wanneer gaan we naar de sauna![]()
quote:
Kan...... maar wordt niet op prijs gesteldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
In de sauna![]()
Of zie ik het weer eens anders dan bedoeld?![]()
ik ging plat hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
In de sauna![]()
Of zie ik het weer eens anders dan bedoeld?![]()
Niks mis met vrijgezel zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zo ben je meteen weer vrijgezel daarna.![]()
Samenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekker samen skeuren op de motor is ook heerlijk, toch?![]()
Nee daarom !quote:
Kan niet wachten tot de volgende meetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Samen![]()
ook goed hoor, doen we niet moeilijk over
Leef ook in een andere wereld dan de rest van Nederland,of eigenlijk is het andersom,geloof ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Kan...... maar wordt niet op prijs gesteld![]()
je hebt er idd wéér je eigen interpretatie aan gegeven
Ja, geloof ut wel ja, maar er zijn nog geen ins & outs gepost bij mijn weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de volgende meet![]()
Was er zondag niet één??![]()
Ga dan......je bent er nog steeds hequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef bwt het volgende:
Ik zie de nieuwe topic titel al:
FOK! Dating service en adviezen
en nu echt echt echt echt echt echt echt echt maffen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef bwt het volgende:
Ik zie de nieuwe topic titel al:
FOK! Dating service en adviezen
en nu echt echt echt echt echt echt echt echt maffen
nee hoor,quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ga dan......je bent er nog steeds he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |