abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36229425
Waar ze zijn ze gebleven rond 14.00 uur op Nederland 1?!

Ik vond het altijd zeer relaxed als ik de avond ervoor de uitzending van 19.00 uur op Nederland 3 had gemist, om de volgende middag tussen de schoolwerkzaamheden en dergelijke door de herhaling te kijken van 'De Wereld Draait Door'...
Maar tot mijn verbazing zie ik dat er geen herhalingen meer komen de dag erna, maar wel van het doelloze spelletjesprogramma Lingo of van die zeurende consumentenprogramma's als Kassa!

Ik wil de herhalingen van 'De Wereld Draait Door' terug!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:14:21 #2
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36229617
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
www.uitzendingemist.nl ?
Dat is een idee ja... maar normaal gesproken kon ik lekker languit op de bank liggen met de remote in mijn hand. Nu moet ik achter mijn lap-top zitten zonder fatsoenlijk geluid!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:20:21 #4
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_36229680
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:17 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Dat is een idee ja... maar normaal gesproken kon ik lekker languit op de bank liggen met de remote in mijn hand. Nu moet ik achter mijn lap-top zitten zonder fatsoenlijk geluid!
een laptop? Nog beter man. Dan kan je tenminste ook op de plee ernaar kijken als je lekker aan het schijten bent
pi_36229760
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

een laptop? Nog beter man. Dan kan je tenminste ook op de plee ernaar kijken als je lekker aan het schijten bent
Helaasch... hij is niet wireless
Last.fm
pi_36229827
Ik denk dat ze gewoon die uitzendingen van Claudia de Breij op maandagavond niet herhalen...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:27:11 #7
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_36229885
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:23 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Helaasch... hij is niet wireless
lange kabel kopen dan.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_36230146
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef Kjew het volgende:
Ik denk dat ze gewoon die uitzendingen van Claudia de Breij op maandagavond niet herhalen...
Nou ok... die uitzendingen van Claudia hoeven ze dan niet persee te herhalen (ik trek haar ook redelijk slecht) maar voor de rest van de week staan er ook geen herhalingen in de gids!
Last.fm
pi_36230213
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:25 schreef Kjew het volgende:
Goede zet van ze. Trekken ze meer kijkers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')