Zie uitzending gemist morgen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen wat er nou zo hilarisch was ?
Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie isquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een fragment inderdaad ("in mijn kont"), al betwijfel ik ook of het niet gespeeld is.
Ik had het al eens eerder gezien, maar dat wist ik pas toen die vrouw dat antwoord gaf. En weer werd ik totaal verrast. Die vrouw moest wel erg verward zijn.
De aankondiging had ik gemist...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie is, dus dat lijkt me helder. Maakt het niet minder grappig trouwens.
Klopt. Dat zag ik pas in de herhaling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie is, dus dat lijkt me helder. Maakt het niet minder grappig trouwens.
Welke bedoel je precies?quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies?
Dat stukje met die kakmeisjes uit 'De Toekomst' misschien? Van dat grietje dat zo heel verontwaardigd zit te vertellen dat ze toch echt niet van plan is om belasting te gaan betalen als ze 'straks haar eigen bedrijf' heeft. Want dat betaal je toch alleen maar voor al die mensen die op de bank tv zitten te kijken met een zak chips en te lui zijn om te werken. Wat denkt de regering wel niet?![]()
Bewijst maar weer eens dat je niet uit de sociale onderklasse hoeft te komen om asociaal te zijn.
Zag dat programma toevallig gisteren en heb toen ook al met open mond van verbazing zitten kijken.
Ik vond het mooi dat het nu ook bij DWDD was. Gewoon omdat ik dus kennelijk niet de enige was die het zo bizar vond hoe er daar over gesproken werd.quote:
En waar denken ze dat het onderwijs van betaald isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vond het mooi dat het nu ook bij DWDD was. Gewoon omdat ik dus kennelijk niet de enige was die het zo bizar vond hoe er daar over gesproken werd.
Want in dat programma ('De Toekomst' dus) werd er gedaan alsof zulke denkbeelden echt de normaalste zaak van de wereld waren! Het ging over vrouwen in de top van het bedrijfsleven en ze lieten dus ook een aantal jonge meisjes aan het woord die al helemaal met zo'n toekomst bezig waren. Zaten op een tweetalige school, leerden Chinees enz., en hadden dus ook al helemaal voor ogen wat voor topfunctie ze later zouden gaan bekleden. Op zich misschien niets mis mee, maar wat er uit die lieflijke hete-aardappel-bekkies kwam, daar lustten de honden werkelijk geen brood van!
Leuk Marc- Marie Huibreghtsquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
Morgen mag ik niet missen.
Freek de Jonge, Anton Corbijn en Marc Marie Huibreghts.
Wie is er hier het spoor bijster?? Waarom is het vanzelfsprekend dat je betaalt voor iemand die te lui is om te werken????quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies?
Dat stukje met die kakmeisjes uit 'De Toekomst' misschien? Van dat grietje dat zo heel verontwaardigd zit te vertellen dat ze toch echt niet van plan is om belasting te gaan betalen als ze 'straks haar eigen bedrijf' heeft. Want dat betaal je toch alleen maar voor al die mensen die op de bank tv zitten te kijken met een zak chips en te lui zijn om te werken. Wat denkt de regering wel niet?![]()
Bewijst maar weer eens dat je niet uit de sociale onderklasse hoeft te komen om asociaal te zijn.
Zag dat programma toevallig gisteren en heb toen ook al met open mond van verbazing zitten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |