Je bent van harte welkom hoor, er is nogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:15 schreef muizemeis het volgende:
ooowwwwhhhh !!!!![]()
![]()
dit is belachelijk, ik wil ook zulke lekkere dingen in huis hebben!!
Whiteyquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:46 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
oei das altijd balen. Wat is je teamnaam daar?
Is er geen Brownie-bezorgdienst?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ooowwwwhhhh !!!!![]()
![]()
dit is belachelijk, ik wil ook zulke lekkere dingen in huis hebben!!
Dat heb ik dus met vleesch, geen vlees in huis, Bommie compleet over de zeik!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Gisterenmiddag gekocht. Ik voorzag al een chocolade tekort voor dit weekend
* flugeltje ook in díe tijd van de maand.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor, er is nog
En ik ben ongesteld, dat verklaart de chocoladevoorraad
Ja, echt fantastisch zoals ze wederom de groep een kans geeft. Ze = een heilige!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef wickie het volgende:
Tanja zit zowaar al een paar uurtjes bij de groep, ze heeft zowaar fatsoenlijke kleren aan en ze doet zowaar een beetje aan interactie met de rest van de bewoners..
Zelfde als hier; Jojogirlquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Whitey
En jij?
ONTOPIC: hoeveel mensen zijn er in de dbk geweest (zit Youp te kijken)
ja ik ook, maar heb meestal vooral behoefte aan biefstuk en bietjes enzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom hoor, er is nog
En ik ben ongesteld, dat verklaart de chocoladevoorraad
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef Jojogirl het volgende:
. Ik voorzag al een chocolade tekort voor dit weekend
Ik zit hier bijna te kwijlen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet nu warme brownies met ijs, aardbeien en slagroom
nee maar dan gebeurt er wel iets in het huis om te streamen toch?? *hoop hoop*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ze maken het heus niet vanavond bekend
Ik had lightijs van Hertogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje ook in díe tijd van de maand.
En hier dus chocoladecake en cola light....
Appelstroop? Zit ook lekker veel ijzer in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja ik ook, maar heb meestal vooral behoefte aan biefstuk en bietjes enzo...
Nee zal wel pas weer donderdag zijn in de liveshow ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Ze maken het heus niet vanavond bekend
en die zijn nog lekker ook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij Domino's (Pizzaketen) brownies bij je pizza bestellen als toetje
Opgelost! Pizza wegflikkeren en jij je brownies...nog iemand een probleem?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij Domino's (Pizzaketen) brownies bij je pizza bestellen als toetje
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef muizemeis het volgende:
nee maar dan gebeurt er wel iets in het huis om te streamen toch?? *hoop hoop*
Ze denken dat Bridget vanavond *komt* en dat er een extra uitzending is waarin men gaat vertellen wie de homo is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef jessie het volgende:
En waarom zitten ze zo netjes bij elkaar op de bank. Dit heb ik nog nooit (behalve bij live shows) zo gezien.
niets, het slaat nergens opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Wat is dat toch met ons vrouwen en chocolade???
Ik vind light cola lekkerder dan gewone... En die chocolade heb ik nu gewoon écht nodig... Is een kwestie van leven op dood. (voor mijn man danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had lightijs van Hertogzelfde idiote principe
ook lekker!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef muizemeis het volgende:
ow wacht, heb dadels met monchou!! zo terug!!
geen domino'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Opgelost! Pizza wegflikkeren en jij je brownies...nog iemand een probleem?![]()
Ik denk het haast wel... Als ie héél erg puur is moet het zeker kunnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
*PLOINK!*
Zou je hagelslag gewoon in de magnetron kunnen laten smelten?
Gewoon au bain marie doen, Loederquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef Loedertje het volgende:
*PLOINK!*
Zou je hagelslag gewoon in de magnetron kunnen laten smelten?
alles staat stilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:24 schreef jessie het volgende:
Menno en Linda blijven "hangen"in beeld.
overheerlijke chocolade cake met stukjes chocoladequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zit wel zo lekker mee te lullen, maar wat zijn brownies eigenlijk?
![]()
yepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb geen bewegende beelden op alle 4 streams. Jullie ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |