Geneukt vannacht?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:37 schreef FuifDuif het volgende:
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan de vrouwen (op Fok!) voor mijn vrouwonvriendelijke topics en posts die een aantal weken geleden wederom een opleving beleefden in het kader van de topicreeksen over de relativering van verkrachting en aanranding.
Vrouwen, jullie zijn:.
Dát of de Heilige Maagd Maria is in zijn dromen verschenen...quote:
Dat laatste, maar een maagd is ze inmiddels niet meerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dát of de Heilige Maagd Maria is in zijn dromen verschenen...
Mijn voorstellingsvermogen wordt allicht groter als je uit de doeken doet hoe je tot deze inkeer bent gekomenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:42 schreef FuifDuif het volgende:
Is het zo moeilijk voor te stellen dat een man tot inkeer kan komen ofzo? Ik begin bijna spijt te krijgen van deze bekering.
Het Licht werd aan mij geopenbaard toen ik eergisteren de film The Passion of the Christ keek. Daarin komt een flashback scene naar voren waarin Maria Magdalena van een stenen gooiende menigte wordt gered door Jezus Christus. En vervolgens heb ik voor mijzelf diep nagedacht over de rol van de vrouw in het bestaan en ben tot de conclusie gekomen dat die rol zeer belangrijk is en wellicht zelfs belangrijker dan die van de man.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn voorstellingsvermogen wordt allicht groter als je uit de doeken doet hoe je tot deze inkeer bent gekomen.
wel een lange openingszin heur.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het Licht werd aan mij geopenbaard toen ik eergisteren de film The Passion of the Christ keek. Daarin komt een flashback scene naar voren waarin Maria Magdalena van een stenen gooiende menigte wordt gered door Jezus Christus. En vervolgens heb ik voor mijzelf diep nagedacht over de rol van de vrouw in het bestaan en ben tot de conclusie gekomen dat die rol zeer belangrijk is en wellicht zelfs belangrijker dan die van de man.
quote:
ow ja......quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het Licht werd aan mij geopenbaard toen ik eergisteren de film The Passion of the Christ keek. Daarin komt een flashback scene naar voren waarin Maria Magdalena van een stenen gooiende menigte wordt gered door Jezus Christus. En vervolgens heb ik voor mijzelf diep nagedacht over de rol van de vrouw in het bestaan en ben tot de conclusie gekomen dat die rol zeer belangrijk is en wellicht zelfs belangrijker dan die van de man.
Nee hoor, ik ben namelijk heel serieus. Ik bied oprecht mijn excuses aan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
ow ja......![]()
uhmmmmm je zit hier fout, je had dit topic in ONZ moeten zetten![]()
geloof me. die wordt niet alleen door vrouwen gewaardeerd. je houding in het 'verleden' als man jegens vrouwen maakte ook ons mannen zwart.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben namelijk heel serieus. Ik bied oprecht mijn excuses aan.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
geloof me. die wordt niet alleen door vrouwen gewaardeerd. je houding in het 'verleden' als man jegens vrouwen maakte ook ons mannen zwart.![]()
net als een verkrachtte vrouw misschien wat minder snel neukt. ja, dat denk ik wel, al is het op microniveau.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..], ja denk je dat vrouwen een ander (meer negatief) beeld van de gemiddelde man begonnen te krijgen door mijn uitlatingen over de vrouw?
Nee hoor jij bent duidelijk een * geval apart * dat rekenen we de rest niet aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..], ja denk je dat vrouwen een ander (meer negatief) beeld van de gemiddelde man begonnen te krijgen door mijn uitlatingen over de vrouw?
Uhm, je hebt vannacht niet geneukt, maar maria is geen maagd meer nu ze aan je verschenen is. Wat klopt er niet aan dit plaatjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat laatste, maar een maagd is ze inmiddels niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |