Hennie heeft gelijk, maar de bitchclub heeft een beetje steralluresquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Die zei iets over het lage niveau in het BB huis, tijdens die uitzending van "in de huid van"... gelijk helemaal beledigd die damesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ROb en Roel zeiden toen dat ze niet zo lichtgeraakt moesten zijn... de dames vonden het echt te ver gaan , Hennie is door de mand gevallen voor hen... Tanja wil hem erop aan gaan spreken zelfs, mocht ze hem tegenkomen, als ze later overal uitgenodigd wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
grote stringquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
De string een beetje boven de broek uit wil nog, maar dit is wel heel ver.
[afbeelding]
geen string maar een tentquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Sinds wanneer heeft Roel een bord in z'n schouder geïmplanteerd zitten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
dat is mannenregel 165 paraaf 4cquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Jojogirl het volgende:
Het leukste aan die foto vind ik nog dat Roel straal de andere kant opkijkt en het niet ziet.
ze leven toch op uien, brood en pindakaas. Of bedoel je voor het feestquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor ze net zeggen dat ze geen mayo hebben... Ze hebben toch wel eieren en olie neem ik aan?
Zelf mayo maken behoort dan toch ook tot de mogelijkheden?
* flugeltje verbaast zichzelf er nog steeds over hoe lui de bewoners zijn, ik zou allang van alles aan het knutselen/fabriceren zijn gegaan....
Nee hoor, ze hebben nu 'normaal' rantsoen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze leven toch op uien, brood en pindakaas.
Je hebt gelijk. Nog erger dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is dan ook geen string
ohquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben nu 'normaal' rantsoen.
Ze hebben wel een backgammonspel in elkaar geknutseldquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoor ze net zeggen dat ze geen mayo hebben... Ze hebben toch wel eieren en olie neem ik aan?
Zelf mayo maken behoort dan toch ook tot de mogelijkheden?
* flugeltje verbaast zichzelf er nog steeds over hoe lui de bewoners zijn, ik zou allang van alles aan het knutselen/fabriceren zijn gegaan....
Nope! Ze hebben een gewoner rantsoen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
ze leven toch op uien, brood en pindakaas. Of bedoel je voor het feestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, die spelletjes hebben ze in het begin dus geregeld... Daarna werden ze snel behoorlijk lui en hoe langer ze luieren hoe minder ze doen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze hebben wel een backgammonspel in elkaar geknutseldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah ikzelf zou na een tijd ook geen flikker meer daar doen en alleen maar lui op mijn reet backgammon spelen denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, die spelletjes hebben ze in het begin dus geregeld... Daarna werden ze snel behoorlijk lui en hoe langer ze luieren hoe minder ze doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop