quote:
Claudia is nu veel beter dan in VARA Laat vorig jaar. Maar Mathijs is vele malen beter, die kan door niemand overtroffen worden.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:24 schreef maril het volgende:
Ik heb helemaal geen hekel dus aan Claudia , ben ik de enige?
ze doet het stukken beter als die vorigen Joole heten hij geloof ik ,dat was pas echt een drama.
Toch valt me regelmatig op dat hij basic dingen niet weet. Heb even niet een voorbeeld bij de hand, maar hij is geen allesweterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef hose het volgende:
Wat heeft die man een enorme parate kennis!
Hij kan laatdunkend doen, zoals gister over die horrorfilm waar Krabbé zijn medewerking aan heeft verleend. Soms is dat een geslaagde manier om gasten te prikkelen. Hij wilde Krabbé toe laten lichten waarom hij in hemelsnaam aan die film mee heeft gewerkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:22 schreef Gatalin het volgende:
Van Nieuwkerk doet het zeker niet onaardig, alleen verkondigt hij mij iets te vaak zijn mening als waarheid.
Hij weet su-per-veel van muziek! Maar daar houdt het toch wel mee op?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:28 schreef hose het volgende:
[..]
Wat heeft die man een enorme parate kennis!
En ook van sport. En van veel andere algemene dingen ook wel. Al maakt die heel af en toe ook gigantische blunders.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:29 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hij weet su-per-veel van muziek! Maar daar houdt het toch wel mee op?
Soit, dan weet je hoe Journalisten werken,quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:51 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dat is Tygo Gernandt (of hoe je dat mag schrijven?)
Ik vind wel dat Matthijs vaak te duidelijk een bepaalde kant op wil met het interview... Dan wil hij echt bepaalde dingen horen uit de mond van de gast. Dat is af en toe irritant.
Kijk ns aan. Weten we meteen jouw (wan)smaakquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Vond die blonde gozer die gisteren te gast was met die stemmetjes uitermate grappig en leuk
Yea, same here. FF dom vraagje, maar zag ik eergister nou die gast uit 'Van God Los' in de uitzending? Met dat lange haar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:35 schreef NoSigar het volgende:
Ik vind Tygo Gernandt best leuk acteren, maar als ik hem in het echt (op TV dus) zie valt hij altijd nogal tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |