Blij dat je er hetzelfde over denkt, Mike.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Precies mijn mening.
Ze weten daar de leuke programma's altijd vakkundig de nek om te draaien.
Dat die vroeger jurken droeg...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Kutidee idd!
Vond het vandaag weer leuk met oa Maarten t Hart.
Dat méén je niet. Hebben ze eindelijk een succesvol (populair) cultuurprogramma in de vroege vooravond (na het geflopte TV3), gaan ze het op zo'n manier weer verneuken. Zonde, zonde...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef Sirolf het volgende:
Afgaande op de positieve reacties hierboven vrees ik dat ik de boodschapper van slecht nieuws ben. Lees het volgende bericht maar:
[..]
Bron: Medialog
Ja, bij de ''Tros gaat Harry Vermeegen een programma doen over het WK voetbal,quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Beetje offtopic trouwens, maar voor het fragment dat vandaag werd getoond van Harry Vermeegen, zei Matthijs dat Harry vanaf mei weer terugkomt op de televisie. Weet iemand daar meer over? Wie, wat en waar?
Jammerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Samen met Bert Kuizinga.
Gijs Staverman.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat filmpje is oud, Gijs Staverman had die 5 jaar geleden al
Maar tis wel een classic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |