daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
Heb zomaar het voorgevoel dat we niet mogen meekijken straks als bekend word wie 'het' is
Ik vrees dat je voorgevoel klopt...hoop dat één van de bewoners straks zijn mond voorbij praat...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
Heb zomaar het voorgevoel dat we niet mogen meekijken straks als bekend word wie 'het' is
Ik begin mijzelf eerlijk gezegd te irriteren aan Roel. Dat heb ik bij BB vaker dat een favoriet van me inene blijkt tegen te vallen. Hij is nogal bezitterig, betweterig en begint nu nare Rob-trekjes te krijgen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Roel legt het verschil uit tussen het symphatisch, en het parasymphatisch zenuwstelsel uit.
Roel kan zeggen wat hij wil natuurlijk, niemand kan hem tegenspreken, bij gebrek aan kennis.
Lieske: paracetamol maakt het bloed dunner.
Dido over een shock (dat herken ik van mijn ehbo cursus, al zegt ze er niet bij dat het een levensbedreigende situatie is)
over Robquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:48 schreef k_i_m het volgende:
Waar heeft Chantal het over? Ik snap er geen reet van.
Knap gedaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
ZOW! Ik wil mezelf feliciteren voor mijn eerste bijdrage aan de streamverslagen. Tis niet veel want het beeld stond stil hehehehe
Hijs net zo vals als dat halve poot van 'm. Als ingrid vanmiddag niet naar Joost was toegegaan dan had zijn spelletje lekker doorgewerkt in het huis...quote:
lieske praat maar lekker doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef EmjaY het volgende:
jezus Lieske, hou je smoel![]()
ehhhhhhhh euhhhhhhhh ja, hartprikkel ehhhhh ja. euhhhhhh pijnprikkel euhh ja
Zijn positie is ook dusdanig dat mensen zijn feitjes niet tegenspreken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin mijzelf eerlijk gezegd te irriteren aan Roel. Dat heb ik bij BB vaker dat een favoriet van me inene blijkt tegen te vallen. Hij is nogal bezitterig, betweterig en begint nu nare Rob-trekjes te krijgen...
dat stukje snapte ik niet ..heb ik vanmiddag gemistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hijs net zo vals als dat halve poot van 'm. Als ingrid vanmiddag niet naar Joost was toegegaan dan had zijn spelletje lekker doorgewerkt in het huis...
euh hier een verslag:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:52 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat stukje snapte ik niet ..heb ik vanmiddag gemist
quote:Rob stooktHet wordt koud buiten en de Bewoners besluiten allemaal naar binnen te gaan. Ingrid en Rob waren zojuist buiten in gesprek en Ingrid heeft er een naar gevoel aan overgehouden. Rob vertelde aan Ingrid dat hij vindt dat zij aardiger tegen Joost moet doen, omdat zij hem een beetje links laat liggen. Ze is volgens hem teveel met Menno bezig. Dit vertelt hij omdat hij ‘ziet’dat haar gedrag (en Menno’s gedrag) jegens Joost, kwetsend is voor Joost . Ingrid zegt tegen Rob dat dit onzin is, maar begint een beetje te twijfelen. Ze besluit om naar binnen te gaan om Joost op te zoeken.
In één van de slaapkamers vertelt Ingrid aan Joost wat zij zojuist van Rob heeft gehoord en ze wil weten of dit klopt. Joost begrijpt niet waar Ingrid het over heeft. Joost heeft nergens last van en kan het goed met iedereen vinden en dus ook met Ingrid en Menno. Ingrid: “Ik heb wel meer dingen gemerkt van Rob. Dat hij dingen uit zijn verband wil halen.
Joost: “Ik vind het helemaal niet leuk dat hij probeert om mij tegen jou en Menno op te zetten.” Ingrid: “ Hij probeert wel meer mensen tegen elkaar op te zetten.” Joost verteld op zijn beurt dat Rob ook al tegen hem en Nathalie heeft verteld dat zij weer vervelend gedrag tonen jegens Ingrid. En dat Joost en Nathalie van plan waren om met Ingrid te praten hierover. Ze kijken elkaar verbluft aan. Zij komen tot de conclusie dat Rob een hekel aan Menno moet hebben. Ze weten niet waarom en waardoor, maar de kans is groot dat Rob Menno ziet als concurrentie.
Ingrid wil het graag bij dit gesprek houden en niet weer Rob erbij halen. Joost wil Rob ermee confronteren, maar begrijpt Ingrids beredenering. “Ingrid, ik ben blij dat je hiermee bent gekomen. En ik vind je een topmens. Ik ben blij dat je met mij hier in Huis woont. O ja, en waarschijnlijk komt Nathalie zo naar je toe om ook even met je te praten. ”Ingrid: “Oh, dat is goed. Ik ben ook blij dat wij dit gesprek hebben gehad. Gelukkig maar dat het allemaal anders is, dan dat Rob beweert.”
Ingrid gaat opgelucht de Slaapkamer uit en gaat naar de Keuken. Even later gaat Joost de Badkamer in en treft daar Nathalie. Joost wil het één en ander aan Nathalie vertellen over zijn gesprek met Ingrid. Maar het is een klein Huis voor intieme gesprekken want Rob komt ook de Badkamer binnen. Hij wil ook even uitleggen waar zijn standpunten vandaan komen. Nathalie heeft nog niet eens de helft van het verhaal gehoord en begrijpt er niet veel van. Rob wil uiteindelijk dat het gesprek hierbij eindigt en dat niemand het er meer over heeft. Waar is Rob mee bezig? Ziet hij Menno inderdaad als concurrent? In ieder geval zijn Ingrid en Joost nu extra op hun hoede voor Rob. Iedereen gaat over tot de orde van de dag en spelen verder schone schijn.
Ik heb zomaar het voorgevoel dat er helemaal niet verteld word wie "het" is. Net als met die opa-en-oma-romance van 2 familieleden buiten het huis, daar is toch ook nooit meer een woord over gewisseld met de bewoners?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
GNA GNA GNA GNAquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef nicoleV het volgende:
Wat een kutwijf die Chantal
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zowiezo denk ik niet dat er een homo in het huis zit
Ik heb nog wel een box van Youp liggenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Mike1964 het volgende:
Kut....Youp afgelopen....wat gaan we nu kijken?
Dat is de overgang Chantal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal verklapt aan hun: dat er alarmbellen gingen rinkelen, toen ze met Rob sprak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |