Gayquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef bwt het volgende:
In de bossen wandelen is ook wel leuk.
en dan na afloop iets gaan drinken, warme chocomel of zo met een lekker stukkie taart
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Ok, ben neer
Full cum, als je date met een vrouw is stel ik voor dat je erover heen gaat![]()
![]()
Weet niet wat er bij jou in het dorp te doen is maar zit je anders niet altijd met de kwestie vervoerGa anders naar de dierentuin of beter naar het Dolfinarium, otter en zeerobben schijnen lust opwekkend te zijn
![]()
Gewoon mun werrukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan wel niet bij die klanten, hebben ze geen probleem met je leeruitspattingen?? Of kleed je je om in hun toiletten (met camera's
) en ga dan aan het werk?
Oh ja, hallo Fok!
Hmm, ze houdt van bier, voetbal en motoren (klinkt als de ideale vrouw?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nummer 2![]()
Eens kijken of OPM je tips kan geven
Hmm.. ik ben niet zo'n fietserquote:
Idd ja, pa en ma wegschoppen.. maar dat wordt heel moeilijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon bij je thuis dus een dvd'tje kijken.![]()
Verder alles bij de hand, en wegbrengen kan je haar al niet omdat je toevallig net iets teveel hebt gedronken.![]()
Nou nog je pa en ma het huis uit dus.![]()
Die geef je een etentje cadeau.
Klinkt leuk, al heeft dat wel een nadeeltje: kans op stiltes komt dan om de hoek kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef bwt het volgende:
In de bossen wandelen is ook wel leuk.
en dan na afloop iets gaan drinken, warme chocomel of zo met een lekker stukkie taart
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:24 schreef Makster het volgende:
Ok, ben neer
Full cum, als je date met een vrouw is stel ik voor dat je erover heen gaat![]()
![]()
Weet niet wat er bij jou in het dorp te doen is maar zit je anders niet altijd met de kwestie vervoerGa anders naar de dierentuin of beter naar het Dolfinarium, otter en zeerobben schijnen lust opwekkend te zijn
![]()
Gewóón je date volgieten met drankquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een date![]()
Datum is alleen nog niet bekend, en wat/hoe ook nog niet.. bios is te standaard, en stappen zitten we met vervoer (ik wil dus echt niet boppen, want dan ben ik niet te genieten)
Iemand nog originele ideetjes?![]()
HAHAHHA, dat is iets wat ik zekers niet benquote:
Eh nou we moeten eerst bedenken wat we gaan doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewóón je date volgieten met drank![]()
en dan komt alles goed![]()
Hoezo datum niet bekend, je moet wel meteen actie ondernemen hoor, harde actie
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewóón je date volgieten met drank![]()
en dan komt alles goed![]()
Hoezo datum niet bekend, je moet wel meteen actie ondernemen hoor, harde actie
![]()
Sauna ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Eh nou we moeten eerst bedenken wat we gaan doen![]()
En flink drinken lijjkt me ook wel wat.. uitgaan en lekker dansen![]()
Alleen zij heeft haar rijbewijs nog niet, en ik wil niet boppen want als ik geen druppel drank krijg, sta ik met een chagrijnige kop aan de rand van de dansvloer![]()
Is je vader geen boer >quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Idd ja, pa en ma wegschoppen.. maar dat wordt heel moeilijk![]()
![]()
ROFLOLquote:
Weet ze wel wat voor vlees ze in de kuip heeftquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo'n goed figuurtje heb ik ook weer niet![]()
![]()
Jij was toch al getrouwd?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Weet ze wel wat voor vlees ze in de kuip heeft![]()
letterlijk en figuurlijk
Je ging toch plat ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:34 schreef bwt het volgende:
[..]
ROFLOL
sauna is echter wel errug lekker
maar niet echt voor een 1st date
Als of ze dat nog niet in de gaten zou hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zo'n goed figuurtje heb ik ook weer niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb je al es gehoord van een flitsscheiding![]()
![]()
Nou.. nee dat heeft ze nog niet in de gatenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:37 schreef bwt het volgende:
[..]
Als of ze dat nog niet in de gaten zou hebben.
zo belangrijk is dat nu ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |