Peter,quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:40 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren bleef het wat de (naar mijn mening) verkapte nominaties betreft, helaas bij een geinige regie. Je zag de bewoner de DBK ingaan, hoorde de openingszin, en daarna sprong de regie weg.
Erger me wel steeds meer aan het geen stijl/ nieuwe revu toontje van http://bigbrother.fok.nl/blog/
Gisteren: 'de meeste saaie dag ooit in het BB huis'![]()
Misschien heb je wel gelijk, maar BB is een overleef spel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom, ik heb het idee dat chantal gewoon achterbaks is en dat het voor haar "normaal" is om zo te doen, over anderen praten achter hun rug om. Bij rob heb ik juist het idee dat hij bewust bezig is om mensen zonder dat ze het in de gaten hebben tegen elkaar op te stoken en zo de stemmetjes iig niet op zijn bordje te laten belanden, een echte verdeel en heerscampagne.
Storm en glas water enzo...quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas, dan zul je moeten wachten tot donderdag vrees ik
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWM deze gebruik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
~UPDATE~
Bij mij doen ze het wel? Wat zijn de streamlinks die je gebruikt? Mss moet je even andere proberen
NPquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://stream.garnierprojects.com/streamgate04?MSWM deze gebruik.
Ga even een andere gebruiken en die werkt wel
![]()
![]()
![]()
U
iddquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb het juist andersom, ik heb het idee dat chantal gewoon achterbaks is en dat het voor haar "normaal" is om zo te doen, over anderen praten achter hun rug om. Bij rob heb ik juist het idee dat hij bewust bezig is om mensen zonder dat ze het in de gaten hebben tegen elkaar op te stoken en zo de stemmetjes iig niet op zijn bordje te laten belanden, een echte verdeel en heerscampagne.
tanja in bed, en lieske moet ergens rond huppelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:12 schreef MissTiger het volgende:
waar zijn tanja en lieske?? Zeker nog in bed![]()
![]()
Belastingdienst en de gegevens van Ma dido controlerenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:14 schreef MissTiger het volgende:
Dido dr moeder heeft een huis in frankrijk.
ik heb haar geknars wel eventjes gehoord geloof ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja in bed, en lieske moet ergens rond huppelen.
Maar we hebben weer een regisseur met RSI.
Alleen maar de tuin
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:20 schreef MissTiger het volgende:
ik meld me weer af... ik ga even lekker zwemmen en naar de sauna![]()
tot later!![]()
Is dat die waar allemaal decorstukken van tv programma's van endemol zijn verbrand?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:21 schreef pu55y_camper het volgende:
da's een beste fik
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat die waar allemaal decorstukken van tv programma's van endemol zijn verbrand?
Te weinig personeel bij de regie, vanavond word het loeidruk dus ik denk dat ze personeel daarvoor gereserveerd hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
jammer dat alle streams op 1 en hetzelfde staan
goedemiddagquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nog weinig consensus in de giropraktische wereld, aldus Roel
De giropraktizie werken nog steeds vanuit verschillende principes.
Ook voor het kraken van een rug, is nog geen wetenschappelijk bewijs.
edit: Uw zoekbewerking - giropraktisch - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
hardwareversnelling op laagste stand zetten (of halverwege)quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:35 schreef pu55y_camper het volgende:
Ze doen et slap geouwehoer van gister avond nog ff dunnetjes over
waarom krijg ik zwarte screenshots van WMP!?
![]()
Dan heb ik toch liever dat ze Tanja over de schutting torpederenquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Lieske niet preventief ruimen? Wat een kinderachtig gezever van die kleuter
Wat zijn we weer voorspelbaar, als er iets negatiefs over die overjarige puber gezegd wordt..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever dat ze Tanja over de schutting torpederen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever dat ze Tanja over de schutting torpederen
Tja... je kunt er bij jou op wachten... dat is juist zo voorspelbaar. Dan neem je mij vast niet kwalijk dat ik net zo reageer tochquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat zijn we weer voorspelbaar, als er iets negatiefs over die overjarige puber gezegd wordt..
I'll be damned het werkt ook nog, thx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
hardwareversnelling op laagste stand zetten (of halverwege)
Geldt dat niet voor iedereen in de groep? Ze zijn allemaal erg slaapverwekkend.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar Flugel moet ook eerlijk toegeven dat Lies momenteel weinig toevoegde waarde heeft. De spetterende actie die ik van haar hoopte is momenteel ver te zoeken. Na haar uitval is ze weer helemaal weggezakt. Jammer....
Jij zal echt een goeie klant van Hans Anders zijn. Een gehoorapparaatje om dat slappe gelul van haar aan te horen en luisteren hoe dom ze zit te kletsen. En een goede bril om te zien dat ze voor een 19-jarige al aardig was love-handles heeft en een beste kont.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... je kunt er bij jou op wachten... dat is juist zo voorspelbaar. Dan neem je mij vast niet kwalijk dat ik net zo reageer toch
Graag gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:45 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
I'll be damned het werkt ook nog, thx!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zal echt een goeie klant van Hand Anders zijn. Een gehoorapparaatje om dat slappe gelul van haar aan te horen en luisteren hoe dom ze zit te kletsen. En een goede bril om te zien dat ze voor een 19-jarige al aardig was love-handles heeft en een beste kont.
Helemaal mee eens!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor iedereen in de groep? Ze zijn allemaal erg slaapverwekkend.
Wat is er mis met love-handles en een beste kont?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zal echt een goeie klant van Hand Anders zijn. Een gehoorapparaatje om dat slappe gelul van haar aan te horen en luisteren hoe dom ze zit te kletsen. En een goede bril om te zien dat ze voor een 19-jarige al aardig was love-handles heeft en een beste kont.
dat is hier in Groningen bij vindicat een soort standaart ontwikkelingquote:
Van iedereen die net als ik het overgrote deel van de bewoners een stelletje achterbakse lamzakken vindt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef pu55y_camper het volgende:
Wat een doos die lieske. Die zit er echt puur en alleen voor de xxx in. Van wie krijgt ze alle die stemmen vraag ik me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |