Blij dat je er hetzelfde over denkt, Mike.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Precies mijn mening.
Ze weten daar de leuke programma's altijd vakkundig de nek om te draaien.
Dat die vroeger jurken droeg...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Kutidee idd!
Vond het vandaag weer leuk met oa Maarten t Hart.
Dat méén je niet. Hebben ze eindelijk een succesvol (populair) cultuurprogramma in de vroege vooravond (na het geflopte TV3), gaan ze het op zo'n manier weer verneuken. Zonde, zonde...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef Sirolf het volgende:
Afgaande op de positieve reacties hierboven vrees ik dat ik de boodschapper van slecht nieuws ben. Lees het volgende bericht maar:
[..]
Bron: Medialog
Ja, bij de ''Tros gaat Harry Vermeegen een programma doen over het WK voetbal,quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:02 schreef Veerboot het volgende:
Beetje offtopic trouwens, maar voor het fragment dat vandaag werd getoond van Harry Vermeegen, zei Matthijs dat Harry vanaf mei weer terugkomt op de televisie. Weet iemand daar meer over? Wie, wat en waar?
Jammerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Samen met Bert Kuizinga.
Gijs Staverman.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Bonobo11 het volgende:
Dat filmpje is oud, Gijs Staverman had die 5 jaar geleden al
Maar tis wel een classic!
Zie uitzending gemist morgen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen wat er nou zo hilarisch was ?
Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie isquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef Trancelocator het volgende:
Wat een fragment inderdaad ("in mijn kont"), al betwijfel ik ook of het niet gespeeld is.
Ik had het al eens eerder gezien, maar dat wist ik pas toen die vrouw dat antwoord gaf. En weer werd ik totaal verrast. Die vrouw moest wel erg verward zijn.
De aankondiging had ik gemist...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie is, dus dat lijkt me helder. Maakt het niet minder grappig trouwens.
Klopt. Dat zag ik pas in de herhaling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Matthijs zegt nota bene van tevoren dat het een parodie is, dus dat lijkt me helder. Maakt het niet minder grappig trouwens.
Welke bedoel je precies?quote:
Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies?
Dat stukje met die kakmeisjes uit 'De Toekomst' misschien? Van dat grietje dat zo heel verontwaardigd zit te vertellen dat ze toch echt niet van plan is om belasting te gaan betalen als ze 'straks haar eigen bedrijf' heeft. Want dat betaal je toch alleen maar voor al die mensen die op de bank tv zitten te kijken met een zak chips en te lui zijn om te werken. Wat denkt de regering wel niet?![]()
Bewijst maar weer eens dat je niet uit de sociale onderklasse hoeft te komen om asociaal te zijn.
Zag dat programma toevallig gisteren en heb toen ook al met open mond van verbazing zitten kijken.
Ik vond het mooi dat het nu ook bij DWDD was. Gewoon omdat ik dus kennelijk niet de enige was die het zo bizar vond hoe er daar over gesproken werd.quote:
En waar denken ze dat het onderwijs van betaald isquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vond het mooi dat het nu ook bij DWDD was. Gewoon omdat ik dus kennelijk niet de enige was die het zo bizar vond hoe er daar over gesproken werd.
Want in dat programma ('De Toekomst' dus) werd er gedaan alsof zulke denkbeelden echt de normaalste zaak van de wereld waren! Het ging over vrouwen in de top van het bedrijfsleven en ze lieten dus ook een aantal jonge meisjes aan het woord die al helemaal met zo'n toekomst bezig waren. Zaten op een tweetalige school, leerden Chinees enz., en hadden dus ook al helemaal voor ogen wat voor topfunctie ze later zouden gaan bekleden. Op zich misschien niets mis mee, maar wat er uit die lieflijke hete-aardappel-bekkies kwam, daar lustten de honden werkelijk geen brood van!
Leuk Marc- Marie Huibreghtsquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:35 schreef tong80 het volgende:
Morgen mag ik niet missen.
Freek de Jonge, Anton Corbijn en Marc Marie Huibreghts.
Wie is er hier het spoor bijster?? Waarom is het vanzelfsprekend dat je betaalt voor iemand die te lui is om te werken????quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies?
Dat stukje met die kakmeisjes uit 'De Toekomst' misschien? Van dat grietje dat zo heel verontwaardigd zit te vertellen dat ze toch echt niet van plan is om belasting te gaan betalen als ze 'straks haar eigen bedrijf' heeft. Want dat betaal je toch alleen maar voor al die mensen die op de bank tv zitten te kijken met een zak chips en te lui zijn om te werken. Wat denkt de regering wel niet?![]()
Bewijst maar weer eens dat je niet uit de sociale onderklasse hoeft te komen om asociaal te zijn.
Zag dat programma toevallig gisteren en heb toen ook al met open mond van verbazing zitten kijken.
Ja, inderdaad, en toen hij zei dat hij over bepaalde foto's wel een verhaal kon vertellen, ging Matthijs over op Depeche Mode.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef Thetallguy het volgende:
ik vond dat ze bij Corbijn wel wat teveel doorgingen over het 'ja hij stond toevallig zo en ik maakte toen een foto'-blablabla
Evangelische polonaise. Maar daar zijn afaik geen opnames van.quote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef bladibladibla het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje over Jezus heet van Drs. P wat Ivo de Wijs zong?
Ik moest zo hard lachen dat ik de titel ben vergeten
Volgens mij is het bij het programma De Toekomst zo dat ze laten zien hoe iets in de toekomst zou zijn als een bepaalde trend zich doorzet. Dat was ook al in vorige afleveringen zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:04 schreef knipperlicht het volgende:
[..]
Wie is er hier het spoor bijster?? Waarom is het vanzelfsprekend dat je betaalt voor iemand die te lui is om te werken????
Dat meisje had gewoon gelijk. Het zijn die linkse asbakken, met de van Nieuwkerk voorop en die huppelkut die aan tafel zat, die denken dat geld aan een boompje groeit en dat je rustig mag parasiteren over de rug van mensen die wel verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen bestaan.
Goed gedaan hoor meisje!!!! Zorg voor jezelf en laat die linkse ontspoorde niksnutten het maar bekijken!!!![]()
Dank je wel!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 04:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Evangelische polonaise. Maar daar zijn afaik geen opnames van.
Er komen geen herhalingen meer...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en toen hij zei dat hij over bepaalde foto's wel een verhaal kon vertellen, ging Matthijs over op Depeche Mode.
Weet iemand of er nog herhalingen uitgezonden worden? Of is het misschien zo dat die komen te vervallen door dat TBS-gedoe op Nederland 2?
Wel godverdomme.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:26 schreef DubzOne het volgende:
Er komen geen herhalingen meer...
Herhalingen 'De Wereld Draait Door'
Het zou natuurlijk ook de Minst Slechte Momenten van vorige week moeten heten.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:12 schreef Mark het volgende:
Voor de tigste keer, begin die terugkerende tafelpersonen een beetje beu te worden
En die "Best of" van Cafe De Wereld op maandag is helemaal een giller, want langer dan 2 seconden zou het niet in beslag mogen nemen
quote:
Claudia is nu veel beter dan in VARA Laat vorig jaar. Maar Mathijs is vele malen beter, die kan door niemand overtroffen worden.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel dus aan Claudia , ben ik de enige?
ze doet het stukken beter als die vorigen Joole heten hij geloof ik ,dat was pas echt een drama.
Toch valt me regelmatig op dat hij basic dingen niet weet. Heb even niet een voorbeeld bij de hand, maar hij is geen allesweterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef hose het volgende:
Wat heeft die man een enorme parate kennis!
Hij kan laatdunkend doen, zoals gister over die horrorfilm waar Krabbé zijn medewerking aan heeft verleend. Soms is dat een geslaagde manier om gasten te prikkelen. Hij wilde Krabbé toe laten lichten waarom hij in hemelsnaam aan die film mee heeft gewerkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:22 schreef Gatalin het volgende:
Van Nieuwkerk doet het zeker niet onaardig, alleen verkondigt hij mij iets te vaak zijn mening als waarheid.
Hij weet su-per-veel van muziek! Maar daar houdt het toch wel mee op?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef hose het volgende:
[..]
Wat heeft die man een enorme parate kennis!
En ook van sport. En van veel andere algemene dingen ook wel. Al maakt die heel af en toe ook gigantische blunders.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hij weet su-per-veel van muziek! Maar daar houdt het toch wel mee op?
Soit, dan weet je hoe Journalisten werken,quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:51 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dat is Tygo Gernandt (of hoe je dat mag schrijven?)
Ik vind wel dat Matthijs vaak te duidelijk een bepaalde kant op wil met het interview... Dan wil hij echt bepaalde dingen horen uit de mond van de gast. Dat is af en toe irritant.
Kijk ns aan. Weten we meteen jouw (wan)smaakquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond die blonde gozer die gisteren te gast was met die stemmetjes uitermate grappig en leuk
Yea, same here. FF dom vraagje, maar zag ik eergister nou die gast uit 'Van God Los' in de uitzending? Met dat lange haar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef NoSigar het volgende:
Ik vind Tygo Gernandt best leuk acteren, maar als ik hem in het echt (op TV dus) zie valt hij altijd nogal tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |