quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet stiekem altijd enorm lachen als mannen expres een stukje van je af gaan liggen "omdat ze het heet hebben" en dan denken dat jij die sateprikker niet gevoeld hebt.
Welnee, ik zit er ook niet mee verder, maar als t altijd meteen ploppa zou zijn... mja....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom
omdat hij dan meteen hem erin wil hangen, volgens jou?
mijn vent kan niet vaak genoeg een stijve krijgen van me, hoor![]()
of die dan gelijk bezegeld gaat worden is een tweede![]()
stiekem??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet stiekem altijd enorm lachen als mannen expres een stukje van je af gaan liggen "omdat ze het heet hebben" en dan denken dat jij die sateprikker niet gevoeld hebt.
Het ging toch over stijve dingen? Niet over een hangende sessie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom
omdat hij dan meteen hem erin wil hangen, volgens jou?
Dat wist ik nietquote:mijn vent
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
zo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef eborn het volgende:
Dido zit met haar hoofd tussen Joost z'n benen!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
ik eis een stijve ook bij (tong)zoenen.
een vent die dan geen stijve krijgt, opflikkeren!
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")quote:
Dido hing over Joost z'n gezicht en Joost legde z'n benen bijna in z'n nek. Dus zat ze met haar hoofd tussen z'n benenquote:
Roel moet er langzaam gek van worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef eborn het volgende:
Dido zit met haar hoofd tussen Joost z'n benen!
In ruststand ja. Maar we hebben hem (nog) niet in actie gezienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Vanwaar dat geluk over piemels hier eigenlijk?
Toch niet door dat dingetje van Roel hè?
Nee donderdag pas (denk ik)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Bep het volgende:
Maken ze het vanavond ook bekend ?, ik wil namelijk naar bed , morgen heel vroeg weer werken
nee omdat dido zei dat ze roel ging nominiren voor homo omdat ze geen stijve had gevoeld toen ie naast dr lag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Vanwaar dat geluk over piemels hier eigenlijk?
Toch niet door dat dingetje van Roel hè?
....bij bepaalde standjes, zo van boven erin en dan ... sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het ging toch over stijve dingen? Niet over een hangende sessie?
[..]
Dat wist ik niet
Zelfs als ie tweemaal zo groot gaat worden is het nixquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In ruststand ja. Maar we hebben hem (nog) niet in actie gezien![]()
Ik zou er eerlijk gezegd niet eens bij stil staan of die penis (inderdaad een "kut"woord) wel of niet tegen mijn billen aanligt als het om een goede vriend gaat. Nu ja althans tot het moment dat ie gaat prikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")
Ja, en dan expres steeds een stukje naar achteren schuiven net zolang totdat ie uit het bed valtquote:
denk het niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Bep het volgende:
Maken ze het vanavond ook bekend ?, ik wil namelijk naar bed , morgen heel vroeg weer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |