paracetamol maakt je bloed niet dunnerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Roel legt het verschil uit tussen het symphatisch, en het parasymphatisch zenuwstelsel uit.
Roel kan zeggen wat hij wil natuurlijk, niemand kan hem tegenspreken, bij gebrek aan kennis.
Lieske: paracetamol maakt het bloed dunner.
Dido over een shock (dat herken ik van mijn ehbo cursus, al zegt ze er niet bij dat het een levensbedreigende situatie is)
te domquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef Mike1964 het volgende:
Tanja: Dames, dit blijft tussen ons hoor! (ja én 500000 kijkers en heel veel streamers...)
ik moet haar ook niet maar ze heeft wel een puntje nu mbt Robquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:55 schreef Mike1964 het volgende:
Chantal vertelt de dames even hoe ze zich dienen te gedragen...viswijf....
Weet Lieske veel, die heeft een paracetemol obsessiequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
paracetamol maakt je bloed niet dunner![]()
volgens mij ook, als ik de verslagen hier tenminste mag gelovenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef het-is-mij het volgende:
eindelijk menno en ingrid net weer wat intiemer.
vind dat ze sinds t homo gebeuren meer afstand neemt of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dido zegt dat ze op Roel stemt omdat hij de hele avond tegen haar aangelegen heeft en zij niks heeft gevoeld. Zou ie zó'n kleine piemie hebben?.
das vo. mij een reactie omdat men dacht dat menno t was, en daarom aan ingrid vroegen of ze wel eens zijn erectie gevoeld had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Mike1964 het volgende:
Hahaha...Dido: Ik stem op Roel, want hij heeft de hele avond tegen me aangelegen en ik heb helemaal niets gevoeld...(getuige de foto's die ik vanmiddag van hem zag kan ik me wel voorstellen dat ze niets heeft gevoeld...)
Mee eens, ze doen net alsof homo zijn abnormaal is en de homo wordt zo wel gebrandmerkt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef Kimske het volgende:
Ik vind deze actie van BB mbt de homo niet kunnen eigenlijk. Op deze manier leg je wel de nadruk op homoseksualiteit, en mensen zijn in dat huis als de dood dat iemand dat denkt. Het is dus een 'abnormaal' iets geworden daar.. Die homo zal zich wel kut voelen nu.
Alleen als Rob t is, dan isset goed![]()
ja was het maar waar, jij denkt echt dat het per ongeluk gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:03 schreef regenworm het volgende:
gvd weer 3 streams op de tuin.
Wat een kut regie prutsers, sukkels
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:59 schreef milagro het volgende:
[..]
paracetamol maakt je bloed niet dunner![]()
En óf het expres gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja was het maar waar, jij denkt echt dat het per ongeluk gaat![]()
Als je aspirine gebruikt wel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Kimske het volgende:
[..]
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef k_i_m het volgende:
Dido zegt dat ze op Roel stemt omdat hij de hele avond tegen haar aangelegen heeft en zij niks heeft gevoeld. Zou ie zó'n kleine piemie hebben?.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
Ik wil het weten, vanavond nog.
Volgens mij hebben we de transseksueel gevondenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef eborn het volgende:
LOL!
Tanja: "Als een jongen tegen mij aanligt en ik krijg geen stijve...."
Rob: "Jij krijgt ook geen stijve"
Denk dat je moet wachten tot donderdagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
juist, en als het dan ook nog eens de nominaties voor de exit zouden zijn (waar ik dus niet aan geloof) zou het helemaal ernstig zijn!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mee eens, ze doen net alsof homo zijn abnormaal is en de homo wordt zo wel gebrandmerkt!
Niet erg nee, vrij natuurlijk lijkt me. Maar als er verder niets tussen man en mij is dan gaarne niet teveel nadruk er op leggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?
Joost ook (anders gaat ie niet slapen)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:08 schreef Sanne het volgende:
ja hoor wil ik wel doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kunnen de vrouwen hier in het forum eens reageren of ze het erg vinden als een man een erectie krijgt als men lepeltje lepeltje ligt?
hangt er van af, als het zomaar een vriend zou zijn zou ik me er denk ik wel een beetje ongemakkelijk bij voelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
aspirine is datquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Kimske het volgende:
[..]
als je het veel slikt volgens mij wel hoor.. heb t ook wel eens gelezen..
Ik vind het erger als hij geen stijve krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:10 schreef Ashy het volgende:
[..]
Niet erg nee, vrij natuurlijk lijkt me. Maar als er verder niets tussen man en mij is dan gaarne niet teveel nadruk er op leggen
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Mike1964 het volgende:
Tanja: Ach dat zegt toch niks, als een man geen stijve krijgt als hij tegen je aanligt?![]()
Tanja, geloof me...dat zegt een heleboel...
precies! beledigend best welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het erger als hij geen stijve krijgt.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
nouja in dat geval is het een rare vraag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als er niets is ga je niet zo intiem met elkaar liggen lijkt me?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.
dat is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..
We hebben een kenner in de zaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurken.
ahaaaa dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom moet je er ook eerst even met je billen tegenaan schurken.
Nee lijkt me ook vrij vermoeiend. Maar als ik een nieuwe vriendin heb of een one night stand is het een ander verhaal natuurlijk. En zeker als ik 5 weken geen sex heb gehad, zoals het geval is met de bewoners.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:13 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een man altijd als ie naast zijn vriendin of iemand anders die leuk is ligt, een stijve krijgt hoor.,.
waaromquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef Kimske het volgende:
[..]
ik zou er gek van worden als ie altijd een stijve zou krijgen dan..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet stiekem altijd enorm lachen als mannen expres een stukje van je af gaan liggen "omdat ze het heet hebben" en dan denken dat jij die sateprikker niet gevoeld hebt.
Welnee, ik zit er ook niet mee verder, maar als t altijd meteen ploppa zou zijn... mja....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom
omdat hij dan meteen hem erin wil hangen, volgens jou?
mijn vent kan niet vaak genoeg een stijve krijgen van me, hoor![]()
of die dan gelijk bezegeld gaat worden is een tweede![]()
stiekem??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet stiekem altijd enorm lachen als mannen expres een stukje van je af gaan liggen "omdat ze het heet hebben" en dan denken dat jij die sateprikker niet gevoeld hebt.
Het ging toch over stijve dingen? Niet over een hangende sessie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom
omdat hij dan meteen hem erin wil hangen, volgens jou?
Dat wist ik nietquote:mijn vent
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
zo??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef eborn het volgende:
Dido zit met haar hoofd tussen Joost z'n benen!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
ik eis een stijve ook bij (tong)zoenen.
een vent die dan geen stijve krijgt, opflikkeren!
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")quote:
Dido hing over Joost z'n gezicht en Joost legde z'n benen bijna in z'n nek. Dus zat ze met haar hoofd tussen z'n benenquote:
Roel moet er langzaam gek van worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef eborn het volgende:
Dido zit met haar hoofd tussen Joost z'n benen!
In ruststand ja. Maar we hebben hem (nog) niet in actie gezienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Vanwaar dat geluk over piemels hier eigenlijk?
Toch niet door dat dingetje van Roel hè?
Nee donderdag pas (denk ik)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Bep het volgende:
Maken ze het vanavond ook bekend ?, ik wil namelijk naar bed , morgen heel vroeg weer werken
nee omdat dido zei dat ze roel ging nominiren voor homo omdat ze geen stijve had gevoeld toen ie naast dr lag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Vanwaar dat geluk over piemels hier eigenlijk?
Toch niet door dat dingetje van Roel hè?
....bij bepaalde standjes, zo van boven erin en dan ... sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het ging toch over stijve dingen? Niet over een hangende sessie?
[..]
Dat wist ik niet
Zelfs als ie tweemaal zo groot gaat worden is het nixquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In ruststand ja. Maar we hebben hem (nog) niet in actie gezien![]()
Ik zou er eerlijk gezegd niet eens bij stil staan of die penis (inderdaad een "kut"woord) wel of niet tegen mijn billen aanligt als het om een goede vriend gaat. Nu ja althans tot het moment dat ie gaat prikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig met goede vriendinnen in bed gelegen zonder sexuele bedoelingen. Ik ga dan zeker niet met mijn penis tegen haar billen aanliggen omdat ik dat niet gepast vind. Of de situatie moet er naar zijn natuurlijk....(tering wat heb ik toch een hekel aan het woord "penis")
Ja, en dan expres steeds een stukje naar achteren schuiven net zolang totdat ie uit het bed valtquote:
denk het niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Bep het volgende:
Maken ze het vanavond ook bekend ?, ik wil namelijk naar bed , morgen heel vroeg weer werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |