hey bedankt hoor, Kelly!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
he tanja heb je last van je caps lock
logisch dat ingrid rustig aan wil doen, zij was de eerste die lag te kotsen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid wil rustig met drinken gaan doen tijdens het feestje
Lieske denkt dat ze alles na afloop weer moeten inleveren, en dat dat dus geen zin heeft.
ze had gevraagd wanneer ze moesten zeggen wie de homo is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Knurkie het volgende:
is Tanja al weer terug of lopen mijn streams zo achter? hier zit ze aan de eettafel
Ik meende haar te horen zeggen, dat ze dacht dat ze zelf het initiatief moesten nemen voor hun homonominatie (woordkeuze van peter6000)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Knurkie het volgende:
is Tanja al weer terug of lopen mijn streams zo achter? hier zit ze aan de eettafel
Nee iemand Tanja noemen getuigt van respect voor je medemens!quote:
Dag muizemeisjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef muizemeis het volgende:
hallo allemaal
Zouden de homo nominatie moeten doen, dat ze daarom naar de dbk moest?
Ik bem voor!! Wij kijken trouwen sook naar Joepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef Loedertje het volgende:
Ze kunnen ook gewoon de hele zondagavondprogrammering deleten en er een *grote BB live avond * van maken
dank je welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef b0ng het volgende:
[..]
ze had gevraagd wanneer ze moesten zeggen wie de homo is.
BB zou wel zeggen wanneer.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee iemand Tanja noemen getuigt van respect voor je medemens!
Ik bedoel zoek me op en draai een drol op de motorkap van m'n auto, teken snorren op de foto's van mijn moeder maar ga me G^$@# geen Tanja noemen.
Wat ben jij laag!
Ze hebben nu normale eten gekregen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
Ff vraagje, hebben ze nog steeds rantsoen van pindakaas, brood en uien?? Vandaag niet gestreamd en uit de streamverslagen kon ik niets halen..
Ow jullie zitten ook Youp te kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Loedertje het volgende:
Wat vieren we met kerst??
De eerste IVF
Nee, ze hebben wel rantsoen, maar wel meer ingrediënten dan alleen pindakaas, brood en uienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
Ff vraagje, hebben ze nog steeds rantsoen van pindakaas, brood en uien?? Vandaag niet gestreamd en uit de streamverslagen kon ik niets halen..
dit deden die twee mediageile sloebers al in week 1!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef Falco het volgende:
De verveling heeft nu duidelijk toegeslagen bij Joost en Dido!
Nee, ze hebben nu een gewoon rantsoen dus koffie thee en gewoon eten alleen net ietsje minder dan bij een luxe-week en natuurlijk geen Alc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |