abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2005 @ 19:05:21 #1
71937 Schupi
Leven en laten leven
pi_31390034
Praatprogramma rond half acht bij de Vara met gisteren Mathijs van Nieuwkerk als presentator. Gisteren te kort gezien om erover te oordelen. Is het een aanrader of veel van hetzelfde?
pi_31391212
ik zou me pas zorgen maken als de wereld stil komt te staan
en loop in de zon
pi_31391984
Is zeker een grappig programma.
Alleen ze moeten niet al te betweter worden daarin hoor.
I will rule the universe and you all gonna die !!!!!!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:56:26 #4
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31392272
De wereld draait door
De wereld draait door
Mijn vrouw is er met
Mijn opa vandoor.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_31392703
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:56 schreef TrenTs het volgende:
De wereld draait door
De wereld draait door
Mijn vrouw is er met
Mijn opa vandoor.
Nou beter goed gejat, dan slecht bedacht .

Maar ja, de wereld draait ook door in theorie. In de praktijk....
  Moderator woensdag 12 oktober 2005 @ 21:58:04 #6
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31394019
Ik zag het maandag, toen Francisco van Jole het presenteerde. Die vent was echt een drama...van Nieuwkerk is stuk-ken beter. Van Jole was erg nerveus en vergat namen en deed af en toe rare uitspraken. Daarnaast zat er zoveel in het programma gepropt dat mensen soms maar de kans kregen om 1 zin uit te brengen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31905733
Vanavond is weer leuk, als Van Jole het presenteert kijk ik gewoon niet.
Ik wil die man gewoon niet zien.

Ik ken dus maar de helft van het programma en ik zap bewust weg als het Van Jole betreft.
(Wat een ontzettende lul die man. )

Matthijs is natuurlijk weer weergaloos!
pi_31906079
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan die van Jole, maar het is gewoon hilarisch om te zien hoe hij dat programma presenteert, versprekingen, domme opmerkingen, pijnlijke stiltes etc

op geenstijl.nl zijn ze groot fan van hem
pi_31906099
best aardig hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31906180
Wel leuk programma. Heb tot nu toe alleen Van Nieuwkerk nog gezien.
nuff said.
  maandag 7 november 2005 @ 19:32:19 #11
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32065617
Wat een zielig programma . nu op ned3
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_32115517
goed programma ook leuk dat Giel Beelen vaker zit en over muziek en media wordt gepraat. Kijkt lekker weg en soms toch informatief
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:21:33 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32187099
Ik vind het ook een goed programma

Ik vind die journalist goed Die Matthijs van Nieuwkerk dus Die was toch eind-redacteur van een of andere krant?

Hij is toch ook van zomergasten of niet? Hij brengt het goed en lokt uit tot de mening van mensen. Hij laat mensen praten. De positieve manier waarop hij in beeld verschijnt is het ook en hoe hij aan tafel zit, geinteresseerd

Jan Mulder is iemand die anderen continu in de reden valt. Jan Mulder Nog steeds vind ik het een lul. Maar dat is misschien het personage dat hij moet neerzetten die Jan Mulder, die is misschien meer een clown.

Een programma met een luchtige kijk op het leven en de wereld op een pulp-achtige manier Hoewel ik het pas een paar keer gezien heb in fragmenten is het meteen een programma dat aan is geslagen in mijn ogen. In ieder geval beter dan die Talpa zooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 19:27:15 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:31:44 #14
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32187478
Huh? Heb ik naar het verkeerde programma zitten kijken ofzo? Wat ik heb gezien was een man die veel te veel zijn best doet om grappig te zijn, een publiek dat zachtjes uit medelijden meelacht en voor de rest, oninteressante gasten, vragen, antwoorden, en onderwerpen.
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_32187537
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Die was toch eind-redacteur van een of andere krant?
Hoofdredacteur van Het Parool.

Café De Wereld terug!
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:39:01 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32187637
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Huh? Heb ik naar het verkeerde programma zitten kijken ofzo? Wat ik heb gezien was een man die veel te veel zijn best doet om grappig te zijn, een publiek dat zachtjes uit medelijden meelacht en voor de rest, oninteressante gasten, vragen, antwoorden, en onderwerpen.
Dat gevoel heb ik nu altijd als ik Barend & van Dorp kijk. Dan begrijp ik het succes ook niet van die mafketels daar. Het woord mafketels is zelfs te veel eer voor die prutsers. Maar dat is wederom een smaak. Barend & van Dorp komen over als doordrijvers van hun eigen mening, die proberen continu hun eigen woorden in de mond van de ander te leggen, die bieden anderen geen eigen mening. Die gunnen anderen geen eigen mening zelfs. Foute journalistiek als je het mij vraagt, voor zover het journalistiek is. Ze willen journalist zijn maar zijn amateuren die beter in een plaatselijk praatclubje kunnen gaan functioneren, zelfs daar zouden ze moeten worden uitgekots als gal, want het is tuig van de bovenste plank. En ze passen goed bij het wanproduct Talpa. Helemaal op de plek daar. Om vergeten te worden.

Dat daar zoveel mensen naar kijken begrijp ik niet.

Toch mooi dat smaken verschillen Anders zou er maar 1 zender zijn op tv

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-11-2005 19:44:10 ]
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:43:40 #17
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_32187747
Ik vind BvD ook niks. Maar wellicht heb ik DWDD op een verkeerd moment gekeken ofzo. Wie weet was ie hartstikke zenuwachtig
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:45:36 #18
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32187791
Het gaat om de ontspannen manier van televisie maken, de mensen komen relaxter over.

Ik heb het ook niet gekeken maar een relaxt programma voel ik aan alsof ik daar een 6e zintuig voor heb. Ik heb vaak niet de tijd en het geduld om veel tv te kijken. Maar een programma waar over is nagedacht zie ik meteen.

Ik zie meteen wat me aanspreekt of niet.
pi_32719047
Dat Cafe de wereld, dat is zo niet leuk, zo de-plank misslaand-zo makkelijk en goedkoop eigenlijk-zo vol vals gelach op de achtergrond-zo tenekrommend flauw dat elke omroep die zo iets uitzendt het verdient opgeheven te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoSigar op 01-12-2005 10:07:23 ]
Helpt waar hij kan!
pi_32719782
Ik vind het het echt absolute bagger! Zelfs met leuke gasten weet die verschrikkelijk dwerg van een presentator het nog te verpesten! Ook die internetfilmpjes zijn ZO niet grappig...
  donderdag 1 december 2005 @ 14:12:16 #21
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_32725831
van Nieuwkerk zit er wel op z'n plek, al moet ie niet te veel onderwerpen aansnijden waar ie de ballen geen verstand van heeft, dan komt ie redelijk dom over. Van Jole is echt heel slecht.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_32725963
Gisteren met die Meezing Sound of Music clip die ze lieten zien met al die kansloze gasten. .
En die opmerking van Dennis van der Geest daarna.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:06:58 #23
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_33143442
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef funrider het volgende:
goed programma ook leuk dat Giel Beelen vaker zit en over muziek en media wordt gepraat. Kijkt lekker weg en soms toch informatief
Ik vind Giel Beelen eerder storend dan nuttig. De gasten interesseren hem duidelijk niet, hij vraagt nooit iets en heeft het alleen over zichzelf en geeft overal ongevraagd zijn mening over. Dat viel me in de uitzending van vanavond echt heel erg op, dus wat voorbeelden..

Bart van Gogh van een nederlands bedrijf dat voor zo'n beetje de hele wereld radiojingles maakt, grootste bedrijf vwb radio-jingles:
Giel: "ik ben niet zo van de jingles, ik weet niet, ik vind het niks" wtf? zovan ja leuk hoor, dat je daar al 30 jaar je brood mee verdient, maar ik vind het niks pff ik vind het nogal respectloos eerlijk gezegd

* Gabriël Rios o.a. over zijn nummer Broad Daylight
Francisco: "Vrolijk nummer, Giel, wat vind jij? Wordt je hier dan vrolijk van?"
Giel: "Nee.. dat komt ik heb bij dit nummer assosiaties met Theo van Gogh." en begint een verhaal over dat Van Gogh hem eens opbelde over dat nummer.

* Harmen Siezen over de Nationale Nieuwsquiz a.s. dinsdag
Francisco: "Giel, ga jij het zien?"
Giel: "Nee, die week heb ik de actie in het glazen huis." alsof ze daar geen tv hebben, maar ja, kon Giel weer even melden wat hij deed.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:14:08 #24
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_33169631
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef BdR het volgende:

[..]

Ik vind Giel Beelen eerder storend dan nuttig. De gasten interesseren hem duidelijk niet, hij vraagt nooit iets en heeft het alleen over zichzelf en geeft overal ongevraagd zijn mening over. Dat viel me in de uitzending van vanavond echt heel erg op, dus wat voorbeelden..

Bart van Gogh van een nederlands bedrijf dat voor zo'n beetje de hele wereld radiojingles maakt, grootste bedrijf vwb radio-jingles:
Giel: "ik ben niet zo van de jingles, ik weet niet, ik vind het niks" wtf? zovan ja leuk hoor, dat je daar al 30 jaar je brood mee verdient, maar ik vind het niks pff ik vind het nogal respectloos eerlijk gezegd

* Gabriël Rios o.a. over zijn nummer Broad Daylight
Francisco: "Vrolijk nummer, Giel, wat vind jij? Wordt je hier dan vrolijk van?"
Giel: "Nee.. dat komt ik heb bij dit nummer assosiaties met Theo van Gogh." en begint een verhaal over dat Van Gogh hem eens opbelde over dat nummer.

* Harmen Siezen over de Nationale Nieuwsquiz a.s. dinsdag
Francisco: "Giel, ga jij het zien?"
Giel: "Nee, die week heb ik de actie in het glazen huis." alsof ze daar geen tv hebben, maar ja, kon Giel weer even melden wat hij deed.
Je overdrijft gigantisch. Ik heb vandaag even de herhaling gezien. De enige paar keren dat hij over zichzelf praat (de voorbeelden die jij gaf), was alleen omdat er naar gevraagd werd.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_33636176
Ik vind dit een erg leuk programma, vooral ook omdat ik fan ben van Matthijs van Nieuwkerk.
Francisco van Jole is gestopt met het presenteren van dit programma, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Vooral ook omdat Claudia de Breij nu de presentatie op zich gaat nemen, het zal mij benieuwen...
  maandag 2 januari 2006 @ 20:22:38 #26
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_33636376
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef Croupouque het volgende:...Claudia de Breij nu de presentatie op zich gaat nemen...
, nog erger!
  maandag 2 januari 2006 @ 20:35:23 #27
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_33636798
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

, nog erger!
Slechter dan Fransisco van Jole kan niet, die man kan niks. Met Claudia zal het echt een enorme verbetering zijn.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Trouwste user 2022 maandag 2 januari 2006 @ 21:02:18 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_33637790
Ik kijk er altijd met veel plezier naar.Jole kan me helaas ook niet boeien.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33637863
Blij dat Van Jole er mee stopt...
"We hebben nooit domme dingen gedaan van onze uitkering, en waren nooit te beroerd om er wat bij te verdienen" (F. Jacobse)
pi_33638422
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef Marble het volgende:

[..]

Slechter dan Fransisco van Jole kan niet, die man kan niks. Met Claudia zal het echt een enorme verbetering zijn.
ik vond van Jole best aardig de laatste tijd, t ging steeds beter
maar Claudia is ook leuck natuurlijk
pi_33641190
welke cd (artiest) werd nu als laatst genoemd.. de overleden zangeres ?! ben helaas de naam vergeten.
*plop*
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:25:49 #32
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_33651213
nu van jole het niet meer kan verpesten zal dit programma nog wel verder groeien. van nieuwkerk moet alleen opletten dat hij niet teveel door de gasten heenpraat.
gisteren was wel leuk, alleen die irritante pianist hadden ze moeten skippen
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:32:18 #33
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33651287
Claudia ipv. Van Jole? Ben benieuwd....

Misschien heb ik de laatste week iets teveel Van Nieuwkerk gezien, maar ik begin mij steeds meer te ergeren aan het feit dat hij nooit een gast laat uit praten.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 3 januari 2006 @ 09:33:59 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33651304
* Pietverdriet trekt ter viering van het afscheid van F van Jole een flesje plopwijn open.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33651392
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef djmarshal het volgende:
welke cd (artiest) werd nu als laatst genoemd.. de overleden zangeres ?! ben helaas de naam vergeten.
Ella Fitzgerald?

Goed programma, frisse kijk op origineel en interessant nieuws...kijk er elke dat met plezier naar. Ben er overigens niet rouwig om dat Francisco stopt, het was niet echt zijn ding...en bovendien, hoe meer Matthijs hoe beter. Zal mij benieuwen hoe Claudia het doet, op de radio is ze vaak wel ok.
pi_33651802
Meestal kijk ik wel, alleen dit hangt van het onderwerp af.
pi_33651867
De wereld draait door
De wereld draait door
Ik weet niet waarom,
Waartoe of waarvoor

Maar het is zo'n cliché
Dat ik iets te vaak hoor
Zo van: de wereld, de wereld
De wereld draait door

De wereld draait door
De wereld draait door
Honderdmiljoen
Voor die nieuwe...???

Mijn vrouw is er met
Mijn opa vandoor
En de wereld, de wereld
De wereld draait door

De wereld draait door
De wereld draait door
De één die wil solo
En de ander in koor

Het lijkt op de preek
Van die oude pastoor
Zo van: de wereld, de wereld
De wereld draait door

De wereld draait door
De wereld draait door
Ik ook, zijn we gek?
Ik draai ook door

Ik ben Van Gogh
Dus ik ga op één oor
De wereld, de wereld
De wereld draait door
De wereld draait verder
als een gierende tol
Hard en harder
Steeds harder zo vol

Soms denk ik, nog even
Dan volgt de knal
En wij verdwijnen
In het heelal

Maar dat is een gedachte
Die ik weg stucadoor
En ik blijf gewoon zingen:
De wereld draait door

En straks aan het einde roept u:
We want more!
Maar ik ga naar huis want
De wereld draait door
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_33651920
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:33 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet trekt ter viering van het afscheid van F van Jole een flesje plopwijn open.
Laten we hopen dat de internetdeskundige vrolijk doorgaat met zijn "columns" bij de leugen regeert
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 10:19:56 #39
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33651952
Prima natuurlijk dat van Jole ermee stopt. Aan de andere kant leverde het ook vaak genante tv op en dat is ook wel weer leuk om naar te kijken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:27:52 #40
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33652098
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:19 schreef Mike het volgende:
Prima natuurlijk dat van Jole ermee stopt. Aan de andere kant leverde het ook vaak genante tv op en dat is ook wel weer leuk om naar te kijken.
dat je jezelf terug ziet bij 'de TV draait door', dat is het ultieme doel natuurlijk.
pi_33652971
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:41 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Ella Fitzgerald?

Bedankt!
*plop*
pi_33655271
Mooi zo vond Francisco ook altijd stuk minder. Toen Matthijs 'TV3' presenteerde vond ik m goed nu nog meer.

offtopic: iemand met oud/nieuw nog ff zo rond 9.00 langs ned1 gezapt wat is die gast irritant van de EO zwaar alles onderbreken.. ben naam ff kwijt.
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind dit een erg leuk programma, vooral ook omdat ik fan ben van Matthijs van Nieuwkerk.
Francisco van Jole is gestopt met het presenteren van dit programma, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Vooral ook omdat Claudia de Breij nu de presentatie op zich gaat nemen, het zal mij benieuwen...
pi_33658810
leuk programma zo in de vooravond.
pi_33661180
Van Jole was zo slecht dat ie eigenlijk fragmenten van zichzelf zou moeten tonen in het onderdeel "de tv draait door"... Goed dat ie er mee ophoudt!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:14:32 #45
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_33664862
Leugens, claudia de breij is de ongrappigste vrouw die nederlandde wereld kent. Ze is door Satan op de aarde geplaatst om het nederlands "cabaret" de doodsteek te bezorgen
  dinsdag 3 januari 2006 @ 17:25:14 #46
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33665255
Claudia
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_33669205
wat een kneuzen zojuist
pi_33669257
Ja, wat moest dát voorstellen?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:35:16 #49
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33669433
Bij dat soort studenten hou je vaak even stil dat je zelf ook student bent
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33669481
In de Vara gids van deze en vorige week staat in een interview met de Breij dat de niet in dit programma wil omdat ze zoiets al gedaan heeft (met groot succes ) en het geen uitdaging meer is etc etc.:).
Ze hebben echt niemand anders bij de Vara. Elke week word in die gids van Nieuwkerk wel een keer geinterviewd.

[ Bericht 8% gewijzigd door NoSigar op 04-01-2006 17:59:34 ]
Helpt waar hij kan!
pi_33669498
Net niet bloot genoeg. Zal wel een weddenschap zijn.
pi_33669566
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bij dat soort studenten hou je vaak even stil dat je zelf ook student bent
ik zou me rot schamen als ik hun was....
pi_33670264
Hoezo ik maak mijn dipuut belachelijk......
lijntje trekken, iem. aan het lijntje hebben, in het lijntje lopen, langs het lijntje kijken
pi_33685772
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ze is door Satan op de aarde geplaatst om het nederlands "cabaret" de doodsteek te bezorgen
Dat is ook geen uitdaging meer

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2006 09:45:19 ]
pi_33685793
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:32 schreef Againzender het volgende:
Claudia ipv. Van Jole? Ben benieuwd....
Godzijdank!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 4 januari 2006 @ 10:13:31 #56
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_33686251
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Godzijdank!
dat ik benieuwd ben
pi_33686543
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:13 schreef Againzender het volgende:

[..]

dat ik benieuwd ben

Dat die pannenkoek weg is natuurlijk.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2006 @ 14:56:29 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_33694932
Zie net de herhaling. Wat een sukkels die studentjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33703715
Jole eruit . Hehe, ze hebben het nu zelf ook door. Wat een mafketel .
  Trouwste user 2022 woensdag 4 januari 2006 @ 20:02:08 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_33705347
Ja en dan geven ze hem de gelegenheid om zelf op te stappen.

Trouwste user 2022 donderdag 5 januari 2006 @ 19:07:58 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_33738801
Nu Jorritsma

Roeland Fernhout is wel leuk.

pi_33738839
Zit je nou alweer tv te kijken?

Heb jij geen vloer die moet worden geboend?
  Trouwste user 2022 donderdag 5 januari 2006 @ 19:11:15 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_33738942
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Zit je nou alweer tv te kijken?

Heb jij geen vloer die moet worden geboend?
Wat denk je dat ik voor vijven doe elke dag ?

pi_33738982
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik voor vijven doe elke dag ?

Mag ik dat hier gewoon posten?
  Trouwste user 2022 donderdag 5 januari 2006 @ 19:13:03 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_33739014
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Mag ik dat hier gewoon posten?

donderdag 5 januari 2006 @ 19:59:34 #66
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33740666
Help help!

We komen er niet uit, m'n huisgenoot en ik. Wie was nou die vent net die tegenover Cas Jansen zat, met zo'n zwart baardje?? Hij komt ons zo bekend voor, maar we komen er niet uit...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  Moderator donderdag 5 januari 2006 @ 20:00:52 #67
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33740713
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Foeske het volgende:
Help help!

We komen er niet uit, m'n huisgenoot en ik. Wie was nou die vent net die tegenover Cas Jansen zat, met zo'n zwart baardje?? Hij komt ons zo bekend voor, maar we komen er niet uit...
Dat staat een paar posts hierboven. Roeland Fernhout, dus.
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:05:20 #68
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33740865
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat staat een paar posts hierboven. Roeland Fernhout, dus.
Ik was er net zelf achter gekomen
Ik had al wel op die naam rond gezocht, maar toen kwam ik bij een foto zonder baard uit en daar leek ie niet op, vandaar dat ik het nog even vroeg:) Maar thanx anyway!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  Trouwste user 2022 donderdag 5 januari 2006 @ 20:18:06 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_33741327
Leuke vent is dat die Roeland.

pi_33741546
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef tong80 het volgende:
Leuke vent is dat die Roeland.

Hij zat zowat aan Cas vast geplakt
pi_33775761
Ik vind Matthijs echt goed. Vandaag weet hij er weer een leuke uitzending van te maken.
pi_33775901
Eigenlijk mag ik Marga van Praag wel.
pi_33776163
Alleen die Durlacher en De Winter hadden van mij niet hoeven komen, wat een saaie chagrijnen zijn dat toch altijd.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 januari 2006 @ 19:43:07 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_33776555
Het leuke van van Nieuwkerk is dat ie jongensachtig enthousiast kan zijn. En over het algemeen weet waarover ie praat.Hij is oprecht geïnteresseerd.

pi_33776586
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk mag ik Marga van Praag wel.
Marga is geweldig. Zo grappig altijd.
pi_33776591
Jack Nicholson, mijn held
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 januari 2006 @ 19:47:10 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_33776716
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Marga is geweldig. Zo grappig altijd.
Ja net als mijn dementerende oma.

pi_33776743
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

pi_33776936
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zij is ook enthousiast. Maar dan op een andere manier.
pi_33862355
Het programma is zowaar leuker geworden... .
pi_33862427
Shit net de herhaling gemist zeker
pi_33862484
EDIT: Verkeerd gekeken, normaliter is het wel om 2 uur op Ned1. Maar vandaag niet dus blijkbaar?

Nee, HH is om 14:00 op Ned1 .

[ Bericht 35% gewijzigd door Airelle op 09-01-2006 12:58:26 ]
pi_33864498
Ik kijk de aflevering nu al op de site van de vara.
  Trouwste user 2022 maandag 9 januari 2006 @ 19:17:24 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_33875397
Claudia doet het goed.10 x leuker dan Jole

pi_33876166
Ook al deed ze het even slecht was het gewoon al leuker om te kijken.
pi_33876535
claudia is goed
pi_33899409
Claudia niet gezien . Ach ze doet het vast beter dan Jole al vond ik haar in programma's als Vara Laat/Live niet zo geweldig...
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 20:08:50 #88
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34025049
Wie heeft het vandaag gezien ? ik zoek dat filmpje van Jezus die werd overreden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34025612
I will survive !
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 13 januari 2006 @ 20:28:54 #91
80791 crew  Paul
pi_34025880
quote:
ja dat was hem , thx
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 januari 2006 @ 20:40:11 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_34026343
Erg leuke aflevering vanavond met Eric van Muiswinkel en Diederik van Vleuten.

vrijdag 13 januari 2006 @ 20:41:14 #93
1573 Kipman
pi_34026382
Ik zie Jole nu voor het eerst tijdens De Leugen Regeert. Hij is veel beter in zijn element daar. Ik mag die gast wel, dus ik vind het wel leuk te zien dat hij ook wel goed voor de dag kan komen op tv.

Claudia de Breij vond ik opvallend goed. Ik houd totaal niet van haar grapjes, maar ze hield zich gelukkig in. Daarom mag ze van mij best wel vaker in de week het programma presenteren. Want ik snap niet echt dat ze het alleen op de maandag gaat doen. Of was het een try-out?
pi_34490782
Ik heb Claudia nog geen één keer gezien. Iemand anders al een mening over haar?
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:02:11 #95
1573 Kipman
pi_34492400
Te lui om een post eerder te kijken?
pi_34503830
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef Kipman het volgende:
Te lui om een post eerder te kijken?
Nee, maar ik was gewoon benieuwd naar andere meningen/ervaringen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 januari 2006 @ 00:43:26 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34504003
een topic over dit geweldige programma Mathijs
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:59:52 #98
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_34524428
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:25 schreef evert het volgende:
van nieuwkerk moet alleen opletten dat hij niet teveel door de gasten heenpraat.
Hoe langer ik het kijk, hoe meer het op begint te vallen. Ik was in het begin een behoorlijke fan van Mathijs (zou hem zelfs Zomergasten wel eens willen zien doen), maar tegenwoordig begin ik me steeds vaker te ergeren aan het feit dat hij mensen te weinig uit laat praten.
En Cafe De Wereld is dit programma onwaardig
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_34524478
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef Toad het volgende:
Ik heb Claudia nog geen één keer gezien. Iemand anders al een mening over haar?
Ze doet het wel leuk vind ik
pi_34525733
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Mark het volgende:

[..]

En Cafe De Wereld is dit programma onwaardig
Dat is zo flauw, en er zit nog een soort lachband bij ook. Bagger is het, het heeft geen enkel niveau.
Helpt waar hij kan!
  † In Memoriam † dinsdag 7 maart 2006 @ 10:19:08 #101
128220 Peter6000
pi_35801492
Kick

Wel een onderhoudend programma, gemiddeld zo`n 500.000 kijkers en regelmatig mooie of komische momenten.
Jammer dat Matthijs van Nieuwkerk dit niet gewoon 5 dagen per week presenteert.

www.dwdd.nl
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:22:13 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35801552
Ik vind claudia ook wel gaaf

Gisteren was het ook weer geweldig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:17:33 #103
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_35802782
Hakim was wel erg suf gisteren.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 12:06:44 #104
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35804265
Behoorlijk gezapige aflevering idd
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_35805019
Ik erger me kapot aan iemand die zo langzaam en wijfelend praat. Bagger aflevering.
pi_35817113
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:19 schreef Peter6000 het volgende:
Jammer dat Matthijs van Nieuwkerk dit niet gewoon 5 dagen per week presenteert.
Liever niet. Een wisselende presentator vind ik vernieuwender. Het moet geen kopie van een willekeurige dagelijkse talkshow op Talpa worden en al helemaal niet de Matthijs-van-Nieuwkerk-show.

Was het vorige week dat Bas Westerweel afkondigde? Dat ging best leuk.
Het was iets met groen.
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2006 @ 09:37:53 #107
128220 Peter6000
pi_35836238
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef bosmeneer het volgende:

[..]

Liever niet. Een wisselende presentator vind ik vernieuwender. Het moet geen kopie van een willekeurige dagelijkse talkshow op Talpa worden en al helemaal niet de Matthijs-van-Nieuwkerk-show.

Was het vorige week dat Bas Westerweel afkondigde? Dat ging best leuk.
Heb wel een keer een aflevering gezien met Astrid Joosten.

Het is meer dat ik Claudia de Breij zo irritant vind, dat het me echt tegenhoud te gaan kijken.
Als bijvoorbeeld Jeroen Pauw het zou doen, of Hanneke Groenteman zou ik het leuk vinden.

Je hebt wel gelijk dat de persoonlijkheid presentator van Nieuwkerk een stempel drukt op de sfeer in het programma, en dat je bij 5 keer per week dezelfde presentator dus 5 keer per week dezelfde sfeer hebt
pi_35855427
Ik zie De wereld draait door niet zo vaak en als ik het zie blijf ik nooit hangen tot het einde.
Vandaag toevallig wel en ik moet zeggen dat ik geïntrigeerd bent door de afsluiting.

"In verband met wereld vrouwen dag
zal de nu volgende pornofilm minder hard zijn
dan u van ons gewend bent

Cum drowned teen whores 2".

Dit stond er na de aftiteling en werd gevolgd door reclame. Hoort dat bij De wereld draait door?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 maart 2006 @ 20:07:01 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35855637
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35855810
maandag zit ik weer in het publiek
pi_35855823
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
Aha, ik had de gids al gepakt om te kijken waar de film over gaat, maar hij stond er niet in.
pi_35856069
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef Symer het volgende:

"In verband met wereld vrouwen dag
zal de nu volgende pornofilm minder hard zijn
dan u van ons gewend bent

Cum drowned teen whores 2".

Dit stond er na de aftiteling en werd gevolgd door reclame. Hoort dat bij De wereld draait door?
Hij was weer leuk Zoiets hebben ze altijd wel. Laatst ben ik een keer bij een uitzending van DWDD geweest en dat is best gezellig, voor en na de uitzending is het gewoon een nieuwscafe.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 maart 2006 @ 21:21:09 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_35858920
Helaas gemist vanavond. Maar het blijft een heerlijk programma

woensdag 8 maart 2006 @ 21:22:25 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_35858977
Dit programma word toch niet weg bezuinigd.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 woensdag 8 maart 2006 @ 21:59:16 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_35860816
Grote kans van wel

pi_35860907
Het gaat toch naar een of ander raar tijdstip verhuizen?
Helpt waar hij kan!
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:03:48 #117
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35860960
Het enige minpunt blijft toch Café de Wereld . Dat moet er echt uit. Verder is het een zeer leuk programma voor tijdens het eten.
pi_35861200
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het enige minpunt blijft toch Café de Wereld . Dat moet er echt uit. Verder is het een zeer leuk programma voor tijdens het eten.
pi_35862062
Vind het wel een grappig programma. Mag er graag naar kijken.
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:20:19 #120
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35868957
quote:
Het enige minpunt blijft toch Café de Wereld . Dat moet er echt uit.
Dat heb ik ook maar even op hun website gedropt
Dommage arachide-fromage
pi_35870031
Ik begin een beetje aan dat Caf'e te wennen ben ik bang. Ik weet niet of het komt omdat het beter is geworden of omdat ik afgestompd ben.
Helpt waar hij kan!
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:11:44 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35871961
Ik heb één keer gezien.
Is wel een leuk programma. .Maar je kan dat ook terug kijken via internet
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:14:01 #123
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_35871998
Ik vind het ook een goed programma, vooral als die blonde erbij zit, hoe ze heet weet ik niet, en waar ik haar van ken ben ik ook vergeten.
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:15:38 #124
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_35872029
quote:
Ik zap dan ook altijd weg, zo te zien meerdere fokkers. Zullen we met z'n allen een massamail sturen?
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:23:53 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35872241
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef faberic het volgende:
Ik vind het ook een goed programma, vooral als die blonde erbij zit, hoe ze heet weet ik niet, en waar ik haar van ken ben ik ook vergeten.
Sophie van Spuiten en Slikken bedoel je?
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:25:08 #126
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35872270
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:15 schreef faberic het volgende:

[..]

Ik zap dan ook altijd weg, zo te zien meerdere fokkers. Zullen we met z'n allen een massamail sturen?
Eigenlijk iedereen die ik erover spreek vind het bagger. En ik zie Mathijs en zijn gasten ook nooit lachen nadat het is geweest.
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:31:12 #127
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_35872433
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Sophie van Spuiten en Slikken bedoel je?
Sophie heette ze ja!

wtf is Spuiten en SLikken
- You can say that again
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:35:46 #128
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:35:48 #129
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35872540
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:15 schreef faberic het volgende:

[..]

Ik heb hier een reactie gezet, misschien kunnen meer mensen dat doen?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media.php?id=90

Of we gaan idd massaal mailen naar de redactie
Dommage arachide-fromage
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:01:55 #130
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35873329
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef faberic het volgende:

[..]

Sophie heette ze ja!

wtf is Spuiten en SLikken

Onder welke steen leef jij?
  donderdag 9 maart 2006 @ 12:04:40 #131
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35873445
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:35 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik heb hier een reactie gezet, misschien kunnen meer mensen dat doen?
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media.php?id=90

Of we gaan idd massaal mailen naar de redactie
Ik heb de redactie gemaild met deze reactie:
quote:
Ik geniet (bijna) elke dag van DWDD. Het is een heel leuk onderhoudend programma voor tijdens het eten. Er is alleen één heel groot minpunt aan het programma: Cafe de Wereld. Vinden jullie dat zelf nou grappig? Ik vind het namelijk van een benedenpeils kinderachtig niveau. En ik sta niet alleen in deze opvatting, want ik heb namelijk nog nooit iemand iets positiefs hierover horen zeggen. Iedereen, die ik ken, vindt het bagger. Nu snap ik ook wel dat de eerstejaars van de Klein Kunst Academie ook moeten oefenen, maar dat hoeft toch niet op nationale tv uitgezonden te worden. Gooi Cafe de Wereld er dus uit en DWDD wordt nog beter dan het al was.
pi_35875653
Cafe de Wereld is zó slecht. Mag van mij ook weg.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:52:37 #133
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_35881422
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Onder welke steen leef jij?
De maan
- You can say that again
pi_35882812
Die Jakhalzen vind ik trouwens ook niks. En die likkebaardende Van Nieuwkerk eigenlijk ook niet.
Helpt waar hij kan!
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:35:04 #135
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_35882854
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:36 schreef NoSigar het volgende:
Ik begin een beetje aan dat Caf'e te wennen ben ik bang. Ik weet niet of het komt omdat het beter is geworden of omdat ik afgestompd ben.
Ik vrees het tweede.
...dass wir fliegen.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:37:24 #136
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_35882941
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:33 schreef NoSigar het volgende:
Die Jakhalzen vind ik trouwens ook niks.
Die Frank is wel leuk
Dommage arachide-fromage
pi_35897197
Vanavond toch even per ongeluk hardop moeten lachen toen De Cock basterdsuiker zei.
Wat gebeurt er toch met me. Later was het gelukkig weer als vanouds tragisch flauw met Balkenende.
Helpt waar hij kan!
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:27:02 #138
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_35897281
Voor mij is 't altijd het moment om mezelf af te vragen wat ik doe.

Zappen,
of door de zure appel heenbijten en mijn hoop vestigen op wat nog komen gaat.
...dass wir fliegen.
pi_35897422
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 13:16 schreef Airelle het volgende:
Cafe de Wereld is zó slecht. Mag van mij ook weg.
De wereld draait door vind ik een leuk programma, maar cafe de wereld is inderdaad iets wat van jack spijkerman had kunnen zijn
pi_35913779
Marc-Marie mag er wel vaker bij zitten
  vrijdag 10 maart 2006 @ 17:53:27 #141
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35917299
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Marc-Marie mag er wel vaker bij zitten
Wanneer is Marc-Marie geweest in DWDD ?!
pi_35917439
Gisteren, of iig in de herhaling vandaag
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:01:35 #143
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35917498
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 17:58 schreef 14.gif het volgende:
Gisteren, of iig in de herhaling vandaag
Ok,
pi_35918707
Met Marc Marie was erg leuk! Ook leuk laatst met Giel die een plaatje opzet voor wereld vrouwen dag "Kan niet van die slette houwe" .
  vrijdag 10 maart 2006 @ 19:26:55 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_35919856
Wat een prachtig programma is dit toch ook zeg, een van de weinigen waar ik echt speciaal voor zap.

Je zal maar gehakt moeten eten
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2006 @ 20:05:27 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_35921059
Kut MMH gemist.

Vanavond was weer erg leuk. Komrij

pi_35921078
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 19:26 schreef twi het volgende:
Wat een prachtig programma is dit toch ook zeg, een van de weinigen waar ik echt speciaal voor zap.

Je zal maar gehakt moeten eten
Wie was dat die dat zei, heb ik even gemist?
Helpt waar hij kan!
pi_35921080
Dat stukje over gehakt . Oh mijn god wat een snol zeg!
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2006 @ 20:07:41 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_35921126
De moeder van Fabienne de Vries ex-miss Nederland en tegenwoordig modeontwerpster Sheila de Vries. Dat was heel erg ja

pi_35921194
Is zij de mams van Fabienne ! Wat zal dat kind een vreselijke jeugd gehad hebben zeg . Gehakt eten .
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:17:56 #151
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_35921419
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Sophie Hilbrand !!
Dom blondje dat het vooroordeel bevestigt. Voegt niets toe. Mijns insziens onbegrijpelijk dat zij zo vaak mag terugkeren.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:20:15 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_35921485
hey karoltje! (offtopic) zing je in t kathedrale koor? ik doe bestuurvan een ander koor (en orkest) met RJ...die deed ook mee, en zijn vriendin ook..

ok klaar met offtopic lulluh....

DWDD vind ik leuk voor tijdens t eten, maar blijf er niet voor thuis...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:21:56 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_35921536
quote:
Het riante wachtgeld van Francisco van Jole

Francisco van Jole mocht in het begin van dit seizoen mede-presentator zijn van De Wereld Draait Door. Maar in januari hield hij het voor gezien omdat het 'niet zijn programma' was geworden.

Volgens Evert Santegoeds heeft Jole een contract met de VARA voor twee jaar en zou zijn salaris à 200.000 euro per jaar gewoon worden doorbetaald. En dat in een tijd dat de publieke omroep fors moet bezuinigen.
bron
pi_35923810
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:17 schreef sooty het volgende:

[..]

Dom blondje dat het vooroordeel bevestigt. Voegt niets toe. Mijns insziens onbegrijpelijk dat zij zo vaak mag terugkeren.
Ik vind juist dat ze wel humor heeft. Ze komt alleen niet zo goed uit de verf dit programma.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 21:34:20 #155
127004 maril
Smeetsfan
pi_35923821
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:21 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Hij werkt gewoon nog voor de vara alleen niet in de dwdd.
trouwens ik vind het jammer dat er altijd dezelfde mensen aan tafel zitten die mee presenteren mag wel wat meer variatie in komen .
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_35934475

Sophie Hilbrand heeft nou wel genoeg aan tafel gezeten en om nou te zeggen dat ze echt iets toevoegt...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_35935179
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:47 schreef bladibladibla het volgende:
Sophie Hilbrand heeft nou wel genoeg aan tafel gezeten en om nou te zeggen dat ze echt iets toevoegt...
Ik vind haar eigenlijk één van de beste sidekicks bij het programma. Bij de onderwerpen die haar interesseren valt ze in met vragen, waardoor vaakt de gesprekken in een wat andere richting opgaan dan Mathijs van Nieuwkerk heeft voorbereid en daardoor vaak wat spontaner worden.

Marc Marie deed dat ook in het gesprek met Jörgen Raymann, alleen dan iets minder subtiel.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:27:44 #158
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35935220
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Marc-Marie is druk.
Maar wel leuk
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:30:10 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35935247
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar wel leuk
Klopt, hij is leuk.
Kan leuk praten, ik heb hem bij Max &Catherine gezien.
Was heel leuk toen
pi_35936244
Ik heb Sophie vorige week gezien en toen zat ze maar wat suf voor zich uit te staren en ze antwoorde niet eens toen haar iets gevraagd werd.
Ik denk dat je juist bij DWDD in alles geinteresseerd moet zijn, aangezien het over van alles gaat.
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Kan leuk praten, ik heb hem bij Max &Catherine gezien.
Was heel leuk toen
Dat heb ik ook gezien, Marc Marie is echt leuk
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:52:55 #162
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35937315
Marc Marie was echt de beste sidekick ooit. Hij bood goed tegen gas aan Matthijs. Vooral bij het stuk met Raymann.
Matthijs vroeg of je om zwarte komieken kon lachen als blanke man en Marc Marie heel ad rem reageerde met: "Je bent zelf blank."
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:54:57 #163
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35937377
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Marc Marie was echt de beste sidekick ooit. Hij bood goed tegen gas aan Matthijs. Vooral bij het stuk met Raymann.
Matthijs vroeg of je om zwarte komieken kon lachen als blanke man en Marc Marie heel ad rem reageerde met: "Je bent zelf blank."
Ik heb net op internet terug kunnen kijken met Marc-Marie. Echt top aflevering.
pi_35937812
Klinkt goed ga het zo ook even terugkijken.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 13:12:56 #165
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35937904
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef Stansfield het volgende:
Klinkt goed ga het zo ook even terugkijken.
Was leuk !!
Goede antwoord van Marc-Marie tegen Matthijs jij bent ook '' blank''
pi_35938220
Matthijs werd er compleet uitgeluld ddor MMH. Was leuk om eens te zien.
Helpt waar hij kan!
pi_35939354
Mathijs komt wel goed terug met:"ga je nu dezelfde vraag stellen" ?

Wel goed van Mathijs dat hij dan MM gewoon zijn gang laat gaan.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:21:38 #168
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35939733
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:06 schreef Stansfield het volgende:
Mathijs komt wel goed terug met:"ga je nu dezelfde vraag stellen" ?

Wel goed van Mathijs dat hij dan MM gewoon zijn gang laat gaan.
Mathijs is een goede interviewer, vind ik dus !
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:23:37 #169
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_35939785
Leuk programma, maar meer ook niet.

Claudia is lekker btw
Era Vulgaris
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:26:50 #170
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35943037
Omvoorstelbaar he dat Marc Marie zn eigen programma zo geflopt is. Als sidekick of gast is hij zo fantastisch leuk! Hij moet gewoon als een soort Jan Mulder ergens bij gaan zitten en dan lekker onderbreken steeds .
  zaterdag 11 maart 2006 @ 17:01:16 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35943520
Ja, dat is zeker jammer voor Marc-Marie dat hij geen eigen programma heeft.
pi_35948279
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:23 schreef Vassili_Z het volgende:
Leuk programma, maar meer ook niet.

Claudia is lekker btw
Nee, dat vind jij, maar dat is ze niet.
Helpt waar hij kan!
pi_35949146
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:42 schreef karoltje het volgende:
Omvoorstelbaar he dat Marc Marie zn eigen programma zo geflopt is. Als sidekick of gast is hij zo fantastisch leuk! Hij moet gewoon als een soort Jan Mulder ergens bij gaan zitten en dan lekker onderbreken steeds .
Ik denk dat hij daarvoor iets te duidelijk aanwezig is...
pi_35950936
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Nee, dat vind jij, maar dat is ze niet.
Ik vind haar nog steeds te lomp. Can't help it .
pi_36004055
was weer erg leuk om in het publiek te zitten
  maandag 13 maart 2006 @ 21:51:17 #177
127004 maril
Smeetsfan
pi_36005270
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:20 schreef linebear het volgende:
was weer erg leuk om in het publiek te zitten
is het live of opgenomen?ik twijfl nl daar aan.
  Trouwste user 2022 maandag 13 maart 2006 @ 21:55:17 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_36005438
Zonder Matthijs is het toch iets minder.Maar Claudia mag wel blijven hoor.

maandag 13 maart 2006 @ 22:08:56 #179
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_36005940
Even melden hier dat dit echt één van mijn favoriete programma's is geworden de laatste tijd. Maar wel met Matthijs dan. Als het even kan (lees: als ik op tijd thuis ben) dan kijk ik. Meestal begin ik al heen en weer zappend met Boulevard, maar zeker de laatste tijd blijf ik dan vaak bij DWDD hangen.
Leuk programma!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 13 maart 2006 @ 22:12:15 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36006054
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:51 schreef maril het volgende:

[..]

is het live of opgenomen?ik twijfl nl daar aan.
Live toch ?
  maandag 13 maart 2006 @ 22:23:59 #181
1986 Jane
pi_36006545
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Live toch ?
Ik dacht ook live. In ieder geval die avond dat ze protesteerden tegen de omroepplannen wel. En ik dacht dat dat ook de reden was dat Van Nieuwkerk het op maandag niet presenteert, omdat hij die avond ook dat Sportprogramma doet en dat is ook live (dacht ik).
  maandag 13 maart 2006 @ 22:29:40 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36007207
Het is live. Bleek ook weer toen Zalm vorige keer echt flink te laat was en nog net een minuutje in de uitzendig kon .
  maandag 13 maart 2006 @ 22:42:49 #184
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_36007327
Haha, die aflevering met marc marie is wel leuk, grappige gozer is dat toch
  maandag 13 maart 2006 @ 22:44:08 #185
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36007380
Ik ga nu van afgelopen vrijdag 10 maart kijken.
quote:
Haha, die aflevering met marc marie is wel leuk, grappige gozer is dat toch
Die heb ik wel gezien, erg leuk was dat
  maandag 13 maart 2006 @ 23:17:59 #186
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_36008713
Afgaande op de positieve reacties hierboven vrees ik dat ik de boodschapper van slecht nieuws ben. Lees het volgende bericht maar:
quote:
DWDD straks niet meer volledig dagelijks

Soms lijkt het alsof een programma van de publieke omroep geen succes màg hebben. Zo ook het VARA-programma De Wereld Draait Door, dat inmiddels een redelijk goede plek veroverd heeft in de vooravond, met gemiddeld tegen de 600.000 kijkers.
Lees verder >>Vanaf september moet ook DWDD tijd en zendtijd afstaan. Het wordt teruggebracht tot een half uur en geplaatst op het tijdstip van 20.30 uur op Nederland 3. Daarnaast komt DWDD te vervallen als er Champions League-voetbal is.

Eindredacteur Ewart van der Horst in HP: Ja. Het is jammer; hebben we de vooravond net veroverd, moeten we er weg. We zullen blíjven proberen om Van Dijk op andere gedachten te brengen. Met dat andere tijdstip is nog wel te leven, maar dit programma moet er, net als een krant, natuurlijk elke dag zijn. En dat het korter wordt, vind ik helemáál erg.
Is de inkorting van het programma vanwege de bezuinigingen> Onzin. Een half uur DWDD is bijna net zo duur als drie kwartier.
Bron: Medialog
  maandag 13 maart 2006 @ 23:23:09 #187
1986 Jane
pi_36008884
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef Sirolf het volgende:
Afgaande op de positieve reacties hierboven vrees ik dat ik de boodschapper van slecht nieuws ben. Lees het volgende bericht maar:
[..]

Jézus wat belachelijk! En wat zonde!

Ze zijn daar echt niet goed wijs in Hilversum!
  maandag 13 maart 2006 @ 23:43:42 #188
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36009548
quote:
[..]

Ik heb iig wel een tip over hoe ze het programma kunnen inkorten en kunnen bezuinigen: Gooi Café de Wereld eruit. Dat scheelt weer 5 min. En volgens mij kosten die rare filmpjes ook wel meer 5 minuten Mathijs die iemand interviewt.
  maandag 13 maart 2006 @ 23:48:12 #189
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_36009696
Een kwartiertje minder?
Ach, dat kan best.

'Café de wereld' eruit. 'De Jakhalzen' eruit.
En die 'De tv draait door' hoeft voor mij ook niet zonodig.
...dass wir fliegen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 00:15:54 #190
1986 Jane
pi_36010529
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:

Oh, dat vind ik nou wel weer leuk.
Ik moet trouwens zeggen dat ik Café de Wereld ook steeds leuker begin te vinden. Eerst vond ik er geen ruk aan, maar tegenwoordig betrap ik me er toch vaak op dat ik er om moet lachen.
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 00:17:24 #191
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_36010559
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Jane het volgende:

[..]

Precies mijn mening.

Ze weten daar de leuke programma's altijd vakkundig de nek om te draaien.
pi_36010628
Daar hebben ze echt talent voor ja.
pi_36017782
Net of ze bij de publieke omroep een betere invulling van die tijd hebben... ?
pi_36021824
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:

Dat vind ik altijd wel weer leuk
  dinsdag 14 maart 2006 @ 14:16:46 #195
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36022104
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 14:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd wel weer leuk
Ik ook !!
pi_36028273
Tijd voor actie lijkt me. Die lui in Hilversum eens laten weten dat ze dit niet moeten flikken.

Half 9, wat is dat nou voor tijd? Dat is Prime-Time, dan komen de films, dan komt Nova, Idols, de mol en al die andere kijkcijferkanonnen. Ik zou eerder zeggen, houden op 7 uur en een kwartiertje langer maken.
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 17:21:09 #197
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36028316
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Jane het volgende:

[..]

haha ik kijk het zelfs regelmatig hier in amerika (via uitzending gemist)

en zonde idd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_36029610
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef Young_David het volgende:
Tijd voor actie lijkt me. Die lui in Hilversum eens laten weten dat ze dit niet moeten flikken.

Half 9, wat is dat nou voor tijd? Dat is Prime-Time, dan komen de films, dan komt Nova, Idols, de mol en al die andere kijkcijferkanonnen. Ik zou eerder zeggen, houden op 7 uur en een kwartiertje langer maken.
Half uurtje vervroegen als het aan mij ligt... 7 uur moet ik vaak sporten
pi_36034197
20.30 wat een schijttijd! Dan is er al genoeg!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:04:39 #200
18026 Thelonious
le samouraï
pi_36035475
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef karoltje het volgende:
20.30 wat een schijttijd! Dan is er al genoeg!
Kutidee idd!
Vond het vandaag weer leuk met oa Maarten t Hart.
Keeping an eye on the world going by my window.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:16:15 #201
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_36036052
Nu ja, die filmpjes van 'De tv draait door' moeten ze dan maar gewoon op de site zetten.
( Dat gebeurt nu ook, geloof ik. )

Dan kan je ze alsnog zien, he.
...dass wir fliegen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:50:16 #202
1986 Jane
pi_36037789
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 00:17 schreef Mike het volgende:

[..]

Precies mijn mening.

Ze weten daar de leuke programma's altijd vakkundig de nek om te draaien.
Blij dat je er hetzelfde over denkt, Mike.

Het was vandaag wel weer leuk. Helaas heb ik alleen het einde niet gezien, omdat ik gebeld werd. Welke gek belt er nou ook tijdens DWDD??!

[ Bericht 4% gewijzigd door Jane op 14-03-2006 22:05:47 ]
pi_36052007
van 6 tot 7 is echt een schijttijd om tv te kijken, alleen maar kutprogramma's, laat ze het daar zetten, om half 9 is er wel genoeg te kijken...
pi_36059237
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Kutidee idd!
Vond het vandaag weer leuk met oa Maarten t Hart.
Dat die vroeger jurken droeg... .
pi_36059460
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef karoltje het volgende:

[..]

Dat die vroeger jurken droeg... .
Hij heeft niet voor niets jarenlang aan zijn geaardheid getwijfeld.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:01:29 #206
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_36066346
quote:
[..]

Dat méén je niet. Hebben ze eindelijk een succesvol (populair) cultuurprogramma in de vroege vooravond (na het geflopte TV3), gaan ze het op zo'n manier weer verneuken. Zonde, zonde...
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:02:43 #207
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_36066388
Beetje offtopic trouwens, maar voor het fragment dat vandaag werd getoond van Harry Vermeegen, zei Matthijs dat Harry vanaf mei weer terugkomt op de televisie. Weet iemand daar meer over? Wie, wat en waar?
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:15:59 #208
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36066825
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Beetje offtopic trouwens, maar voor het fragment dat vandaag werd getoond van Harry Vermeegen, zei Matthijs dat Harry vanaf mei weer terugkomt op de televisie. Weet iemand daar meer over? Wie, wat en waar?
Ja, bij de ''Tros gaat Harry Vermeegen een programma doen over het WK voetbal,
Samen met Bert Kuizinga.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:20:42 #209
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_36066971
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Samen met Bert Kuizinga.
Jammer

Bedankt trouwens
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:21:44 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36067017
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Jammer

Bedankt trouwens
Ok, hoor
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:02:19 #211
1986 Jane
pi_36093796
En het begint weer.
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:26:27 #212
1986 Jane
pi_36094524
Die Jaap bij That's The Question!

[ Bericht 58% gewijzigd door Jane op 16-03-2006 19:32:24 ]
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:29:35 #213
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_36094629
Die uitzending van gister ging echt nergens over.
Voetbalfotograaf met debiele foto's van voetballers????
Heel bulletin over debiele Froger-zangers.
Een mongool die een mislukte (mohammed) B-film maakt.

????????????????????????????
- You can say that again
pi_36094639
.

Wat een fragment zeg. Dat hebben ze al jaren bij Kopspijkers niet meer vertoont.
pi_36094642
Waar heeft u voor het laatst sex gehad?
pi_36094645
"In zijn kont"
Hoi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 19:30:21 #217
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36094647
"in mn poep"
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:30:42 #218
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_36094664
Dat filmpje is oud, Gijs Staverman had die 5 jaar geleden al

Maar tis wel een classic!
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator donderdag 16 maart 2006 @ 19:31:01 #219
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36094675
Ik kijk het echt graag dat is heel wat beter dan al die amerikaanse tv
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_36094703
Dat is al een hele oude grap, Google maar eens. De geruchten beginnen in de jaren vijftig-zestig in de VS, ik geloof bij de show van Groucho MArx. Het lijkt me sterk dat dat echt was.
Helpt waar hij kan!
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:31:52 #221
1986 Jane
pi_36094710
Hi-la-risch!!!!

"In mijn kont"
pi_36094720
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat filmpje is oud, Gijs Staverman had die 5 jaar geleden al

Maar tis wel een classic!
Gijs Staverman.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 19:32:49 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36094758
5 posts in 1 minuut
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36094957
Gijs Staverman is een en al een blooper.
pi_36097819
Morgen met MMH!!
pi_36099643
Wie?
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 22:06:30 #227
80791 crew  Paul
pi_36099715
Wie kan me uitleggen wat er nou zo hilarisch was ?
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:27:39 #228
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36100429
Wat een fragment inderdaad ("in mijn kont"), al betwijfel ik ook of het niet gespeeld is.
Ik had het al eens eerder gezien, maar dat wist ik pas toen die vrouw dat antwoord gaf. En weer werd ik totaal verrast. Die vrouw moest wel erg verward zijn.
pi_36100878
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen wat er nou zo hilarisch was ?
Zie uitzending gemist morgen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:05:36 #230
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_36103782
Ed Palermo
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:10:49 #231
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_36122141
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een fragment inderdaad ("in mijn kont"), al betwijfel ik ook of het niet gespeeld is.
Ik had het al eens eerder gezien, maar dat wist ik pas toen die vrouw dat antwoord gaf. En weer werd ik totaal verrast. Die vrouw moest wel erg verward zijn.
Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie is , dus dat lijkt me helder. Maakt het niet minder grappig trouwens.
pi_36122183
De ontlading van het publiek was hilarischer. Alleen de wijven die raar keken wist je dat ze wel eens...
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:52:59 #233
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36123253
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie is , dus dat lijkt me helder. Maakt het niet minder grappig trouwens.
De aankondiging had ik gemist... Het waren Belgen, dus hield ik er al gauw rekening mee dat het echt was.
pi_36192018
Weet iemand hoe dat liedje over Jezus heet van Drs. P wat Ivo de Wijs zong?

Ik moest zo hard lachen dat ik de titel ben vergeten
pi_36241626
"De kwaliteit van cafe de Wereld is iets minder dan u gewend bent. Excuses daarvoor"

Nog minder
Hoi.
pi_36242471
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Klopt. Dat zag ik pas in de herhaling.
Helpt waar hij kan!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:34:19 #238
1986 Jane
pi_36243299
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Die wijven .
Welke bedoel je precies?

Dat stukje met die kakmeisjes uit 'De Toekomst' misschien? Van dat grietje dat zo heel verontwaardigd zit te vertellen dat ze toch echt niet van plan is om belasting te gaan betalen als ze 'straks haar eigen bedrijf' heeft. Want dat betaal je toch alleen maar voor al die mensen die op de bank tv zitten te kijken met een zak chips en te lui zijn om te werken. Wat denkt de regering wel niet?
Bewijst maar weer eens dat je niet uit de sociale onderklasse hoeft te komen om asociaal te zijn.

Zag dat programma toevallig gisteren en heb toen ook al met open mond van verbazing zitten kijken.
pi_36243402
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Jane het volgende:

[..]

Welke bedoel je precies?

Dat stukje met die kakmeisjes uit 'De Toekomst' misschien? Van dat grietje dat zo heel verontwaardigd zit te vertellen dat ze toch echt niet van plan is om belasting te gaan betalen als ze 'straks haar eigen bedrijf' heeft. Want dat betaal je toch alleen maar voor al die mensen die op de bank tv zitten te kijken met een zak chips en te lui zijn om te werken. Wat denkt de regering wel niet?
Bewijst maar weer eens dat je niet uit de sociale onderklasse hoeft te komen om asociaal te zijn.

Zag dat programma toevallig gisteren en heb toen ook al met open mond van verbazing zitten kijken.
Ja .
pi_36243663
Wha, dat stuk over 'sportman van de eeuw', dat klinkt toch ook niet he, Nederlanders die Fries praten, maar t is wel grappig

Nog geen topic over die film trouwens? (kon niet vinden...)
People live to learn things, and I learn to live...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:05:08 #241
1986 Jane
pi_36244370
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:36 schreef pberends het volgende:

[..]

Ja .
Ik vond het mooi dat het nu ook bij DWDD was. Gewoon omdat ik dus kennelijk niet de enige was die het zo bizar vond hoe er daar over gesproken werd.

Want in dat programma ('De Toekomst' dus) werd er gedaan alsof zulke denkbeelden echt de normaalste zaak van de wereld waren! Het ging over vrouwen in de top van het bedrijfsleven en ze lieten dus ook een aantal jonge meisjes aan het woord die al helemaal met zo'n toekomst bezig waren. Zaten op een tweetalige school, leerden Chinees enz., en hadden dus ook al helemaal voor ogen wat voor topfunctie ze later zouden gaan bekleden. Op zich misschien niets mis mee, maar wat er uit die lieflijke hete-aardappel-bekkies kwam, daar lustten de honden werkelijk geen brood van!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:16:10 #242
1986 Jane
pi_36245633
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik vond het mooi dat het nu ook bij DWDD was. Gewoon omdat ik dus kennelijk niet de enige was die het zo bizar vond hoe er daar over gesproken werd.

Want in dat programma ('De Toekomst' dus) werd er gedaan alsof zulke denkbeelden echt de normaalste zaak van de wereld waren! Het ging over vrouwen in de top van het bedrijfsleven en ze lieten dus ook een aantal jonge meisjes aan het woord die al helemaal met zo'n toekomst bezig waren. Zaten op een tweetalige school, leerden Chinees enz., en hadden dus ook al helemaal voor ogen wat voor topfunctie ze later zouden gaan bekleden. Op zich misschien niets mis mee, maar wat er uit die lieflijke hete-aardappel-bekkies kwam, daar lustten de honden werkelijk geen brood van!
En waar denken ze dat het onderwijs van betaald is .
pi_36251285
Wat was cafe de wereld tenenkrommend slecht zeg.
Ja en amen.
pi_36262534
Komt zometeen de herhaling wel?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Trouwste user 2022 donderdag 23 maart 2006 @ 20:35:54 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_36307712
Morgen mag ik niet missen.

Freek de Jonge, Anton Corbijn en Marc Marie Huibreghts.

donderdag 23 maart 2006 @ 20:44:58 #247
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36308017
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
Morgen mag ik niet missen.

Freek de Jonge, Anton Corbijn en Marc Marie Huibreghts.

Leuk Marc- Marie Huibreghts
  donderdag 23 maart 2006 @ 21:24:38 #248
127004 maril
Smeetsfan
pi_36309363
Wat is die Giel Beelen saai, op tv tenminste wel! vind dat hij totaal niets toevoegd.
pi_36334917
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Jane het volgende:

[..]

Welke bedoel je precies?

Wie is er hier het spoor bijster?? Waarom is het vanzelfsprekend dat je betaalt voor iemand die te lui is om te werken????

Dat meisje had gewoon gelijk. Het zijn die linkse asbakken, met de van Nieuwkerk voorop en die huppelkut die aan tafel zat, die denken dat geld aan een boompje groeit en dat je rustig mag parasiteren over de rug van mensen die wel verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen bestaan.
Goed gedaan hoor meisje!!!! Zorg voor jezelf en laat die linkse ontspoorde niksnutten het maar bekijken!!!
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 maart 2006 @ 20:02:17 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_36337996
Iemand gekeken net ? Hoe was het ? Ik heb het opgenomen.

pi_36338053
ik vond dat ze bij Corbijn wel wat teveel doorgingen over het 'ja hij stond toevallig zo en ik maakte toen een foto'-blablabla
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_36347531
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef Thetallguy het volgende:
ik vond dat ze bij Corbijn wel wat teveel doorgingen over het 'ja hij stond toevallig zo en ik maakte toen een foto'-blablabla
Ja, inderdaad, en toen hij zei dat hij over bepaalde foto's wel een verhaal kon vertellen, ging Matthijs over op Depeche Mode.

Weet iemand of er nog herhalingen uitgezonden worden? Of is het misschien zo dat die komen te vervallen door dat TBS-gedoe op Nederland 2?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 04:04:26 #253
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_36347553
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef bladibladibla het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje over Jezus heet van Drs. P wat Ivo de Wijs zong?

Ik moest zo hard lachen dat ik de titel ben vergeten
Evangelische polonaise. Maar daar zijn afaik geen opnames van.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:00:30 #254
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_36347863
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef knipperlicht het volgende:

[..]

Wie is er hier het spoor bijster?? Waarom is het vanzelfsprekend dat je betaalt voor iemand die te lui is om te werken????

Dat meisje had gewoon gelijk. Het zijn die linkse asbakken, met de van Nieuwkerk voorop en die huppelkut die aan tafel zat, die denken dat geld aan een boompje groeit en dat je rustig mag parasiteren over de rug van mensen die wel verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen bestaan.
Goed gedaan hoor meisje!!!! Zorg voor jezelf en laat die linkse ontspoorde niksnutten het maar bekijken!!!
Volgens mij is het bij het programma De Toekomst zo dat ze laten zien hoe iets in de toekomst zou zijn als een bepaalde trend zich doorzet. Dat was ook al in vorige afleveringen zo.
Een aantal dingen zijn feit en een aantal dingen zijn fictie. Die meiden waren fictie maar het lijkt me dat het ooit wel feit zou kunnen worden. Dat een linkse vara hier nog eens op terugkomt is natuurlijk te verwachten.

Het is een leuk programma zo op de vroege avond. Beter dan B&W, iets luchtiger. Het ligt er wel aan wie de gast is. Marjan Luif was een paar dagen geleden de gast. Normaal toch een leuk mens, maar ik geloof dat ze 3 woorden de hele uitzending heeft gezegd.
MMH was een leuke gast. Freek was zoals altijd lekker uit de hoogte... (ik mis de Freek uit de jaren 80...)
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_36375692
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 04:04 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Evangelische polonaise. Maar daar zijn afaik geen opnames van.
Dank je wel!
  Trouwste user 2022 zondag 26 maart 2006 @ 14:26:02 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_36377198
Leuke laatste aflevering maar er had meer ingezeten. Mathijs was niet in vorm.

zondag 26 maart 2006 @ 14:33:21 #257
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Trouwste user 2022 zondag 26 maart 2006 @ 15:09:33 #258
7889 tong80
Spleenheup
pi_36378455
Ja

zondag 26 maart 2006 @ 16:14:46 #259
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36380006
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef tong80 het volgende:
Ja

Sjit, heb ik weer niet gezien. Was dat vrijdag ?
  Trouwste user 2022 zondag 26 maart 2006 @ 16:24:12 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_36380261
Zeg ik toch

pi_36380326
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 03:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, en toen hij zei dat hij over bepaalde foto's wel een verhaal kon vertellen, ging Matthijs over op Depeche Mode.

Weet iemand of er nog herhalingen uitgezonden worden? Of is het misschien zo dat die komen te vervallen door dat TBS-gedoe op Nederland 2?
Er komen geen herhalingen meer...

Herhalingen 'De Wereld Draait Door'
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  zondag 26 maart 2006 @ 16:26:23 #262
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36380329
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:24 schreef tong80 het volgende:
Zeg ik toch

Wist ik toch niet dat jij elke dag naar DWDD kijkt !
  zondag 26 maart 2006 @ 16:34:18 #263
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_36380523
Ik heb net naar de ''Vara'' site gekeken !
Maar de uitzending van 24 maart staat er niet bij Jammer !
Wacht ik wel tot morgen kan ik nóg kijken.
pi_36413925
hoe heet die jongen met dat lange haar eigenlijk die vandaag bij de wereld draait door zat?
  Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2006 @ 20:11:02 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_36414736
Weet niet. Wel een aardige vent. Leuke uitzending verder.Claudia doet het steeds beter.

pi_36415840
Barry Atsma .
pi_36416807
quote:
Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef DubzOne het volgende:

Er komen geen herhalingen meer...

Herhalingen 'De Wereld Draait Door'
Wel godverdomme.

De maandag sla ik overigens steevast over. Ik trek mijn naamgenote niet.
  maandag 27 maart 2006 @ 21:12:57 #268
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36416844
Voor de tigste keer, begin die terugkerende tafelpersonen een beetje beu te worden

En die "Best of" van Cafe De Wereld op maandag is helemaal een giller, want langer dan 2 seconden zou het niet in beslag mogen nemen
Dommage arachide-fromage
  maandag 27 maart 2006 @ 22:24:43 #269
127004 maril
Smeetsfan
pi_36419303
Ik heb helemaal geen hekel dus aan Claudia , ben ik de enige?
ze doet het stukken beter als die vorigen Joole heten hij geloof ik ,dat was pas echt een drama.
pi_36419455
Claudia word ik ook niet blij van, ik zap dan meestal snel over.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:29:33 #271
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36419486
quote:
Op maandag 27 maart 2006 21:12 schreef Mark het volgende:
Voor de tigste keer, begin die terugkerende tafelpersonen een beetje beu te worden

En die "Best of" van Cafe De Wereld op maandag is helemaal een giller, want langer dan 2 seconden zou het niet in beslag mogen nemen
Het zou natuurlijk ook de Minst Slechte Momenten van vorige week moeten heten.
  maandag 27 maart 2006 @ 22:35:24 #272
18026 Thelonious
le samouraï
pi_36419711
Ik zap algauw verder als Claudia het presenteert.
  Trouwste user 2022 maandag 27 maart 2006 @ 22:54:55 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_36420398
Ik vind dat ze het goed doet.

pi_36420462
Zoals iemand hierboven al zei: beter dan Van Jole. En daar is alles mee gezegd.
pi_36443355
Cafe de Wereld was vanavond best leuk
Hoi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 maart 2006 @ 19:47:35 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36443612
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:40 schreef pekel het volgende:
ja, voor het eerst hard zitten lachen
DeLuna vindt me dik ;(
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 maart 2006 @ 20:12:09 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_36444408
Ja geweldig

dinsdag 28 maart 2006 @ 21:00:09 #278
127004 maril
Smeetsfan
pi_36445812
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 19:40 schreef pekel het volgende:
Dat telefoonbandje was een feest van herkenning
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 maart 2006 @ 21:01:18 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_36445841
Wie doen eigenlijk die stemmen ?

dinsdag 28 maart 2006 @ 21:05:31 #280
127004 maril
Smeetsfan
pi_36445907
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
Wie doen eigenlijk die stemmen ?

Geen idee! maar misschien kom ik er wel achter.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 21:11:58 #281
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_36446082
Over Café de Wereld, was een tijdje geleden een making of (waarbij je ook kunt zien wie de stemmen doen): http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)makingof-idtv-hi.asf
pi_36446598
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel dus aan Claudia , ben ik de enige?
ze doet het stukken beter als die vorigen Joole heten hij geloof ik ,dat was pas echt een drama.
Claudia is nu veel beter dan in VARA Laat vorig jaar. Maar Mathijs is vele malen beter, die kan door niemand overtroffen worden.
Wat heeft die man een enorme parate kennis!
En zijn oprechte interesse in zijn gasten is goed van zijn gezicht af te lezen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 maart 2006 @ 21:31:48 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_36446721
  woensdag 29 maart 2006 @ 01:08:47 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36452512
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef hose het volgende:
Toch valt me regelmatig op dat hij basic dingen niet weet. Heb even niet een voorbeeld bij de hand, maar hij is geen allesweter
Dommage arachide-fromage
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2006 @ 01:11:22 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_36452550
Moet dat dan ?Hij is erg ingevoerd in veel items

woensdag 29 maart 2006 @ 01:15:15 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36452598
Klopt, maar juist daarom valt het me zo op dat hij dingen niet weet, waarvan ik dacht dat "iedereen" die weet.
Ach ja, ik moet mezelf ook maar niet als norm nemen
Dommage arachide-fromage
  Trouwste user 2022 woensdag 29 maart 2006 @ 01:15:58 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_36452610
Maar hij stelt ook vragen die ie wel weet natuurlijk

pi_36452701
Van Nieuwkerk doet het zeker niet onaardig, alleen verkondigt hij mij iets te vaak zijn mening als waarheid.
  woensdag 29 maart 2006 @ 08:23:44 #289
127004 maril
Smeetsfan
pi_36454400
Ik vind ook dat hij de neiging tot slijmen heeft , altans dat gevoel krijg ik, hij heeft dat bv met Mart smeets gedaan 2 weken voor de spelen zeggen tegen Mart dat hij blij is dat er veel Mart Smeets is, om Smeet vervolgens compleet in de grond te praten( zeg dat dan niet als je van iemand baalt)
Ja ik ben natuurlijk niet objectief in deze, maar hij zegt het bij meerdere gasten en dan denk ik zo het mijne ervan, hij heeft dat geslijm niet nodig want hij is goed ,maar sta waar je voor staat.
pi_36454410
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 01:22 schreef Gatalin het volgende:
Van Nieuwkerk doet het zeker niet onaardig, alleen verkondigt hij mij iets te vaak zijn mening als waarheid.
Hij kan laatdunkend doen, zoals gister over die horrorfilm waar Krabbé zijn medewerking aan heeft verleend. Soms is dat een geslaagde manier om gasten te prikkelen. Hij wilde Krabbé toe laten lichten waarom hij in hemelsnaam aan die film mee heeft gewerkt.

Er ontstaat wel een leuk en scherp sfeertje door, vind ik. Toen Dione de Graaff er was net voor de Olympische Spelen, heeft hij curling vreselijk de grond in geboord. Zulke gesprekken hebben mensen doorgaans als er geen camera is, en hij zet die toon ook op televisie. Heel knap.
pi_36454448
In de gastenkeuze spreekt trouwens helemaal geen arrogante houding: er zitten regelmatig mensen aan tafel die geen fuck voorstellen en waar heel geïnteresseerd naar geluisterd wordt. Dat is een kracht en een zwakte. Soms word je aangenaam verrast, maar vaak zit je je dood te ergeren (zoals aan die hoeren van Talpa).
pi_36464015
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef hose het volgende:

[..]

Hij weet su-per-veel van muziek! Maar daar houdt het toch wel mee op?
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:36:27 #293
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36464243
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef karoltje het volgende:

[..]

Hij weet su-per-veel van muziek! Maar daar houdt het toch wel mee op?
En ook van sport. En van veel andere algemene dingen ook wel. Al maakt die heel af en toe ook gigantische blunders.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:41:46 #294
45206 Pietverdriet
pi_36464452
Vond die blonde gozer die gisteren te gast was met die stemmetjes uitermate grappig en leuk
pi_36464802
Dat is Tygo Gernandt (of hoe je dat mag schrijven?)

Ik vind wel dat Matthijs vaak te duidelijk een bepaalde kant op wil met het interview... Dan wil hij echt bepaalde dingen horen uit de mond van de gast. Dat is af en toe irritant.
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:53:42 #296
45206 Pietverdriet
pi_36464888
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:51 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dat is Tygo Gernandt (of hoe je dat mag schrijven?)

Ik vind wel dat Matthijs vaak te duidelijk een bepaalde kant op wil met het interview... Dan wil hij echt bepaalde dingen horen uit de mond van de gast. Dat is af en toe irritant.
Soit, dan weet je hoe Journalisten werken,
In de krant lees je dat niet, daar heb je dan alleen de gast, op tv zie je tenminste nog een beetje hoe men het doet/
pi_36465308
Oke, maar bij Van Nieuwkerk wordt het af en toe vervelend. Het lijkt alsof hij het interview al helemaal uitgestippeld heeft en niet tevreden is als de gast anders antwoordt dan hij had verwacht.

Tenminste dat gevoel heb ik soms.
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:32:56 #298
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36466324
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond die blonde gozer die gisteren te gast was met die stemmetjes uitermate grappig en leuk
Kijk ns aan. Weten we meteen jouw (wan)smaak
Era Vulgaris
pi_36466416
Ik vind Tygo Gernandt best leuk acteren, maar als ik hem in het echt (op TV dus) zie valt hij altijd nogal tegen
Helpt waar hij kan!
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:39:50 #300
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_36466566
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef NoSigar het volgende:
Ik vind Tygo Gernandt best leuk acteren, maar als ik hem in het echt (op TV dus) zie valt hij altijd nogal tegen
Yea, same here. FF dom vraagje, maar zag ik eergister nou die gast uit 'Van God Los' in de uitzending? Met dat lange haar?
Era Vulgaris
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:58:17 #301
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_36467141
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef De_Hypotheker het volgende:
Oke, maar bij Van Nieuwkerk wordt het af en toe vervelend. Het lijkt alsof hij het interview al helemaal uitgestippeld heeft en niet tevreden is als de gast anders antwoordt dan hij had verwacht.

Tenminste dat gevoel heb ik soms.
Hij stetl aan zijn gasten geen dertien-in-een-dozijn vragen en probeert zo de discussie naar een iets hoger niveau te tillen. Meesta geeft dat een goed effect Maar soms zijn er gasten die er helemaal niet zo overdenken, zoals toen met Raymann. Of gasten die zo dom zijn dat er geen intelligent gesprek mee te voeren is, zoals die ex-hoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')