En op het moment dat .... roept BB door de luidsprekers dat Roel of Dido "de Homo" isquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op sex tussen Roel en Dido...
Wat betekend dat precies?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies... Lies heeft wat mij betreft een mooier figuur dan bijvoorbeeld Dido. Dat androgyne is niet geheel mijn ding eerlijk gezegd...
Ik weet ook niet of ik het goed geschreven heb hoor....quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat betekend dat precies?(ik kon het niet vinden in de vandale)
Zou kunnen. Wel jammer, want dan gaan bij mij de streams meteen uit.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf van mening dat er géén homosexueel in het huis rondloopt.
Maar vanavond wellicht wél als Gordon en Joling binnenstappen.
Volgens mij ook niet maar en als die twee relnichten het huis binnenstappen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik blijf van mening dat er géén homosexueel in het huis rondloopt.
Maar vanavond wellicht wél als Gordon en Joling binnenstappen.
Ah ja ik snap hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het goed geschreven heb hoor....![]()
Het betekend dat iemand van het ene geslacht erg veel uiterlijke kenmerken van het andere geslacht heeft. Bijvoorbeeld een jongen met erg veel vrouwelijke trekken of andersom...
Mij lijkt het wel leuk...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet maar en als die twee relnichten het huis binnenstappen.
Dan gaan bij mij de streams uit tot die gasten het huis hebben verlaten
Ze lopen hier goed, alleen geen geluid sinds 48sec ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
De streams lopen te kloten bij mij. Of heb ik weer te veel programma's open?
Jullie ook last van streams die blijven hangen enzo?
bij het omschakelen van de regie slaat het beeld nog al eens op zwartquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze lopen hier goed, alleen geen geluid sinds 48sec ofzo
Ja zag ik net ook even, ik zit nu op S1 en daar is het beeld nog okquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
bij het omschakelen van de regie slaat het beeld nog al eens op zwart
Ik zie toch een soort trend waarin men wat meer over elkaar begint te roddelen. Gisteren Chantal en Ingrid over Rob. En zo zijn er nog wel meer subtiele ontwikkelingen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet overigens ook niet meer wat BB nog moet doen om de peper in de groep te krijgen. Ze zijn zo fokking beleefd allemaal![]()
Mee eens.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef flugeltje het volgende:
Het enige wat ik mezelf nog kan bedenken is dat BB eens wat 'fanmail' in het huis laat bezorgen. En dan maar kijken hoe daar op gereageerd wordt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |