quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zelfs als ie tweemaal zo groot gaat worden is het nix
Hoe kun je je nu opgelaten voelen over iets wat je nog nooit is overkomen??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
.... ik voel mij als man altijd wel een beetje opgelaten mocht het gebeuren!![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Bedankt fok! vrouwen!
Nu ben ik weer een beetje gerust gesteld dat vrouwen het niet erg vinden.... ik voel mij als man altijd wel een beetje opgelaten mocht het gebeuren!![]()
Ontopic:
Ik hoop ook dat de uitslag snel bekend wordt gemaakt!
Als jij echt degene bent als op het fotootje moet ik bij jou toch wel een heeeeel eind uit de buurt blijven om geen erectie te krijgen....zou ik me bij voorbaat al niet wagen aan een lepeltjelepeltje houding in bed....zou ik me bij voorbaat helemaal niet wagen in de buurt van een bed...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet stiekem altijd enorm lachen als mannen expres een stukje van je af gaan liggen "omdat ze het heet hebben" en dan denken dat jij die sateprikker niet gevoeld hebt.
Trustenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Bep het volgende:
Dan ga ik maar slapen , veel plezier nog
Graag gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Bedankt fok! vrouwen!
Nu ben ik weer een beetje gerust gesteld dat vrouwen het niet erg vinden.... ik voel mij als man altijd wel een beetje opgelaten mocht het gebeuren!![]()
Ontopic:
Ik hoop ook dat de uitslag snel bekend wordt gemaakt!
DE homo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe kun je je nu opgelaten voelen over iets wat je nog nooit is overkomen??
Ben je soms homo?
leutert is beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Bep het volgende:
Dan ga ik maar slapen , veel plezier nog
Adem in.... adem uit... adem in...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
leutert is beter
geeft de suggestie van groot ook, en hard en dik en kloppend en en en....excusez les mots
![]()
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb even geen geluid maar mogen ze onderling wel vertellen wiens naam ze hebben opgeschreven![]()
Ik wil het weten![]()
![]()
vind ik toch een beetje respectloos klinken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
leutert is beter
geeft de suggestie van groot ook, en hard en dik en kloppend en en en....excusez les mots
![]()
Ben geen homo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe kun je je nu opgelaten voelen over iets wat je nog nooit is overkomen??
Ben je soms homo?
Plasser??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vind ik toch een beetje respectloos klinken...
plasser dan maar?
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vind ik toch een beetje respectloos klinken...
plassertje dan maar?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |