zal wel lekker meuren, met zo'n rokers vogelnestje..quote:
Dries Roelvinkquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik gok dat er morgen een optreden komt van een of andere Sjonnie.![]()
Kan niet op de naam komen, maar zo'n type B-zanger. Die allemaal levensliederen gaat zingen![]()
Is zelf ook nog niet wakker denk ik...quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:46 schreef Falco het volgende:
De haan kreunt heel lastig!
Peter Benen ? Of hoe heette die dikker amsterdamse zanger ?quote:
Die heet idd zo, die heb ik vorige week per ongeluk samen met Christine vd Horst op tv gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Peter Benen ? Of hoe heette die dikker amsterdamse zanger ?
Per ongeluk? Maak dat de haan maar wijs!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:51 schreef Peter6000 het volgende:
Die heet idd zo, die heb ik vorige week per ongeluk samen met Christine vd Horst op tv gezien![]()
Inkoppertje natuurlijkquote:
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft danquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:03 schreef Peter6000 het volgende:
Dido blijkt in haar slaap heel bot te zijn, met praten.
Linda: overdag ben je helemaal niet zo.
Het leukste zou natuurlijk zijn, dat Gordon en Joling over de vloer komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
hoop trouwens niet dat er zo'n achterlijke hazeswannebe het huis inkomt vanavond, weet ik zeker dat ik morgen de uitzending niet bekijk
Nee, heb helaas geen voorbeelden, maar het praten/ slaapwandelen is wel iets, dat ze vaker in haar leven heeft gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft dan
Allemaal rare dingen "wie is die yeti?" etc.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft dan
ja inderdaad daar hadden we eerder natuurlijk ook al aan zitten denken maar ik had verwacht dat die dan gisteren zouden komen ivm homonomineren... maar dat misschien om onss op het verkeerde been te zetten..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leukste zou natuurlijk zijn, dat Gordon en Joling over de vloer komen![]()
Die kunnen met rake opmerkingen de boel lekker opschudden, en mensen uit de posties halen die ze in het huis hebben ingenomen.
haal ik niet echt uit dat ze ssnacts anders praat dan overdag, maar jje zal dr wel bij geweest moeten zijn..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:08 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Allemaal rare dingen "wie is die yeti?" etc.
Ik vind het zelf altijd goed dat een balans zoveel mogelijk verstoord wordt, dus zeker niet to muchquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef muizemeis het volgende:
of zou dat to much zijn, én het feestje én zij over de vloer??
ja oke, maar zal bb in één keer een dubble publiekstrekker doen??quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf altijd goed dat een balans zoveel mogelijk verstoord wordt, dus zeker niet to much![]()
Een nergens op gebaseerd gerucht hoor BVOquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Waar komt dat Gordon en Joling gerucht vandaan??
Zijn daar aanwijzigen voor dan??
Moet weer even inlezen geloof ik..
Net als Linda toen, die huilend dat liedje van Acda en de Munnik ging meeblèrenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:16 schreef muizemeis het volgende:
3 het besef wat je gedaan hebt en eik niet terug zou willen zien op tv...
is puur gerucht op het volgende gebaseerd:quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Waar komt dat Gordon en Joling gerucht vandaan??
Zijn daar aanwijzigen voor dan??
Moet weer even inlezen geloof ik..
\quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Linda toen, die huilend dat liedje van Acda en de Munnik ging meeblèren![]()
![]()
Mên wat een stumperdsquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners denken dat de klok vannacht is verzet![]()
![]()
(wintertijd dus)
Omdat ze de vragen over de biografiën goed hebben beantwoord tijdens het jureren bij "In de huid van".quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:26 schreef Taurus het volgende:
Zeg, waarom hebben ze 'n feesje vanavond?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als er nog iemand in dat klotehuis iemand anders PUUR noemt, ga ik echt zo ontzettend over mijn nek.
Voor mij ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zou voor mij een reden zijn om niet meer naar Big Brother te kijken.
Kraak.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nog weinig consensus in de giropraktische wereld, aldus Roel
De giropraktizie werken nog steeds vanuit verschillende principes.
Ook voor het kraken van een rug, is nog geen wetenschappelijk bewijs.
edit: Uw zoekbewerking - giropraktisch - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
ze kunnen 'm as maandag om 12 uur weer syncenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners denken dat de klok vannacht is verzet![]()
![]()
(wintertijd dus)
als je nou eens begint met het met ch te schrijvenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
edit: Uw zoekbewerking - giropraktisch - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
Vreselijk plakkerig allemaal.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Dido en Roel ook nog wel eens NIET samen?
Wat dat betreft deden Ingrid en Menno het een stuk beter.
Helaas, dan zul je moeten wachten tot donderdag vrees ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Is er nou ondertussen al iets meer duidelijk over die homo?
Rob vind ik minder erg dan Chantal zij is echt een uitgekookte roddel teef.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op de BB-site het stook-verhaal van Rob
Eindelijk wordt het Been ontmaskerd.... Nu hopen dat Joost en Ingrid Rob een nominatie in zijn schoenen schuiven, voor zover dat nog niet is gebeurd met de homo-stemming.
Is er nou ondertussen al iets meer duidelijk over die homo?
Framerate troubles dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
Stream 2+3 lopen niet lekker beeldje voor beeldje
Ik heb het juist andersom, ik heb het idee dat chantal gewoon achterbaks is en dat het voor haar "normaal" is om zo te doen, over anderen praten achter hun rug om. Bij rob heb ik juist het idee dat hij bewust bezig is om mensen zonder dat ze het in de gaten hebben tegen elkaar op te stoken en zo de stemmetjes iig niet op zijn bordje te laten belanden, een echte verdeel en heerscampagne.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob vind ik minder erg dan Chantal zij is echt een uitgekookte roddel teef.
Het is te hopen dat iedereen in het huis er nog achterkomt.
Zelf denk ik een kwestie van tijd, zeker als de groep wat kleiner is over een paar weken.
Zo warm?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:00 schreef MissTiger het volgende:
Goeiemorgen, ik ben dr ook heel ff
![]()
[afbeelding]
en volgens mij is het vandaag in aalsmeer minstens 25 graden![]()
lekker kut voor vanavond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Framerate troubles dushelaas komt dat vaker voor en meestal duurt het wel een dag of 2 voordat dat is opgelost ben ik bang
ja denk het, ik kan hier in mijn tuin nu niet in bikini gaan liggen hoor haha.quote:
~UPDATE~quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker kut voor vanavond.![]()
![]()
Talpa wakker worden stream 2 + 3 WERKEN NIET![]()
![]()
![]()
Peter,quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren bleef het wat de (naar mijn mening) verkapte nominaties betreft, helaas bij een geinige regie. Je zag de bewoner de DBK ingaan, hoorde de openingszin, en daarna sprong de regie weg.
Erger me wel steeds meer aan het geen stijl/ nieuwe revu toontje van http://bigbrother.fok.nl/blog/
Gisteren: 'de meeste saaie dag ooit in het BB huis'![]()
Misschien heb je wel gelijk, maar BB is een overleef spel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom, ik heb het idee dat chantal gewoon achterbaks is en dat het voor haar "normaal" is om zo te doen, over anderen praten achter hun rug om. Bij rob heb ik juist het idee dat hij bewust bezig is om mensen zonder dat ze het in de gaten hebben tegen elkaar op te stoken en zo de stemmetjes iig niet op zijn bordje te laten belanden, een echte verdeel en heerscampagne.
Storm en glas water enzo...quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas, dan zul je moeten wachten tot donderdag vrees ik
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWM deze gebruik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
~UPDATE~
Bij mij doen ze het wel? Wat zijn de streamlinks die je gebruikt? Mss moet je even andere proberen
NPquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWM deze gebruik.
Ga even een andere gebruiken en die werkt wel
![]()
![]()
![]()
U
iddquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom, ik heb het idee dat chantal gewoon achterbaks is en dat het voor haar "normaal" is om zo te doen, over anderen praten achter hun rug om. Bij rob heb ik juist het idee dat hij bewust bezig is om mensen zonder dat ze het in de gaten hebben tegen elkaar op te stoken en zo de stemmetjes iig niet op zijn bordje te laten belanden, een echte verdeel en heerscampagne.
tanja in bed, en lieske moet ergens rond huppelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef MissTiger het volgende:
waar zijn tanja en lieske?? Zeker nog in bed![]()
![]()
Belastingdienst en de gegevens van Ma dido controlerenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef MissTiger het volgende:
Dido dr moeder heeft een huis in frankrijk.
ik heb haar geknars wel eventjes gehoord geloof ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja in bed, en lieske moet ergens rond huppelen.
Maar we hebben weer een regisseur met RSI.
Alleen maar de tuin
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:20 schreef MissTiger het volgende:
ik meld me weer af... ik ga even lekker zwemmen en naar de sauna![]()
tot later!![]()
Is dat die waar allemaal decorstukken van tv programma's van endemol zijn verbrand?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:21 schreef pu55y_camper het volgende:
da's een beste fik
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat die waar allemaal decorstukken van tv programma's van endemol zijn verbrand?
Te weinig personeel bij de regie, vanavond word het loeidruk dus ik denk dat ze personeel daarvoor gereserveerd hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
jammer dat alle streams op 1 en hetzelfde staan
goedemiddagquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
hardwareversnelling op laagste stand zetten (of halverwege)quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:35 schreef pu55y_camper het volgende:
Ze doen et slap geouwehoer van gister avond nog ff dunnetjes over
waarom krijg ik zwarte screenshots van WMP!?
![]()
Dan heb ik toch liever dat ze Tanja over de schutting torpederenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Lieske niet preventief ruimen? Wat een kinderachtig gezever van die kleuter
Wat zijn we weer voorspelbaar, als er iets negatiefs over die overjarige puber gezegd wordt..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever dat ze Tanja over de schutting torpederen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever dat ze Tanja over de schutting torpederen
Tja... je kunt er bij jou op wachten... dat is juist zo voorspelbaar. Dan neem je mij vast niet kwalijk dat ik net zo reageer tochquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat zijn we weer voorspelbaar, als er iets negatiefs over die overjarige puber gezegd wordt..
I'll be damned het werkt ook nog, thx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hardwareversnelling op laagste stand zetten (of halverwege)
Geldt dat niet voor iedereen in de groep? Ze zijn allemaal erg slaapverwekkend.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar Flugel moet ook eerlijk toegeven dat Lies momenteel weinig toevoegde waarde heeft. De spetterende actie die ik van haar hoopte is momenteel ver te zoeken. Na haar uitval is ze weer helemaal weggezakt. Jammer....
Jij zal echt een goeie klant van Hans Anders zijn. Een gehoorapparaatje om dat slappe gelul van haar aan te horen en luisteren hoe dom ze zit te kletsen. En een goede bril om te zien dat ze voor een 19-jarige al aardig was love-handles heeft en een beste kont.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... je kunt er bij jou op wachten... dat is juist zo voorspelbaar. Dan neem je mij vast niet kwalijk dat ik net zo reageer toch
Graag gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:45 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
I'll be damned het werkt ook nog, thx!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zal echt een goeie klant van Hand Anders zijn. Een gehoorapparaatje om dat slappe gelul van haar aan te horen en luisteren hoe dom ze zit te kletsen. En een goede bril om te zien dat ze voor een 19-jarige al aardig was love-handles heeft en een beste kont.
Helemaal mee eens!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor iedereen in de groep? Ze zijn allemaal erg slaapverwekkend.
Wat is er mis met love-handles en een beste kont?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zal echt een goeie klant van Hand Anders zijn. Een gehoorapparaatje om dat slappe gelul van haar aan te horen en luisteren hoe dom ze zit te kletsen. En een goede bril om te zien dat ze voor een 19-jarige al aardig was love-handles heeft en een beste kont.
dat is hier in Groningen bij vindicat een soort standaart ontwikkelingquote:
Van iedereen die net als ik het overgrote deel van de bewoners een stelletje achterbakse lamzakken vindt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef pu55y_camper het volgende:
Wat een doos die lieske. Die zit er echt puur en alleen voor de xxx in. Van wie krijgt ze alle die stemmen vraag ik me af.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Lieske niet preventief ruimen? Wat een kinderachtig gezever van die kleuter
Wat praat jij toch heerlijk over meisjes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
dat is hier in Groningen bij vindicat een soort standaart ontwikkeling
in hun eerste jaar evolueren de studentes daar tot varkens
in het derde jaar gaan ze vaak weer trainen en komt alles weer goed![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van iedereen die net als ik het overgrote deel van de bewoners een stelletje achterbakse lamzakken vindt.
Maar wat is er mis mee als iemand wat vlees op de botten heeft dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
dat is hier in Groningen bij vindicat een soort standaart ontwikkeling
in hun eerste jaar evolueren de studentes daar tot varkens
in het derde jaar gaan ze vaak weer trainen en komt alles weer goed![]()
lekker hequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat praat jij toch heerlijk over meisjes.
Van mij hoeft dat trainen juist niet. Geef mij maar een vrouw met echt vormen ipv weer een zoveelste Dido type.
Mijn mannetje en ik zijn er ook al helemaal klaar voor, twee stoelen voor de pjoeter, drankje erbij en een blokkie kaas in stukken hakken..... Hopelijk begint het een beetje op tijd. Moet morgen werken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "we moeten kapot veel zuipen" dus ik ga er vanavond eens goed voor zitten
Ik heb het gevoel dat vanavond/vannacht een soort ommekeer gaat worden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
lieske ziet er goed uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat is er mis mee als iemand wat vlees op de botten heeft dan?
Ik lees hieruit dat het dus blijkbaar belachelijk is om iemand leuk te vinden die níet in maat 36 past.
Er zullen best wel weer grappige dingen gaan gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Hopelijk allebeiquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat vanavond/vannacht een soort ommekeer gaat worden.
Er gaat vast iets heftigs gebeuren. Kan een fikse ruzie zijn.... of stevige sex.. je weet het allemaal nooit.
Maar maakt het dan écht zoveel uit???quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:57 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
lieske ziet er goed uit
maar ze is dan ook nog geen tweede jaars........ echt
Ruzie tussen Roel en Dido of een ruzie met rob in de hoofdrolquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat vanavond/vannacht een soort ommekeer gaat worden.
Er gaat vast iets heftigs gebeuren. Kan een fikse ruzie zijn.... of stevige sex.. je weet het allemaal nooit.
Dat zou echt mooi zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ruzie tussen Roel en Dido of een ruzie met rob in de hoofdrol
sex tussen Roel en Linda
gokje
Ik gok op sex tussen Roel en Dido...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ruzie tussen Roel en Dido of een ruzie met rob in de hoofdrol
sex tussen Roel en Linda
gokje
In de modellenwereld kan lieske het nog ver stoppen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar maakt het dan écht zoveel uit???
* flugeltje snapt best dat het leuker is naar iemand te kijken met maat 36, dan naar iemand met maat 46. Maar uit de post van LekkerSimpel begrijpt ze dat het 'not done' is om dan iemand qua karakter nog leuk te vinden.
Ja precies... Lies heeft wat mij betreft een mooier figuur dan bijvoorbeeld Dido. Dat androgyne is niet geheel mijn ding eerlijk gezegd...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
In de modellenwereld kan lieske het nog ver stoppen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er ook al helemaal klaar voor, stoel voor de pjoeter, drankje erbij en een blokkie kaas in stukken hakken..... Hopelijk begint het een beetje op tijd. Moet morgen werken.
Roel en Dido denkt het niet, zeker na gisterenavond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op sex tussen Roel en Dido...
En ruzie tussen Rob en Menno ofzo...
En op het moment dat .... roept BB door de luidsprekers dat Roel of Dido "de Homo" isquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op sex tussen Roel en Dido...
Wat betekend dat precies?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... Lies heeft wat mij betreft een mooier figuur dan bijvoorbeeld Dido. Dat androgyne is niet geheel mijn ding eerlijk gezegd...
Ik weet ook niet of ik het goed geschreven heb hoor....quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat betekend dat precies?(ik kon het niet vinden in de vandale)
Zou kunnen. Wel jammer, want dan gaan bij mij de streams meteen uit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf van mening dat er géén homosexueel in het huis rondloopt.
Maar vanavond wellicht wél als Gordon en Joling binnenstappen.
Volgens mij ook niet maar en als die twee relnichten het huis binnenstappen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf van mening dat er géén homosexueel in het huis rondloopt.
Maar vanavond wellicht wél als Gordon en Joling binnenstappen.
Ah ja ik snap hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het goed geschreven heb hoor....![]()
Het betekend dat iemand van het ene geslacht erg veel uiterlijke kenmerken van het andere geslacht heeft. Bijvoorbeeld een jongen met erg veel vrouwelijke trekken of andersom...
Mij lijkt het wel leuk...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet maar en als die twee relnichten het huis binnenstappen.
Dan gaan bij mij de streams uit tot die gasten het huis hebben verlaten
Ze lopen hier goed, alleen geen geluid sinds 48sec ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
De streams lopen te kloten bij mij. Of heb ik weer te veel programma's open?
Jullie ook last van streams die blijven hangen enzo?
bij het omschakelen van de regie slaat het beeld nog al eens op zwartquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze lopen hier goed, alleen geen geluid sinds 48sec ofzo
Ja zag ik net ook even, ik zit nu op S1 en daar is het beeld nog okquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
bij het omschakelen van de regie slaat het beeld nog al eens op zwart
Ik zie toch een soort trend waarin men wat meer over elkaar begint te roddelen. Gisteren Chantal en Ingrid over Rob. En zo zijn er nog wel meer subtiele ontwikkelingen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet overigens ook niet meer wat BB nog moet doen om de peper in de groep te krijgen. Ze zijn zo fokking beleefd allemaal![]()
Mee eens.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
Het enige wat ik mezelf nog kan bedenken is dat BB eens wat 'fanmail' in het huis laat bezorgen. En dan maar kijken hoe daar op gereageerd wordt....
Kijk naar alle vier de streams op mijn tweede schermquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja zag ik net ook even, ik zit nu op S1 en daar is het beeld nog ok
Die is zich alvast aan het opladen voor vanavondquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Linda is helemaal knock-out vandaag
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:17 schreef pu55y_camper het volgende:
et was weer fftjes goren op cam2
Linda is ongesteldquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas heeft linda haar kleine broekje niet aan wordt dus moeilijk![]()
![]()
Mss vanwege zeer zwaar onweer ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef regenworm het volgende:
Iedereen naar binnen maar waarom (geen idee)
voor het feest ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef Loedertje het volgende:
Ze ruimen de tuin op, neem aan dat de BB stem hen daartoe opdracht heeft gegeven.
Heb een aantal keren ping ping gehoord maar verder niks.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef Loedertje het volgende:
Ze ruimen de tuin op, neem aan dat de BB stem hen daartoe opdracht heeft gegeven.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef pu55y_camper het volgende:
Tanja trotseerd de zwaartkracht![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik vind het op zich wel meevallen met dat noodweer hoor.... De tuin ziet er toch niet heel erg donker uit.quote:
T lijkt nu idd mee te vallenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel meevallen met dat noodweer hoor.... De tuin ziet er toch niet heel erg donker uit.
Heeft (had) idd iets te maken met de camera instellingen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
.... De tuin ziet er toch niet heel erg donker uit.
Nee, geluid stream 2 is van stream 4quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:27 schreef pu55y_camper het volgende:
het geluid is alweer een paar minuten prima bij mij op s1
Tanja:ga terug naar waar je vandaan kwam kreng!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef GraafD het volgende:
dat indalen van de baby lukt op deze manier ook niet
Laterquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er even vandoor maar vanavond ben ik er wis en zeker als het feest gaat beginnnen!![]()
Hopelijk hebben we dan een storingsvrije ontvangst!
Laters
lmao je hebt gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, geluid stream 2 is van stream 4![]()
![]()
![]()
![]()
Deze stream is helemaal niet te volgens nog veel erger dan de BB stream.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
Tot straks even voetbal kijken
sparta -ajax
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef pu55y_camper het volgende:
Dido: maar je voelt toch nog gewoon alsof je een hele been hebt?
Rob: neeeee, dat voel je niet.
Dat klopt en dat vertelde hij net ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.
hahaha... ja dat wordt een eitje... voor Sparta.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Deze stream is helemaal niet te volgens nog veel erger dan de BB stream.
Tussenstand 1-0 voor sparta![]()
![]()
![]()
![]()
utrecht doet het beter 3-1quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Deze stream is helemaal niet te volgens nog veel erger dan de BB stream.
Tussenstand 1-0 voor sparta![]()
![]()
![]()
![]()
als hij zijn spieren aanspant, voelt-ie zijn tenenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.
Dat zijn phantoompijnen geloof ik... De lichaamsdelen zijn dan wel weg, maar nog niet de volledige zenuw die bepaalde prikkels doorgeeft. Dan kun je jeuk hebben aan je tenen, maar geen tenen meer om te krabben...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maybequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat klopt en dat vertelde hij net ook.
Jeuk in tenen heeftquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vat een kort samen ? Geen idee waar het over gaat.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef pu55y_camper het volgende:
Je noemt het toch alien leg syndrom?
kweetnie wat de ned. vertaling is
quote:Een verschijnsel dat kan optreden na de amputatie is dat er in de amputatiestomp veel pijn wordt gevoeld. Het kan ook voorkomen dat er nog steeds pijngevoelens in het geamputeerde lichaamsdeel worden ervaren, terwijl dit niet meer aanwezig is. Dit wordt fantoompijn genoemd
Uw zoekbewerking - "alien leg syndrom" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef pu55y_camper het volgende:
Je noemt het toch alien leg syndrom?
kweetnie wat de ned. vertaling is
Ah, ok. Had er nog nooit van gehoord. Maar dat zou idd het vage verhaal wel verklaren ja. Zat me al die tijd al af te vragen hoe het toch kon.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn phantoompijnen geloof ik... De lichaamsdelen zijn dan wel weg, maar nog niet de volledige zenuw die bepaalde prikkels doorgeeft. Dan kun je jeuk hebben aan je tenen, maar geen tenen meer om te krabben...
Wat jij zegt,ook geen idee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vat een kort samen ? Geen idee waar het over gaat.
Die zei iets over het lage niveau in het BB huis, tijdens die uitzending van "in de huid van"... gelijk helemaal beledigd die damesquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vat een kort samen ? Geen idee waar het over gaat.
Precies mijn gedachte....quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef jessie het volgende:
Jezus waar maken die wijven zich druk om. Zijn ze nu al bezig met wat ze vanavond aan willen
Ah, dat maakt idd een hoop duidelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
De kandidaten in dat programma werden getoetst op hun zangkwaliteiten, en als je het dan doortrekt, zou je ook kunnen denken dat Hennie dus op de zangkwaliteiten van de BB bewoners doelde... maar blijkbaar raakte hij een gevoelige snaaren betrokken zij het op ALLES wat ze doen/kunnen/laten zien/horen
en vanacht wilde ingrid huisman inelkaar meppen als ze hem tegenkwamquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Die zei iets over het lage niveau in het BB huis, tijdens die uitzending van "in de huid van"... gelijk helemaal beledigd die dames
ROb en Roel zeiden toen dat ze niet zo lichtgeraakt moesten zijn... de dames vonden het echt te ver gaan , Hennie is door de mand gevallen voor hen... Tanja wil hem erop aan gaan spreken zelfs, mocht ze hem tegenkomen, als ze later overal uitgenodigd wordt.
Tanja bij Boulevard: "tjaaaa,.... uche uche.... die Hennie hé?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Die zei iets over het lage niveau in het BB huis, tijdens die uitzending van "in de huid van"... gelijk helemaal beledigd die dames
ROb en Roel zeiden toen dat ze niet zo lichtgeraakt moesten zijn... de dames vonden het echt te ver gaan , Hennie is door de mand gevallen voor hen... Tanja wil hem erop aan gaan spreken zelfs, mocht ze hem tegenkomen, als ze later overal uitgenodigd wordt.
Hennie heeft gelijk, maar de bitchclub heeft een beetje steralluresquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
grote stringquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
De string een beetje boven de broek uit wil nog, maar dit is wel heel ver.
[afbeelding]
geen string maar een tentquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer heeft Roel een bord in z'n schouder geïmplanteerd zitten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
dat is mannenregel 165 paraaf 4cquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Jojogirl het volgende:
Het leukste aan die foto vind ik nog dat Roel straal de andere kant opkijkt en het niet ziet.
ze leven toch op uien, brood en pindakaas. Of bedoel je voor het feestquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor ze net zeggen dat ze geen mayo hebben... Ze hebben toch wel eieren en olie neem ik aan?
Zelf mayo maken behoort dan toch ook tot de mogelijkheden?
* flugeltje verbaast zichzelf er nog steeds over hoe lui de bewoners zijn, ik zou allang van alles aan het knutselen/fabriceren zijn gegaan....
Nee hoor, ze hebben nu 'normaal' rantsoen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze leven toch op uien, brood en pindakaas.
Je hebt gelijk. Nog erger dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is dan ook geen string
ohquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben nu 'normaal' rantsoen.
Ze hebben wel een backgammonspel in elkaar geknutseldquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor ze net zeggen dat ze geen mayo hebben... Ze hebben toch wel eieren en olie neem ik aan?
Zelf mayo maken behoort dan toch ook tot de mogelijkheden?
* flugeltje verbaast zichzelf er nog steeds over hoe lui de bewoners zijn, ik zou allang van alles aan het knutselen/fabriceren zijn gegaan....
Nope! Ze hebben een gewoner rantsoen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze leven toch op uien, brood en pindakaas. Of bedoel je voor het feest
Tja, die spelletjes hebben ze in het begin dus geregeld... Daarna werden ze snel behoorlijk lui en hoe langer ze luieren hoe minder ze doen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze hebben wel een backgammonspel in elkaar geknutseld!
Mjah ikzelf zou na een tijd ook geen flikker meer daar doen en alleen maar lui op mijn reet backgammon spelen denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, die spelletjes hebben ze in het begin dus geregeld... Daarna werden ze snel behoorlijk lui en hoe langer ze luieren hoe minder ze doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |