Maar ik denk altijd als eerste: wie denk jij wel niet wie je bent als vrouw?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:53 schreef Cracka-ass het volgende:
Zo één wil ik!! Eentje met ambitie.
Wat doet het ertoe dat het een vrouw is?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar ik denk altijd als eerste: wie denk jij wel niet wie je bent als vrouw?
Ik herken het niet, maar heb wel een vraag aan jouquote:Op maandag 20 maart 2006 20:52 schreef FuifDuif het volgende:
Eerder deze avond viel mijn oog op een aflevering van de programmareeks 'De Toekomst'. De titel van vanavond luidde 'Business Babes' en ging over aanstormend jong vrouwelijk talent. Middelbare school trutjes met enorme ambities om het helemaal te gaan maken tot de top.
Mijn eerste reactie bij zulke dingen is altijd direct: ":r dom wijffie, ga lekker koken, maar blijf uit de mannenwereld!" Eén zo'n miepje zei dat ze graag uit Nederland vertrekt na haar studie omdat het hier aan het vergrijzen is en ze dan meer zou moeten afstaan om de anderen te ondersteunen en daardoor zelf minder kan houden van datgene waarvoor ze heeft gewerkt.
Ik walg van dat soort wijven.
Herkennen meer mensen dit? Hoe kan het worden verklaard?
wie denk jij wel niet wie je bent als man dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar ik denk altijd als eerste: wie denk jij wel niet wie je bent als vrouw?
Ik herken het helemaal!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:52 schreef FuifDuif het volgende:
Ik walg van dat soort wijven.
Herkennen meer mensen dit? Hoe kan het worden verklaard?
Ik denk dat het er vooral aan ligt dat mensen het toch niet helemaal gewend zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef NanKing het volgende:
Waarom worden ambitieuze vrouwen altijd gezien als een bitch? Terwijl ze misschien nog milder zijn als mannen in de zakenwereld.
Is het omdat we de traditionele man/vrouw verhoudingen niet van ons netvlies af krijgen of heeft het een andere reden?
iddquote:Op maandag 20 maart 2006 20:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ambitie is iets voor mensen met een te korte piemel
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
idd
Ambitie is iets voor mensen die meer willen dan ze kunnen.
Omdat vrouwen minder kunnen dan mannen moeten ze wel ambitieuzer zijn dan mannen.
En daar ga ik me dan weer aan ergeren (behalve als ze er leuk uitzien)
Hoe de waard is vertrouwd hij zijn gastenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef FuifDuif het volgende:
De mannen die het voor de vrouwen opnemen (in dit topic) doen dat niet op basis van oprechte motieven, maar simpelweg met het oog op het hopen om zo'n vrouwtje te mogen pakken.
Als je dat serieus denkt ben je wel heel verknipt. Dus als iemand toevallig een andere visie heeft dan de jouwe, zijn zijn motieven gelijk niet oprecht. Dat je niet met argumenten kunt komen, allah. Maar dat je dan maar meteen ad hominem begint te spelen vind ik een beetje zwak.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:07 schreef FuifDuif het volgende:
De mannen die het voor de vrouwen opnemen (in dit topic) doen dat niet op basis van oprechte motieven, maar simpelweg met het oog op het hopen om zo'n vrouwtje te mogen pakken.
De spijt die ik heb overgehouden aan dat topic drijft mij tot zelfmoordgedachten.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:10 schreef HenryHill het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maare... mag ik even![]()
Openbare excuses aan de vrouw (op Fok!).
Veeg je eigen straatje maar lekker schoonquote:Op maandag 20 maart 2006 21:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je dat serieus denkt ben je wel heel verknipt. Dus als iemand toevallig een andere visie heeft dan de jouwe, zijn zijn motieven gelijk niet oprecht. Dat je niet met argumenten kunt komen, allah. Maar dat je dan maar meteen ad hominem begint te spelen vind ik een beetje zwak.
Ach man, jij hebt er helemaal niets van begrepen. Vrouwen willen helemaal geen man die ze in alles gelijk geeft. Dus of ik met dit standpunt vrouwen zal scoren? Ik betwijfel hetquote:Op maandag 20 maart 2006 21:14 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Veeg je eigen straatje maar lekker schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |