ja oke, maar zal bb in één keer een dubble publiekstrekker doen??quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf altijd goed dat een balans zoveel mogelijk verstoord wordt, dus zeker niet to much![]()
Een nergens op gebaseerd gerucht hoor BVOquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Waar komt dat Gordon en Joling gerucht vandaan??
Zijn daar aanwijzigen voor dan??
Moet weer even inlezen geloof ik..
Net als Linda toen, die huilend dat liedje van Acda en de Munnik ging meeblèrenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:16 schreef muizemeis het volgende:
3 het besef wat je gedaan hebt en eik niet terug zou willen zien op tv...
is puur gerucht op het volgende gebaseerd:quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Waar komt dat Gordon en Joling gerucht vandaan??
Zijn daar aanwijzigen voor dan??
Moet weer even inlezen geloof ik..
\quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Linda toen, die huilend dat liedje van Acda en de Munnik ging meeblèren![]()
![]()
Mên wat een stumperdsquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners denken dat de klok vannacht is verzet![]()
![]()
(wintertijd dus)
Omdat ze de vragen over de biografiën goed hebben beantwoord tijdens het jureren bij "In de huid van".quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:26 schreef Taurus het volgende:
Zeg, waarom hebben ze 'n feesje vanavond?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als er nog iemand in dat klotehuis iemand anders PUUR noemt, ga ik echt zo ontzettend over mijn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |