Niet erg nee, vrij natuurlijk lijkt me. Maar als er verder niets tussen man en mij is dan gaarne niet teveel nadruk er op leggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?
Joost ook (anders gaat ie niet slapen)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
Ik wil het weten, vanavond nog.
ja hoor wil ik wel doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?
hangt er van af, als het zomaar een vriend zou zijn zou ik me er denk ik wel een beetje ongemakkelijk bij voelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
aspirine is datquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Kimske het volgende:
[..]
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..
Ik vind het erger als hij geen stijve krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:10 schreef Ashy het volgende:
[..]
Niet erg nee, vrij natuurlijk lijkt me. Maar als er verder niets tussen man en mij is dan gaarne niet teveel nadruk er op leggen
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Mike1964 het volgende:
Tanja: Ach dat zegt toch niks, als een man geen stijve krijgt als hij tegen je aanligt?![]()
Tanja, geloof me...dat zegt een heleboel...
precies! beledigend best welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het erger als hij geen stijve krijgt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nouja in dat geval is het een rare vraag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.
dat is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..
We hebben een kenner in de zaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurken.
ahaaaa dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurken.
Nee lijkt me ook vrij vermoeiend. Maar als ik een nieuwe vriendin heb of een one night stand is het een ander verhaal natuurlijk. En zeker als ik 5 weken geen sex heb gehad, zoals het geval is met de bewoners.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.
waaromquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |