quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Lieske niet preventief ruimen? Wat een kinderachtig gezever van die kleuter
Wat praat jij toch heerlijk over meisjes.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
dat is hier in Groningen bij vindicat een soort standaart ontwikkeling
in hun eerste jaar evolueren de studentes daar tot varkens
in het derde jaar gaan ze vaak weer trainen en komt alles weer goed![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van iedereen die net als ik het overgrote deel van de bewoners een stelletje achterbakse lamzakken vindt.
Maar wat is er mis mee als iemand wat vlees op de botten heeft dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:51 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
dat is hier in Groningen bij vindicat een soort standaart ontwikkeling
in hun eerste jaar evolueren de studentes daar tot varkens
in het derde jaar gaan ze vaak weer trainen en komt alles weer goed![]()
lekker hequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat praat jij toch heerlijk over meisjes.
Van mij hoeft dat trainen juist niet. Geef mij maar een vrouw met echt vormen ipv weer een zoveelste Dido type.
Mijn mannetje en ik zijn er ook al helemaal klaar voor, twee stoelen voor de pjoeter, drankje erbij en een blokkie kaas in stukken hakken..... Hopelijk begint het een beetje op tijd. Moet morgen werken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "we moeten kapot veel zuipen" dus ik ga er vanavond eens goed voor zitten
Ik heb het gevoel dat vanavond/vannacht een soort ommekeer gaat worden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
lieske ziet er goed uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat is er mis mee als iemand wat vlees op de botten heeft dan?
Ik lees hieruit dat het dus blijkbaar belachelijk is om iemand leuk te vinden die níet in maat 36 past.
Er zullen best wel weer grappige dingen gaan gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Hopelijk allebeiquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat vanavond/vannacht een soort ommekeer gaat worden.
Er gaat vast iets heftigs gebeuren. Kan een fikse ruzie zijn.... of stevige sex.. je weet het allemaal nooit.
Maar maakt het dan écht zoveel uit???quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:57 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
lieske ziet er goed uit
maar ze is dan ook nog geen tweede jaars........ echt
Ruzie tussen Roel en Dido of een ruzie met rob in de hoofdrolquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat vanavond/vannacht een soort ommekeer gaat worden.
Er gaat vast iets heftigs gebeuren. Kan een fikse ruzie zijn.... of stevige sex.. je weet het allemaal nooit.
Dat zou echt mooi zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ruzie tussen Roel en Dido of een ruzie met rob in de hoofdrol
sex tussen Roel en Linda
gokje
Ik gok op sex tussen Roel en Dido...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ruzie tussen Roel en Dido of een ruzie met rob in de hoofdrol
sex tussen Roel en Linda
gokje
In de modellenwereld kan lieske het nog ver stoppen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar maakt het dan écht zoveel uit???
* flugeltje snapt best dat het leuker is naar iemand te kijken met maat 36, dan naar iemand met maat 46. Maar uit de post van LekkerSimpel begrijpt ze dat het 'not done' is om dan iemand qua karakter nog leuk te vinden.
Ja precies... Lies heeft wat mij betreft een mooier figuur dan bijvoorbeeld Dido. Dat androgyne is niet geheel mijn ding eerlijk gezegd...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
In de modellenwereld kan lieske het nog ver stoppen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben er ook al helemaal klaar voor, stoel voor de pjoeter, drankje erbij en een blokkie kaas in stukken hakken..... Hopelijk begint het een beetje op tijd. Moet morgen werken.
Roel en Dido denkt het niet, zeker na gisterenavond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok op sex tussen Roel en Dido...
En ruzie tussen Rob en Menno ofzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |