Ik was al een tijdje afgehaakt...ik ga Gordon en Joling maar eens proberen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Yoep van het Hek valt me tegen (niet dat ik koste wat het kost mijn gelijk wil hebben hoor).
Ik zal waarschijnlijk in het mindere middenstuk beland zijn, en het goede begin gemist hebben.
Niet dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het haast wel... Als ie héél erg puur is moet het zeker kunnen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
Heb er nu een heel klein beetje melk bijgedaan en magnetron piept nu
Even net als Tanja naar een benzinepomp racen, een snicker kopen en na een hapje zeggen dat je hem niet meer moet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
Jij was eerder
[..]
Niet dus
Duh, ik bent niet zwanger dus kom dan het station niet meer uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Even net als Tanja naar een benzinepomp racen, een snicker kopen en na een hapje zeggen dat je hem niet meer moet.
Hebben ze toblerone ijs???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Seborik het volgende:
Ik geniet met volle teugen van Isabeau's ongesteldheid. Toblerone chocolade ijs.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef flugeltje het volgende:
Ow, nu we tóch bezig zijn over chocolade....
Kent iemand die chocoladetaart van de AH?![]()
![]()
De AH, is echt goddelijk. Net zo lekker als Ben & Jerry's, maar dan wat goedkoper.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef flugeltje het volgende:
Hebben ze toblerone ijs???
Waar kun je dat halen dan?
Zal je zien dat ze op de Versatel decoder het wel gewoon doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef teun911 het volgende:
Welke homeux heeft de cams gesaboteerd?
Oeps, sorry Loeder... Ik dacht écht dat het wel zou kunnen als je 'm op laag vermogen laat staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Loedertje het volgende:
Jij was eerder
[..]
Niet dus
Hmmm.... De AH is nog tot tien uur open, dus ik zou nog ff kunnen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De AH, is echt goddelijk. Net zo lekker als Ben & Jerry's, maar dan wat goedkoper.
Niets haalt het bij B&J's!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De AH, is echt goddelijk. Net zo lekker als Ben & Jerry's, maar dan wat goedkoper.
Nope!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze op de Versatel decoder het wel gewoon doen
Dat is dan wel heel apartquote:
B&Jquote:
Haha dan hebben ze de boel dus opslot gedraaid om te bewaren voor de reguliere uitzendingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope!
heb hier "video lock error"
Tanja ook (als ze durven).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:38 schreef Knurkie het volgende:
zo te horen is Rob het haasje bij de volgende nominaties(als ze durven)
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje afgehaakt...ik ga Gordon en Joling maar eens proberen...
Er staat een geheime boodschap in het groene gedeeltequote:
Ik word hier dus heel achterdochtig van....wat is er aan de hand daar?!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha dan hebben ze de boel dus opslot gedraaid om te bewaren voor de reguliere uitzending
![]()
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
Heb zomaar het voorgevoel dat we niet mogen meekijken straks als bekend word wie 'het' is
Ik vrees dat je voorgevoel klopt...hoop dat één van de bewoners straks zijn mond voorbij praat...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
Heb zomaar het voorgevoel dat we niet mogen meekijken straks als bekend word wie 'het' is
Ik begin mijzelf eerlijk gezegd te irriteren aan Roel. Dat heb ik bij BB vaker dat een favoriet van me inene blijkt tegen te vallen. Hij is nogal bezitterig, betweterig en begint nu nare Rob-trekjes te krijgen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Roel legt het verschil uit tussen het symphatisch, en het parasymphatisch zenuwstelsel uit.
Roel kan zeggen wat hij wil natuurlijk, niemand kan hem tegenspreken, bij gebrek aan kennis.
Lieske: paracetamol maakt het bloed dunner.
Dido over een shock (dat herken ik van mijn ehbo cursus, al zegt ze er niet bij dat het een levensbedreigende situatie is)
over Robquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:48 schreef k_i_m het volgende:
Waar heeft Chantal het over? Ik snap er geen reet van.
Knap gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
ZOW! Ik wil mezelf feliciteren voor mijn eerste bijdrage aan de streamverslagen. Tis niet veel want het beeld stond stil hehehehe
Hijs net zo vals als dat halve poot van 'm. Als ingrid vanmiddag niet naar Joost was toegegaan dan had zijn spelletje lekker doorgewerkt in het huis...quote:
lieske praat maar lekker doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef EmjaY het volgende:
jezus Lieske, hou je smoel![]()
ehhhhhhhh euhhhhhhhh ja, hartprikkel ehhhhh ja. euhhhhhh pijnprikkel euhh ja
Zijn positie is ook dusdanig dat mensen zijn feitjes niet tegenspreken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin mijzelf eerlijk gezegd te irriteren aan Roel. Dat heb ik bij BB vaker dat een favoriet van me inene blijkt tegen te vallen. Hij is nogal bezitterig, betweterig en begint nu nare Rob-trekjes te krijgen...
dat stukje snapte ik niet ..heb ik vanmiddag gemistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hijs net zo vals als dat halve poot van 'm. Als ingrid vanmiddag niet naar Joost was toegegaan dan had zijn spelletje lekker doorgewerkt in het huis...
euh hier een verslag:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat stukje snapte ik niet ..heb ik vanmiddag gemist
quote:Rob stooktHet wordt koud buiten en de Bewoners besluiten allemaal naar binnen te gaan. Ingrid en Rob waren zojuist buiten in gesprek en Ingrid heeft er een naar gevoel aan overgehouden. Rob vertelde aan Ingrid dat hij vindt dat zij aardiger tegen Joost moet doen, omdat zij hem een beetje links laat liggen. Ze is volgens hem teveel met Menno bezig. Dit vertelt hij omdat hij ‘ziet’dat haar gedrag (en Menno’s gedrag) jegens Joost, kwetsend is voor Joost . Ingrid zegt tegen Rob dat dit onzin is, maar begint een beetje te twijfelen. Ze besluit om naar binnen te gaan om Joost op te zoeken.
In één van de slaapkamers vertelt Ingrid aan Joost wat zij zojuist van Rob heeft gehoord en ze wil weten of dit klopt. Joost begrijpt niet waar Ingrid het over heeft. Joost heeft nergens last van en kan het goed met iedereen vinden en dus ook met Ingrid en Menno. Ingrid: “Ik heb wel meer dingen gemerkt van Rob. Dat hij dingen uit zijn verband wil halen.
Joost: “Ik vind het helemaal niet leuk dat hij probeert om mij tegen jou en Menno op te zetten.” Ingrid: “ Hij probeert wel meer mensen tegen elkaar op te zetten.” Joost verteld op zijn beurt dat Rob ook al tegen hem en Nathalie heeft verteld dat zij weer vervelend gedrag tonen jegens Ingrid. En dat Joost en Nathalie van plan waren om met Ingrid te praten hierover. Ze kijken elkaar verbluft aan. Zij komen tot de conclusie dat Rob een hekel aan Menno moet hebben. Ze weten niet waarom en waardoor, maar de kans is groot dat Rob Menno ziet als concurrentie.
Ingrid wil het graag bij dit gesprek houden en niet weer Rob erbij halen. Joost wil Rob ermee confronteren, maar begrijpt Ingrids beredenering. “Ingrid, ik ben blij dat je hiermee bent gekomen. En ik vind je een topmens. Ik ben blij dat je met mij hier in Huis woont. O ja, en waarschijnlijk komt Nathalie zo naar je toe om ook even met je te praten. ”Ingrid: “Oh, dat is goed. Ik ben ook blij dat wij dit gesprek hebben gehad. Gelukkig maar dat het allemaal anders is, dan dat Rob beweert.”
Ingrid gaat opgelucht de Slaapkamer uit en gaat naar de Keuken. Even later gaat Joost de Badkamer in en treft daar Nathalie. Joost wil het één en ander aan Nathalie vertellen over zijn gesprek met Ingrid. Maar het is een klein Huis voor intieme gesprekken want Rob komt ook de Badkamer binnen. Hij wil ook even uitleggen waar zijn standpunten vandaan komen. Nathalie heeft nog niet eens de helft van het verhaal gehoord en begrijpt er niet veel van. Rob wil uiteindelijk dat het gesprek hierbij eindigt en dat niemand het er meer over heeft. Waar is Rob mee bezig? Ziet hij Menno inderdaad als concurrent? In ieder geval zijn Ingrid en Joost nu extra op hun hoede voor Rob. Iedereen gaat over tot de orde van de dag en spelen verder schone schijn.
Ik heb zomaar het voorgevoel dat er helemaal niet verteld word wie "het" is. Net als met die opa-en-oma-romance van 2 familieleden buiten het huis, daar is toch ook nooit meer een woord over gewisseld met de bewoners?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
GNA GNA GNA GNAquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef nicoleV het volgende:
Wat een kutwijf die Chantal
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zowiezo denk ik niet dat er een homo in het huis zit
Ik heb nog wel een box van Youp liggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
Kut....Youp afgelopen....wat gaan we nu kijken?
Dat is de overgang Chantal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal verklapt aan hun: dat er alarmbellen gingen rinkelen, toen ze met Rob sprak.
paracetamol maakt je bloed niet dunnerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Roel legt het verschil uit tussen het symphatisch, en het parasymphatisch zenuwstelsel uit.
Roel kan zeggen wat hij wil natuurlijk, niemand kan hem tegenspreken, bij gebrek aan kennis.
Lieske: paracetamol maakt het bloed dunner.
Dido over een shock (dat herken ik van mijn ehbo cursus, al zegt ze er niet bij dat het een levensbedreigende situatie is)
te domquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef Mike1964 het volgende:
Tanja: Dames, dit blijft tussen ons hoor! (ja én 500000 kijkers en heel veel streamers...)
ik moet haar ook niet maar ze heeft wel een puntje nu mbt Robquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:55 schreef Mike1964 het volgende:
Chantal vertelt de dames even hoe ze zich dienen te gedragen...viswijf....
Weet Lieske veel, die heeft een paracetemol obsessiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
paracetamol maakt je bloed niet dunner![]()
volgens mij ook, als ik de verslagen hier tenminste mag gelovenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef het-is-mij het volgende:
eindelijk menno en ingrid net weer wat intiemer.
vind dat ze sinds t homo gebeuren meer afstand neemt of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dido zegt dat ze op Roel stemt omdat hij de hele avond tegen haar aangelegen heeft en zij niks heeft gevoeld. Zou ie zó'n kleine piemie hebben?.
das vo. mij een reactie omdat men dacht dat menno t was, en daarom aan ingrid vroegen of ze wel eens zijn erectie gevoeld had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
Hahaha...Dido: Ik stem op Roel, want hij heeft de hele avond tegen me aangelegen en ik heb helemaal niets gevoeld...(getuige de foto's die ik vanmiddag van hem zag kan ik me wel voorstellen dat ze niets heeft gevoeld...)
Mee eens, ze doen net alsof homo zijn abnormaal is en de homo wordt zo wel gebrandmerkt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef Kimske het volgende:
Ik vind deze actie van BB mbt de homo niet kunnen eigenlijk. Op deze manier leg je wel de nadruk op homoseksualiteit, en mensen zijn in dat huis als de dood dat iemand dat denkt. Het is dus een 'abnormaal' iets geworden daar.. Die homo zal zich wel kut voelen nu.
Alleen als Rob t is, dan isset goed![]()
ja was het maar waar, jij denkt echt dat het per ongeluk gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
gvd weer 3 streams op de tuin.
Wat een kut regie prutsers, sukkels
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
paracetamol maakt je bloed niet dunner![]()
En óf het expres gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja was het maar waar, jij denkt echt dat het per ongeluk gaat![]()
Als je aspirine gebruikt wel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Kimske het volgende:
[..]
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dido zegt dat ze op Roel stemt omdat hij de hele avond tegen haar aangelegen heeft en zij niks heeft gevoeld. Zou ie zó'n kleine piemie hebben?.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
Ik wil het weten, vanavond nog.
Volgens mij hebben we de transseksueel gevondenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef eborn het volgende:
LOL!
Tanja: "Als een jongen tegen mij aanligt en ik krijg geen stijve...."
Rob: "Jij krijgt ook geen stijve"
Denk dat je moet wachten tot donderdagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
juist, en als het dan ook nog eens de nominaties voor de exit zouden zijn (waar ik dus niet aan geloof) zou het helemaal ernstig zijn!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mee eens, ze doen net alsof homo zijn abnormaal is en de homo wordt zo wel gebrandmerkt!
Niet erg nee, vrij natuurlijk lijkt me. Maar als er verder niets tussen man en mij is dan gaarne niet teveel nadruk er op leggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?
Joost ook (anders gaat ie niet slapen)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
ja hoor wil ik wel doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?
hangt er van af, als het zomaar een vriend zou zijn zou ik me er denk ik wel een beetje ongemakkelijk bij voelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
aspirine is datquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Kimske het volgende:
[..]
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..
Ik vind het erger als hij geen stijve krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:10 schreef Ashy het volgende:
[..]
Niet erg nee, vrij natuurlijk lijkt me. Maar als er verder niets tussen man en mij is dan gaarne niet teveel nadruk er op leggen
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Mike1964 het volgende:
Tanja: Ach dat zegt toch niks, als een man geen stijve krijgt als hij tegen je aanligt?![]()
Tanja, geloof me...dat zegt een heleboel...
precies! beledigend best welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het erger als hij geen stijve krijgt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nouja in dat geval is het een rare vraag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.
dat is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..
We hebben een kenner in de zaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurken.
ahaaaa dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurken.
Nee lijkt me ook vrij vermoeiend. Maar als ik een nieuwe vriendin heb of een one night stand is het een ander verhaal natuurlijk. En zeker als ik 5 weken geen sex heb gehad, zoals het geval is met de bewoners.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.
waaromquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet stiekem altijd enorm lachen als mannen expres een stukje van je af gaan liggen "omdat ze het heet hebben" en dan denken dat jij die sateprikker niet gevoeld hebt.
Welnee, ik zit er ook niet mee verder, maar als t altijd meteen ploppa zou zijn... mja....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom
omdat hij dan meteen hem erin wil hangen, volgens jou?
mijn vent kan niet vaak genoeg een stijve krijgen van me, hoor![]()
of die dan gelijk bezegeld gaat worden is een tweede![]()
stiekem??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet stiekem altijd enorm lachen als mannen expres een stukje van je af gaan liggen "omdat ze het heet hebben" en dan denken dat jij die sateprikker niet gevoeld hebt.
Het ging toch over stijve dingen? Niet over een hangende sessie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom
omdat hij dan meteen hem erin wil hangen, volgens jou?
Dat wist ik nietquote:mijn vent
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
zo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef eborn het volgende:
Dido zit met haar hoofd tussen Joost z'n benen!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
ik eis een stijve ook bij (tong)zoenen.
een vent die dan geen stijve krijgt, opflikkeren!
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")quote:
Dido hing over Joost z'n gezicht en Joost legde z'n benen bijna in z'n nek. Dus zat ze met haar hoofd tussen z'n benenquote:
Roel moet er langzaam gek van worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef eborn het volgende:
Dido zit met haar hoofd tussen Joost z'n benen!
In ruststand ja. Maar we hebben hem (nog) niet in actie gezienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Vanwaar dat geluk over piemels hier eigenlijk?
Toch niet door dat dingetje van Roel hè?
Nee donderdag pas (denk ik)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Bep het volgende:
Maken ze het vanavond ook bekend ?, ik wil namelijk naar bed , morgen heel vroeg weer werken
nee omdat dido zei dat ze roel ging nominiren voor homo omdat ze geen stijve had gevoeld toen ie naast dr lag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Vanwaar dat geluk over piemels hier eigenlijk?
Toch niet door dat dingetje van Roel hè?
....bij bepaalde standjes, zo van boven erin en dan ... sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het ging toch over stijve dingen? Niet over een hangende sessie?
[..]
Dat wist ik niet
Zelfs als ie tweemaal zo groot gaat worden is het nixquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In ruststand ja. Maar we hebben hem (nog) niet in actie gezien![]()
Ik zou er eerlijk gezegd niet eens bij stil staan of die penis (inderdaad een "kut"woord) wel of niet tegen mijn billen aanligt als het om een goede vriend gaat. Nu ja althans tot het moment dat ie gaat prikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")
Ja, en dan expres steeds een stukje naar achteren schuiven net zolang totdat ie uit het bed valtquote:
denk het niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Bep het volgende:
Maken ze het vanavond ook bekend ?, ik wil namelijk naar bed , morgen heel vroeg weer werken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zelfs als ie tweemaal zo groot gaat worden is het nix
Hoe kun je je nu opgelaten voelen over iets wat je nog nooit is overkomen??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
.... ik voel mij als man altijd wel een beetje opgelaten mocht het gebeuren!![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Bedankt fok! vrouwen!
Nu ben ik weer een beetje gerust gesteld dat vrouwen het niet erg vinden.... ik voel mij als man altijd wel een beetje opgelaten mocht het gebeuren!![]()
Ontopic:
Ik hoop ook dat de uitslag snel bekend wordt gemaakt!
Als jij echt degene bent als op het fotootje moet ik bij jou toch wel een heeeeel eind uit de buurt blijven om geen erectie te krijgen....zou ik me bij voorbaat al niet wagen aan een lepeltjelepeltje houding in bed....zou ik me bij voorbaat helemaal niet wagen in de buurt van een bed...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Bep het volgende:
Dan ga ik maar slapen , veel plezier nog
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Bedankt fok! vrouwen!
Nu ben ik weer een beetje gerust gesteld dat vrouwen het niet erg vinden.... ik voel mij als man altijd wel een beetje opgelaten mocht het gebeuren!![]()
Ontopic:
Ik hoop ook dat de uitslag snel bekend wordt gemaakt!
DE homo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe kun je je nu opgelaten voelen over iets wat je nog nooit is overkomen??
Ben je soms homo?
leutert is beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Bep het volgende:
Dan ga ik maar slapen , veel plezier nog
Adem in.... adem uit... adem in...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
leutert is beter
geeft de suggestie van groot ook, en hard en dik en kloppend en en en....excusez les mots
![]()
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb even geen geluid maar mogen ze onderling wel vertellen wiens naam ze hebben opgeschreven![]()
Ik wil het weten![]()
![]()
vind ik toch een beetje respectloos klinken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
leutert is beter
geeft de suggestie van groot ook, en hard en dik en kloppend en en en....excusez les mots
![]()
Ben geen homo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe kun je je nu opgelaten voelen over iets wat je nog nooit is overkomen??
Ben je soms homo?
Plasser??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vind ik toch een beetje respectloos klinken...
plasser dan maar?
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
plassertje dan maar?
![]()
Dan zet je je geluidsknopje uit Tanjaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Sanne het volgende:
Ik kan het echt niet meer aanhoren die lach van Chantal.
AU!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan zet je je geluidsknopje uit Tanja
Mits je niet lesbisch bent hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Loedertje het volgende:
Plasser??
Met jou wil ik het bed niet delen
He wat jammerquote:
te laatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Plasser??
Met jou wil ik het bed niet delen
respect , please zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
plasser dan maar?
![]()
oftewel ver-kap-te nominatie waarbij Tanja buiten schot blijft...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef muizemeis het volgende:
onze theorie gaat niet wat betreft het niemand stemmen, lees net dat dat niet mag
Gadverdamme, dat heb ik weerquote:
Ja die zouden ze haar af moeten pakken, en meteen chantal aan de haren meetrekken en de deur uit gooien als ze toch bezig zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He wat jammer![]()
![]()
![]()
heb ik weer even geluid........weer die kut oorbellen van dido![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
worst, slurf, babyarmpje, genotsknotsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef Mike1964 het volgende:
Leutert?...Plasser? mwoaaah....nee. Ik heb nog nooit een goed alternatief gehoord...nog meer suggesties?
ontopic: ik vind het nog steeds saai
ongeil!!!quote:
Ik noem 'm Hilti!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef Mike1964 het volgende:
Leutert?...Plasser? mwoaaah....nee. Ik heb nog nooit een goed alternatief gehoord...nog meer suggesties?
ontopic: ik vind het nog steeds saai
Er was al eerder die met het idee kwam om de mensen te laten vertellen wie een strafblad had ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Ik snap eigenlijk de lol niet van het aanwijzen van de homo....
vind gewoon pik meestal wel oke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
worst, slurf, babyarmpje, genotsknots![]()
ik ga Prime Suspect kijken, tot later maar weer
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik noem 'm Hilti!
[afbeelding]
Yeah baby YEAH!
Its Mennoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:31 schreef eborn het volgende:
Aaargh, wie loopt er nou steeds zo te 'ploppen' bij BB!?
gohquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
wat is er nou mis met lul?
ALs een vrouw onder een goeie wip tegen me zegt: ram die lul diep in me...kan ik dat niet respectloos vinden hahahaha
weet je het kan me geen reet schelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vind gewoon pik meestal wel oke?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je het kan me geen reet schelen
of kont, aars, bips, billen, zitvlak, derriere, kies maar.
laterzzzzz![]()
flink offtopic: voor ik het systeembeheer ensjit inging heb ik in de bouw als elektrikus gewerkt, en ik was echt helemaal dwaas van die hilti. Het scheelde erg weinig of ik had nu met een tatoo van een hilti te-10 op m'n arm gelopenquote:
wa?quote:
Ben ik net effe te nuchter voor...hangt ook van de situatie af...maar als iemand dat roept schiet ik meestal in de lach...Wat ook wel leuk is natuurlijk, ik hou wel van een humoristische wip.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
wat is er nou mis met lul?
ALs een vrouw onder een goeie wip tegen me zegt: ram die lul diep in me...kan ik dat niet respectloos vinden hahahaha
je bent goed getraind zeg!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
wa?
ontopic: ze zijn onderhand klaar met stemmen, roel is weer naar de dagboekkamer om een hint te vragen!
Hints? Klinkt als...?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
wa?
ontopic: ze zijn onderhand klaar met stemmen, roel is weer naar de dagboekkamer om een hint te vragen!
Als je een doodswens hebt dan moet je langskomenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Mits je niet lesbisch bent hoeft dat geen probleem te zijn
alsof ze iemand de kast uit gaan jagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: het is wel fijn als je zelf weet wanneer je je comming out moet hebben
ik denk wel dat er enig overleg met de homo in kwestie is geweest eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: het is wel fijn als je zelf weet wanneer je je comming out moet hebben
Wanneer schikt het?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:40 schreef Loedertje het volgende:
Als je een doodswens hebt dan moet je langskomen
Mooi, dan kan ik met een gerust hart naar de kroegquote:
BB beveelt dat toch...?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef muizemeis het volgende:
slaat nergens op, alsof de bewoners nog zo lang geheim kunnen houden op wie ze gestemd hebben
ach natuurlijk, niet aan gedacht... ik ben een beetje domquote:
Op de tanja's naquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
Zaterdagavond er gebeurt geen reet, en dan gaan die mongolen van talpa op zondagavond een feest geven. Lekker kut het grootste gedeelte moet de volgende dag werken.
Misschien willen ze meer kijkers trekken voor de reguliere uitzending en natuurlijk weten ze dat mensen maandag weer vroeg moeten werken dus dat veel beelden niet gezien worden op de streams die ze dan willen bewaren voor de gewone uitzending(en)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
Zaterdagavond er gebeurt geen reet, en dan gaan die mongolen van talpa op zondagavond een feest geven. Lekker kut het grootste gedeelte moet de volgende dag werken.
dat lieg jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? De twee leukste dames van BB
De roddel oma en Milfquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? De twee leukste dames van BB
gna huhuhuhu gna huhuhuhuquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Wat lacht Roel stom eigenlijk.
Huhuhuhuh HUHUHHH HUHUHUHUHH
.
Zo'n blower-lachjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Wat lacht Roel stom eigenlijk.
Huhuhuhuh HUHUHHH HUHUHUHUHH
.
Zo lachen mensen die een debiel nadoenquote:
Deed hij ook iets met een hamer dan??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
Wat doet Menno eng met die hamer (reminds me of Jack Nickolson in de Shining)
In het originele boek van Stephen King was het een hamer ipv een bijl meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed hij ook iets met een hamer dan??
Dan deed hij je denken aan Jack Torrance.... niet aan Jack Nicholson.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In het originele boek van Stephen King was het een hamer ipv een bijl meen ik me te herinneren
Jack Torrance jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan deed hij je denken aan Jack Torrance.... niet aan Jack Nicholson.
Maar who cares. Blijft een klasse film (en mooie eindscene, zie avatar)
Zoveel kasten hebben ze niet, dus dat is ook redelijk vlot voorbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef style het volgende:
Wat is het verschrikkelijk saai vanavond![]()
Een mens zou bijna willen dat ze weer gaan zoeken naar de homo.
Waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met een gerust hart naar de kroeg.
Jaaa vossenjacht door Aalsmeer!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef style het volgende:
Wat is het verschrikkelijk saai vanavond![]()
Een mens zou bijna willen dat ze weer gaan zoeken naar de homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |