Ik vind het wel spannend (en zeker met Joost)quote:
Zeg dan ook even over wie het gaat en wat diegene zegt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Dit gaan we van de week nog wel een keer horen van haar![]()
Wat zal ze pissig zijn, ze lacht nu wel maar dit gaat ze niet trekken![]()
Dit is geen spelletje van Dido, ze is echt heel erg kwaadquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend (en zeker met Joost)![]()
![]()
En Naat dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:53 schreef ruby het volgende:
Heb ik wel eens vermeld dat ik Dido een irritante stem vind hebben?
Heb ik al eens gezegd dat ze dood moet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:53 schreef ruby het volgende:
Heb ik wel eens vermeld dat ik Dido een irritante stem vind hebben?
Als die 2 al dood moeten, wat moet Tanja dan?quote:
Zeg dan even waarom!quote:
Joost was zeer open tegen en open Dido, ze verneukte de Nederlandse taal met haar Heemsteedse accent(quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg dan ook even over wie het gaat en wat diegene zegt.
Tanja moet blijven (leven), zij is tenminste echt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:55 schreef -Delta- het volgende:
Als die 2 al dood moeten, wat moet Tanja dan?![]()
van didoquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:57 schreef pu55y_camper het volgende:
Dat was echt een naar trekje van haar.
Merci.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Joost was zeer open tegen en open Dido, ze verneukte de Nederlandse taal met haar Heemsteedse accent() het zat hem al maanden dwars en nog iets van koninginnen gedrag maar ik was al zo hard aan het lachen dat ik de rest niet meer kon horen
![]()
Maar net moest hij spijt betuigen anders zou Dido iets verschrikkelijks met hem doen of over hem vertellen en die lul doet het ook weer![]()
![]()
jannesquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:58 schreef -Delta- het volgende:
Ik gok dat er morgen een optreden komt van een of andere Sjonnie.![]()
Kan niet op de naam komen, maar zo'n type B-zanger. Die allemaal levensliederen gaat zingen![]()
hwhhahahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:56 schreef ruby het volgende:
Welke idioot zit de hele tijd te fluiten. Opzouten ermee.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:56 schreef APK het volgende:
anders wordt dit echt een nog groter autistisch kuttopic.
Boeiend niet echt.. slaap kamer geneuzel van de meiden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:59 schreef BONG4002 het volgende:
Gebeuren er nog boeiende dingen op Stream 1 btw?
Er was nog meer maar dat heb ik niet woordelijk meegekregen maar dat hoofd van Dido was echt geweldig, dit zag ze echt niet aankomenquote:
Sorry ik moet ff proesten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja moet blijven (leven), zij is tenminste echt.
Nee die is C-niveau.quote:
Doe eens een linkje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:59 schreef Loedertje het volgende:an lees je de streamverslagen toch gewoon?
APK: Wat vind jij eik van Joost?quote:
Zou je denken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:04 schreef Loedertje het volgende:
Maar ja, Joost is homo dus geen gewip in BB5
Dat heeft die kaktrut dan tenminste voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
Is Roel een beetje uit z'n doen, net niet lekker in z'n vel, door het gebeuren met Dido...?
Of zie ik dat verkeerd?
Ja daaahaag, ik ben niet in verwijs functiequote:
Die is net zo een metroman aan het worden, als die man in je avatarquote:
Na wat hij net tegen Dido heeft gezegdquote:
en niet zo zuinig ook hahaha kijk de stumnper:quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dat heeft die kaktrut dan tenminste voor elkaar gekregen.
Toch nog enige waarde voor het programma dus.
Roel is echt enorm gek of verliefd op Dido.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
Roel kijkt vrij bedenkelijk, mss dat ie toch baalt dat er verder geen chemie tussen hem en Dido tot stand is gekomen vanavond(en dan vooral van Dido's kant gezien natuurlijk)
Nee, maar ik zit wel vanalles tegelijk te doen nu.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:07 schreef BorTheWolf het volgende:
Heeeeej Scanman lig je soms te pitten ?
[afbeelding]
Dido in Basic Instincs
![]()
Todat ze een paar weken later nog een homo bekend makenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:04 schreef Loedertje het volgende:
Dido is veelste adrem voor Roel, ze maakt hem verbaal af als ze wil.
In Joost heeft ze een maatje gevonden
Maar ja, Joost is homo dus geen gewip in BB5
Kunnen ze allemaal een grouphug gaan doen en sorry zeggen, dat ze elkaar gestemd hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Lieske en Tanja zijn ervan overtuigd dat er niemand homo is. Lieske heeft spijt van de naam de ze heeft genoemd. Ingrid vond het ook niet fijn dat ze een naam moest noemen. Tanja zegt dat haar motivatie ook slecht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |