Mits je niet lesbisch bent hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Loedertje het volgende:
Plasser??
Met jou wil ik het bed niet delen
He wat jammerquote:
te laatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Plasser??
Met jou wil ik het bed niet delen
respect , please zegquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vind ik toch een beetje respectloos klinken...
plasser dan maar?
![]()
oftewel ver-kap-te nominatie waarbij Tanja buiten schot blijft...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef muizemeis het volgende:
onze theorie gaat niet wat betreft het niemand stemmen, lees net dat dat niet mag
Gadverdamme, dat heb ik weerquote:
Ja die zouden ze haar af moeten pakken, en meteen chantal aan de haren meetrekken en de deur uit gooien als ze toch bezig zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He wat jammer![]()
![]()
![]()
heb ik weer even geluid........weer die kut oorbellen van dido![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
worst, slurf, babyarmpje, genotsknotsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef Mike1964 het volgende:
Leutert?...Plasser? mwoaaah....nee. Ik heb nog nooit een goed alternatief gehoord...nog meer suggesties?
ontopic: ik vind het nog steeds saai
ongeil!!!quote:
Ik noem 'm Hilti!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:29 schreef Mike1964 het volgende:
Leutert?...Plasser? mwoaaah....nee. Ik heb nog nooit een goed alternatief gehoord...nog meer suggesties?
ontopic: ik vind het nog steeds saai
Er was al eerder die met het idee kwam om de mensen te laten vertellen wie een strafblad had ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef Bocaj het volgende:
Ik snap eigenlijk de lol niet van het aanwijzen van de homo....
vind gewoon pik meestal wel oke?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:31 schreef milagro het volgende:
[..]
worst, slurf, babyarmpje, genotsknots![]()
ik ga Prime Suspect kijken, tot later maar weer
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik noem 'm Hilti!
[afbeelding]
Yeah baby YEAH!
Its Mennoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:31 schreef eborn het volgende:
Aaargh, wie loopt er nou steeds zo te 'ploppen' bij BB!?
gohquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
wat is er nou mis met lul?
ALs een vrouw onder een goeie wip tegen me zegt: ram die lul diep in me...kan ik dat niet respectloos vinden hahahaha
weet je het kan me geen reet schelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vind gewoon pik meestal wel oke?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
[..]
weet je het kan me geen reet schelen
of kont, aars, bips, billen, zitvlak, derriere, kies maar.
laterzzzzz![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |