Dat is een idee ja... maar normaal gesproken kon ik lekker languit op de bank liggen met de remote in mijn hand. Nu moet ik achter mijn lap-top zitten zonder fatsoenlijk geluid!quote:
een laptop? Nog beter man. Dan kan je tenminste ook op de plee ernaar kijken als je lekker aan het schijten bentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:17 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat is een idee ja... maar normaal gesproken kon ik lekker languit op de bank liggen met de remote in mijn hand. Nu moet ik achter mijn lap-top zitten zonder fatsoenlijk geluid!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
een laptop? Nog beter man. Dan kan je tenminste ook op de plee ernaar kijken als je lekker aan het schijten bent
Nou ok... die uitzendingen van Claudia hoeven ze dan niet persee te herhalen (ik trek haar ook redelijk slecht) maar voor de rest van de week staan er ook geen herhalingen in de gids!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef Kjew het volgende:
Ik denk dat ze gewoon die uitzendingen van Claudia de Breij op maandagavond niet herhalen...
Goede zet van ze. Trekken ze meer kijkersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef Kjew het volgende:
Ik denk dat ze gewoon die uitzendingen van Claudia de Breij op maandagavond niet herhalen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |