geinig, ben benieuwd wat het nou gaat worden, wel of geen homoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag muizemeisjeik denk dat het zou kunnen dat ze nu met de homo-nominaties bezig zijn
Ik vind hem weer leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchat
quote:
Youp....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchat
als M&M's koolhdraten zijn, dan jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je ook een koolhydratendieet?
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)quote:
principes moeten zich ook ontwikkelen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Och gut, een rollenspel met Joost en Dido
Ga ff mijn video programmeren voor Van god los (nederland 3, goede film schijnt dat te zijn), en misschien een klein stukje Yoep meepakken
Hoe laat staan ze hier klaar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)
Dat noem ik knabbelen
oowwwhhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)
Dat noem ik knabbelen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:06 schreef Djoj het volgende:
Roel vindur ook geen hol aan...
Varkensfile? Een lange rij varkens?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat noem ik knabbelen
dat is waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:06 schreef Falco het volgende:
Oke het toneelstukje was flauw grappig.
~quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Varkensfile? Een lange rij varkens?![]()
ja dat is dan weer scherpquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Varkensfile? Een lange rij varkens?![]()
Ik eet nu warme brownies met ijs, aardbeien en slagroomquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is ook al brownies aan het bakken![]()
Zal dan idd wel iets vrouwelijks zijn
Heftig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Wickedangel het volgende:
Hier melk.
ik heb dat soort dingen nooit in huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is ook al brownies aan het bakken![]()
Zal dan idd wel iets vrouwelijks zijn
ooowwwwhhhh !!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet nu warme brownies met ijs, aardbeien en slagroom
Gisterenmiddag gekocht. Ik voorzag al een chocolade tekort voor dit weekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb dat soort dingen nooit in huismaar begin daar dus wel spijt van te hebben nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |