quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bij dat soort studenten hou je vaak even stil dat je zelf ook student bent
Dat is ook geen uitdaging meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ze is door Satan op de aarde geplaatst om het nederlands "cabaret" de doodsteek te bezorgen
Godzijdank!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:32 schreef Againzender het volgende:
Claudia ipv. Van Jole? Ben benieuwd....
dat ik benieuwd benquote:
quote:
Wat denk je dat ik voor vijven doe elke dag ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
Zit je nou alweer tv te kijken?
Heb jij geen vloer die moet worden geboend?
Mag ik dat hier gewoon posten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik voor vijven doe elke dag ?
Dat staat een paar posts hierboven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Foeske het volgende:
Help help!
We komen er niet uit, m'n huisgenoot en ik. Wie was nou die vent net die tegenover Cas Jansen zat, met zo'n zwart baardje?? Hij komt ons zo bekend voor, maar we komen er niet uit...![]()
Ik was er net zelf achter gekomenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat staat een paar posts hierboven.Roeland Fernhout, dus.
Marga is geweldig. Zo grappig altijd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk mag ik Marga van Praag wel.
Ja net als mijn dementerende oma.quote:
ja dat was hem , thxquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef bloodymary het volgende:
http://blog.wfmu.org/freeform/2005/12/jesus_will_surv.html
Dit is hem denk ik.
Nee, maar ik was gewoon benieuwd naar andere meningen/ervaringen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef Kipman het volgende:
Te lui om een post eerder te kijken?
Hoe langer ik het kijk, hoe meer het op begint te vallen. Ik was in het begin een behoorlijke fan van Mathijs (zou hem zelfs Zomergasten wel eens willen zien doen), maar tegenwoordig begin ik me steeds vaker te ergeren aan het feit dat hij mensen te weinig uit laat praten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:25 schreef evert het volgende:
van nieuwkerk moet alleen opletten dat hij niet teveel door de gasten heenpraat.
Ze doet het wel leuk vind ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:13 schreef Toad het volgende:
Ik heb Claudia nog geen één keer gezien. Iemand anders al een mening over haar?
Dat is zo flauw, en er zit nog een soort lachband bij ook. Bagger is het, het heeft geen enkel niveau.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef Mark het volgende:
[..]
En Cafe De Wereld is dit programma onwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |