Kijk naar alle vier de streams op mijn tweede schermquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja zag ik net ook even, ik zit nu op S1 en daar is het beeld nog ok
Die is zich alvast aan het opladen voor vanavondquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
Linda is helemaal knock-out vandaag
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:17 schreef pu55y_camper het volgende:
et was weer fftjes goren op cam2
Linda is ongesteldquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas heeft linda haar kleine broekje niet aan wordt dus moeilijk![]()
![]()
Mss vanwege zeer zwaar onweer ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef regenworm het volgende:
Iedereen naar binnen maar waarom (geen idee)
voor het feest ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef Loedertje het volgende:
Ze ruimen de tuin op, neem aan dat de BB stem hen daartoe opdracht heeft gegeven.
Heb een aantal keren ping ping gehoord maar verder niks.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:23 schreef Loedertje het volgende:
Ze ruimen de tuin op, neem aan dat de BB stem hen daartoe opdracht heeft gegeven.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:24 schreef pu55y_camper het volgende:
Tanja trotseerd de zwaartkracht![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik vind het op zich wel meevallen met dat noodweer hoor.... De tuin ziet er toch niet heel erg donker uit.quote:
T lijkt nu idd mee te vallenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel meevallen met dat noodweer hoor.... De tuin ziet er toch niet heel erg donker uit.
Heeft (had) idd iets te maken met de camera instellingen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef flugeltje het volgende:
.... De tuin ziet er toch niet heel erg donker uit.
Nee, geluid stream 2 is van stream 4quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:27 schreef pu55y_camper het volgende:
het geluid is alweer een paar minuten prima bij mij op s1
Tanja:ga terug naar waar je vandaan kwam kreng!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef GraafD het volgende:
dat indalen van de baby lukt op deze manier ook niet
Laterquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er even vandoor maar vanavond ben ik er wis en zeker als het feest gaat beginnnen!![]()
Hopelijk hebben we dan een storingsvrije ontvangst!
Laters
lmao je hebt gelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, geluid stream 2 is van stream 4![]()
![]()
![]()
![]()
Deze stream is helemaal niet te volgens nog veel erger dan de BB stream.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef regenworm het volgende:
Tot straks even voetbal kijken
sparta -ajax
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef pu55y_camper het volgende:
Dido: maar je voelt toch nog gewoon alsof je een hele been hebt?
Rob: neeeee, dat voel je niet.
Dat klopt en dat vertelde hij net ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.
hahaha... ja dat wordt een eitje... voor Sparta.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Deze stream is helemaal niet te volgens nog veel erger dan de BB stream.
Tussenstand 1-0 voor sparta![]()
![]()
![]()
![]()
utrecht doet het beter 3-1quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Deze stream is helemaal niet te volgens nog veel erger dan de BB stream.
Tussenstand 1-0 voor sparta![]()
![]()
![]()
![]()
als hij zijn spieren aanspant, voelt-ie zijn tenenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens mij heb ik Rob idd al een aantal keer horen zeggen dat hij het voelt alsof hij z'n hele been nog heeft. Zelfs alsof hij z'n tenen nog "voelt". Of zoiets vaags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |