Dat zijn phantoompijnen geloof ik... De lichaamsdelen zijn dan wel weg, maar nog niet de volledige zenuw die bepaalde prikkels doorgeeft. Dan kun je jeuk hebben aan je tenen, maar geen tenen meer om te krabben...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.
Maybequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat klopt en dat vertelde hij net ook.
Jeuk in tenen heeftquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.
Vat een kort samen ? Geen idee waar het over gaat.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef pu55y_camper het volgende:
Je noemt het toch alien leg syndrom?
kweetnie wat de ned. vertaling is
quote:Een verschijnsel dat kan optreden na de amputatie is dat er in de amputatiestomp veel pijn wordt gevoeld. Het kan ook voorkomen dat er nog steeds pijngevoelens in het geamputeerde lichaamsdeel worden ervaren, terwijl dit niet meer aanwezig is. Dit wordt fantoompijn genoemd
Uw zoekbewerking - "alien leg syndrom" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:44 schreef pu55y_camper het volgende:
Je noemt het toch alien leg syndrom?
kweetnie wat de ned. vertaling is
Ah, ok. Had er nog nooit van gehoord. Maar dat zou idd het vage verhaal wel verklaren ja. Zat me al die tijd al af te vragen hoe het toch kon.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn phantoompijnen geloof ik... De lichaamsdelen zijn dan wel weg, maar nog niet de volledige zenuw die bepaalde prikkels doorgeeft. Dan kun je jeuk hebben aan je tenen, maar geen tenen meer om te krabben...
Wat jij zegt,ook geen idee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vat een kort samen ? Geen idee waar het over gaat.
Die zei iets over het lage niveau in het BB huis, tijdens die uitzending van "in de huid van"... gelijk helemaal beledigd die damesquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vat een kort samen ? Geen idee waar het over gaat.
Precies mijn gedachte....quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef jessie het volgende:
Jezus waar maken die wijven zich druk om. Zijn ze nu al bezig met wat ze vanavond aan willen
Ah, dat maakt idd een hoop duidelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef milagro het volgende:
De kandidaten in dat programma werden getoetst op hun zangkwaliteiten, en als je het dan doortrekt, zou je ook kunnen denken dat Hennie dus op de zangkwaliteiten van de BB bewoners doelde... maar blijkbaar raakte hij een gevoelige snaaren betrokken zij het op ALLES wat ze doen/kunnen/laten zien/horen
en vanacht wilde ingrid huisman inelkaar meppen als ze hem tegenkwamquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Die zei iets over het lage niveau in het BB huis, tijdens die uitzending van "in de huid van"... gelijk helemaal beledigd die dames
ROb en Roel zeiden toen dat ze niet zo lichtgeraakt moesten zijn... de dames vonden het echt te ver gaan , Hennie is door de mand gevallen voor hen... Tanja wil hem erop aan gaan spreken zelfs, mocht ze hem tegenkomen, als ze later overal uitgenodigd wordt.
Tanja bij Boulevard: "tjaaaa,.... uche uche.... die Hennie hé?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Die zei iets over het lage niveau in het BB huis, tijdens die uitzending van "in de huid van"... gelijk helemaal beledigd die dames
ROb en Roel zeiden toen dat ze niet zo lichtgeraakt moesten zijn... de dames vonden het echt te ver gaan , Hennie is door de mand gevallen voor hen... Tanja wil hem erop aan gaan spreken zelfs, mocht ze hem tegenkomen, als ze later overal uitgenodigd wordt.
Hennie heeft gelijk, maar de bitchclub heeft een beetje steralluresquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
grote stringquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
De string een beetje boven de broek uit wil nog, maar dit is wel heel ver.
[afbeelding]
geen string maar een tentquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer heeft Roel een bord in z'n schouder geïmplanteerd zitten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
dat is mannenregel 165 paraaf 4cquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Jojogirl het volgende:
Het leukste aan die foto vind ik nog dat Roel straal de andere kant opkijkt en het niet ziet.
ze leven toch op uien, brood en pindakaas. Of bedoel je voor het feestquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor ze net zeggen dat ze geen mayo hebben... Ze hebben toch wel eieren en olie neem ik aan?
Zelf mayo maken behoort dan toch ook tot de mogelijkheden?
* flugeltje verbaast zichzelf er nog steeds over hoe lui de bewoners zijn, ik zou allang van alles aan het knutselen/fabriceren zijn gegaan....
Nee hoor, ze hebben nu 'normaal' rantsoen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze leven toch op uien, brood en pindakaas.
Je hebt gelijk. Nog erger dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is dan ook geen string
ohquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben nu 'normaal' rantsoen.
Ze hebben wel een backgammonspel in elkaar geknutseldquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor ze net zeggen dat ze geen mayo hebben... Ze hebben toch wel eieren en olie neem ik aan?
Zelf mayo maken behoort dan toch ook tot de mogelijkheden?
* flugeltje verbaast zichzelf er nog steeds over hoe lui de bewoners zijn, ik zou allang van alles aan het knutselen/fabriceren zijn gegaan....
Nope! Ze hebben een gewoner rantsoen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze leven toch op uien, brood en pindakaas. Of bedoel je voor het feest
Tja, die spelletjes hebben ze in het begin dus geregeld... Daarna werden ze snel behoorlijk lui en hoe langer ze luieren hoe minder ze doen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze hebben wel een backgammonspel in elkaar geknutseld!
Mjah ikzelf zou na een tijd ook geen flikker meer daar doen en alleen maar lui op mijn reet backgammon spelen denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, die spelletjes hebben ze in het begin dus geregeld... Daarna werden ze snel behoorlijk lui en hoe langer ze luieren hoe minder ze doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |