Inkoppertje natuurlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:52 schreef kissa het volgende:
Manke Nelisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft danquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:03 schreef Peter6000 het volgende:
Dido blijkt in haar slaap heel bot te zijn, met praten.
Linda: overdag ben je helemaal niet zo.
Het leukste zou natuurlijk zijn, dat Gordon en Joling over de vloer komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
hoop trouwens niet dat er zo'n achterlijke hazeswannebe het huis inkomt vanavond, weet ik zeker dat ik morgen de uitzending niet bekijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, heb helaas geen voorbeelden, maar het praten/ slaapwandelen is wel iets, dat ze vaker in haar leven heeft gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft dan
Allemaal rare dingen "wie is die yeti?" etc.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft dan
ja inderdaad daar hadden we eerder natuurlijk ook al aan zitten denken maar ik had verwacht dat die dan gisteren zouden komen ivm homonomineren... maar dat misschien om onss op het verkeerde been te zetten..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leukste zou natuurlijk zijn, dat Gordon en Joling over de vloer komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kunnen met rake opmerkingen de boel lekker opschudden, en mensen uit de posties halen die ze in het huis hebben ingenomen.
haal ik niet echt uit dat ze ssnacts anders praat dan overdag, maar jje zal dr wel bij geweest moeten zijn..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:08 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Allemaal rare dingen "wie is die yeti?" etc.
Ik vind het zelf altijd goed dat een balans zoveel mogelijk verstoord wordt, dus zeker niet to muchquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef muizemeis het volgende:
of zou dat to much zijn, én het feestje én zij over de vloer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop