Voor mij ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zou voor mij een reden zijn om niet meer naar Big Brother te kijken.
Kraak.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nog weinig consensus in de giropraktische wereld, aldus Roel
De giropraktizie werken nog steeds vanuit verschillende principes.
Ook voor het kraken van een rug, is nog geen wetenschappelijk bewijs.
edit: Uw zoekbewerking - giropraktisch - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
ze kunnen 'm as maandag om 12 uur weer syncenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
De bewoners denken dat de klok vannacht is verzet![]()
![]()
(wintertijd dus)
als je nou eens begint met het met ch te schrijvenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:42 schreef Peter6000 het volgende:
Er is nog weinig consensus in de giropraktische wereld, aldus Roel
De giropraktizie werken nog steeds vanuit verschillende principes.
Ook voor het kraken van een rug, is nog geen wetenschappelijk bewijs.
edit: Uw zoekbewerking - giropraktisch - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd![]()
Vreselijk plakkerig allemaal.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:48 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Dido en Roel ook nog wel eens NIET samen?
Wat dat betreft deden Ingrid en Menno het een stuk beter.
Helaas, dan zul je moeten wachten tot donderdag vrees ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Is er nou ondertussen al iets meer duidelijk over die homo?
Rob vind ik minder erg dan Chantal zij is echt een uitgekookte roddel teef.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op de BB-site het stook-verhaal van Rob
Eindelijk wordt het Been ontmaskerd.... Nu hopen dat Joost en Ingrid Rob een nominatie in zijn schoenen schuiven, voor zover dat nog niet is gebeurd met de homo-stemming.
Is er nou ondertussen al iets meer duidelijk over die homo?
Framerate troubles dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
Stream 2+3 lopen niet lekker beeldje voor beeldje
Ik heb het juist andersom, ik heb het idee dat chantal gewoon achterbaks is en dat het voor haar "normaal" is om zo te doen, over anderen praten achter hun rug om. Bij rob heb ik juist het idee dat hij bewust bezig is om mensen zonder dat ze het in de gaten hebben tegen elkaar op te stoken en zo de stemmetjes iig niet op zijn bordje te laten belanden, een echte verdeel en heerscampagne.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rob vind ik minder erg dan Chantal zij is echt een uitgekookte roddel teef.
Het is te hopen dat iedereen in het huis er nog achterkomt.
Zelf denk ik een kwestie van tijd, zeker als de groep wat kleiner is over een paar weken.
Zo warm?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:00 schreef MissTiger het volgende:
Goeiemorgen, ik ben dr ook heel ff
![]()
[afbeelding]
en volgens mij is het vandaag in aalsmeer minstens 25 graden![]()
lekker kut voor vanavond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Framerate troubles dushelaas komt dat vaker voor en meestal duurt het wel een dag of 2 voordat dat is opgelost ben ik bang
ja denk het, ik kan hier in mijn tuin nu niet in bikini gaan liggen hoor haha.quote:
~UPDATE~quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker kut voor vanavond.![]()
![]()
Talpa wakker worden stream 2 + 3 WERKEN NIET![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |