volgens mij ook, als ik de verslagen hier tenminste mag gelovenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef het-is-mij het volgende:
eindelijk menno en ingrid net weer wat intiemer.
vind dat ze sinds t homo gebeuren meer afstand neemt of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dido zegt dat ze op Roel stemt omdat hij de hele avond tegen haar aangelegen heeft en zij niks heeft gevoeld. Zou ie zó'n kleine piemie hebben?.
das vo. mij een reactie omdat men dacht dat menno t was, en daarom aan ingrid vroegen of ze wel eens zijn erectie gevoeld had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
Hahaha...Dido: Ik stem op Roel, want hij heeft de hele avond tegen me aangelegen en ik heb helemaal niets gevoeld...(getuige de foto's die ik vanmiddag van hem zag kan ik me wel voorstellen dat ze niets heeft gevoeld...)
Mee eens, ze doen net alsof homo zijn abnormaal is en de homo wordt zo wel gebrandmerkt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef Kimske het volgende:
Ik vind deze actie van BB mbt de homo niet kunnen eigenlijk. Op deze manier leg je wel de nadruk op homoseksualiteit, en mensen zijn in dat huis als de dood dat iemand dat denkt. Het is dus een 'abnormaal' iets geworden daar.. Die homo zal zich wel kut voelen nu.
Alleen als Rob t is, dan isset goed![]()
ja was het maar waar, jij denkt echt dat het per ongeluk gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
gvd weer 3 streams op de tuin.
Wat een kut regie prutsers, sukkels
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
paracetamol maakt je bloed niet dunner![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |