zal wel lekker meuren, met zo'n rokers vogelnestje..quote:
Dries Roelvinkquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik gok dat er morgen een optreden komt van een of andere Sjonnie.![]()
Kan niet op de naam komen, maar zo'n type B-zanger. Die allemaal levensliederen gaat zingen![]()
Is zelf ook nog niet wakker denk ik...quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:46 schreef Falco het volgende:
De haan kreunt heel lastig!
Peter Benen ? Of hoe heette die dikker amsterdamse zanger ?quote:
Die heet idd zo, die heb ik vorige week per ongeluk samen met Christine vd Horst op tv gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:50 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Peter Benen ? Of hoe heette die dikker amsterdamse zanger ?
Per ongeluk? Maak dat de haan maar wijs!quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:51 schreef Peter6000 het volgende:
Die heet idd zo, die heb ik vorige week per ongeluk samen met Christine vd Horst op tv gezien![]()
Inkoppertje natuurlijkquote:
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft danquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:03 schreef Peter6000 het volgende:
Dido blijkt in haar slaap heel bot te zijn, met praten.
Linda: overdag ben je helemaal niet zo.
Het leukste zou natuurlijk zijn, dat Gordon en Joling over de vloer komenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:05 schreef muizemeis het volgende:
hoop trouwens niet dat er zo'n achterlijke hazeswannebe het huis inkomt vanavond, weet ik zeker dat ik morgen de uitzending niet bekijk
Nee, heb helaas geen voorbeelden, maar het praten/ slaapwandelen is wel iets, dat ze vaker in haar leven heeft gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft dan
Allemaal rare dingen "wie is die yeti?" etc.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heb je voorbeeld of zeiden ze dat er niet bij?? ben wel benieuwd wat ze gezegd heeft dan
ja inderdaad daar hadden we eerder natuurlijk ook al aan zitten denken maar ik had verwacht dat die dan gisteren zouden komen ivm homonomineren... maar dat misschien om onss op het verkeerde been te zetten..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het leukste zou natuurlijk zijn, dat Gordon en Joling over de vloer komen![]()
Die kunnen met rake opmerkingen de boel lekker opschudden, en mensen uit de posties halen die ze in het huis hebben ingenomen.
haal ik niet echt uit dat ze ssnacts anders praat dan overdag, maar jje zal dr wel bij geweest moeten zijn..quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:08 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Allemaal rare dingen "wie is die yeti?" etc.
Ik vind het zelf altijd goed dat een balans zoveel mogelijk verstoord wordt, dus zeker niet to muchquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef muizemeis het volgende:
of zou dat to much zijn, én het feestje én zij over de vloer??
ja oke, maar zal bb in één keer een dubble publiekstrekker doen??quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf altijd goed dat een balans zoveel mogelijk verstoord wordt, dus zeker niet to much![]()
Een nergens op gebaseerd gerucht hoor BVOquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Waar komt dat Gordon en Joling gerucht vandaan??
Zijn daar aanwijzigen voor dan??
Moet weer even inlezen geloof ik..
Net als Linda toen, die huilend dat liedje van Acda en de Munnik ging meeblčrenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:16 schreef muizemeis het volgende:
3 het besef wat je gedaan hebt en eik niet terug zou willen zien op tv...
is puur gerucht op het volgende gebaseerd:quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef BVO het volgende:
Waar komt dat Gordon en Joling gerucht vandaan??
Zijn daar aanwijzigen voor dan??
Moet weer even inlezen geloof ik..
\quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Linda toen, die huilend dat liedje van Acda en de Munnik ging meeblčren![]()
![]()
Mźn wat een stumperdsquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners denken dat de klok vannacht is verzet![]()
![]()
(wintertijd dus)
Omdat ze de vragen over de biografiėn goed hebben beantwoord tijdens het jureren bij "In de huid van".quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:26 schreef Taurus het volgende:
Zeg, waarom hebben ze 'n feesje vanavond?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als er nog iemand in dat klotehuis iemand anders PUUR noemt, ga ik echt zo ontzettend over mijn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |