Ik denk vanwege het 'homo' gebeuren vanavond, ik zou anders ook geen reden kunnen bedenken...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk waarom ze dat op zóndagavond doen????
Nu kunnen de streamers het maar half volgen omdat vrijwel iedereen op maandag weer moet werken. Ik baal daar stevig van eerlijk gezegd..
Ik rook niet, ik drink niet, ik slik enkel sloten Imuran, dan zal het zijn!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat rook jij?
Wat drink jij?
Welke medicaties gebruik jij?
NOU?
Ik bedoelde eigenlijk het feestje van Gordon...Maar ook ik baal van het BB feestje morgenavond. Ik heb eindelijk de hele avond en desnoods de hele nacht de tijd om naar de streams te kijken (vrouw naar congres, kinderen naar een feestje) gebeurt er helemaal geen reet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk waarom ze dat op zóndagavond doen????
Nu kunnen de streamers het maar half volgen omdat vrijwel iedereen op maandag weer moet werken. Ik baal daar stevig van eerlijk gezegd..
Heb je ook een koolhydratendieet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik drink niet, ik slik enkel sloten Imuran, dan zal het zijn!
* Loedertje ook niet en dat zal ook nooit gebeurenquote:Maar, hey, ik ben niet 20 jaar getrouwd!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef Mike1964 het volgende:
@Peter: Youp al aanstaan?
Je kunt hem pas bespreken als je meekijktquote:
* Loedertje dacht dat alle studenten 'snachts shoarma en kebab aten, traditie enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft nog nooit `s nachts shoarma gegeten
Ik kijk toch maar naar de streams nuquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:41 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt hem pas bespreken als je meekijkt
(Hij is best gegroeid nml...)
Schop dan meteen Tanja ff buiten als je daar toch bent...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
Dido en Joost doen weer irri!
DOE DIE FUCKING OORBELLEN AF ANDERS KOM IK ZE UIT JE OREN RUKKEN!!!!!!!!!!
oei das altijd balen. Wat is je teamnaam daar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wij ook maar hij was geript
![]()
Veel plezier![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
Dido en Joost doen weer eens idioot zieke dingen.
Ik vraag me weleens af waarom ze alle DBK momenten niet uitzenden op de streams, iemand enig ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef versabommie het volgende:
Tanja DBK
hoorde je net nog ff :"dag tanja" en vervolgens viel het geluid weg bahbahbah
he tanja heb je last van je caps lockquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
Dido en Joost doen weer irri!
DOE DIE FUCKING OORBELLEN AF ANDERS KOM IK ZE UIT JE OREN RUKKEN!!!!!!!!!!
Om die 1 procent van de kijkers die BB via de streams volgt, te dwingen de tv uitzending te bekijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af waarom ze alle DBK momenten niet uitzenden op de streams, iemand enig idee
hey bedankt hoor, Kelly!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
he tanja heb je last van je caps lock
logisch dat ingrid rustig aan wil doen, zij was de eerste die lag te kotsen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid wil rustig met drinken gaan doen tijdens het feestje
Lieske denkt dat ze alles na afloop weer moeten inleveren, en dat dat dus geen zin heeft.
ze had gevraagd wanneer ze moesten zeggen wie de homo is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Knurkie het volgende:
is Tanja al weer terug of lopen mijn streams zo achter? hier zit ze aan de eettafel
Ik meende haar te horen zeggen, dat ze dacht dat ze zelf het initiatief moesten nemen voor hun homonominatie (woordkeuze van peter6000)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:51 schreef Knurkie het volgende:
is Tanja al weer terug of lopen mijn streams zo achter? hier zit ze aan de eettafel
Nee iemand Tanja noemen getuigt van respect voor je medemens!quote:
Dag muizemeisjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:52 schreef muizemeis het volgende:
hallo allemaal
Zouden de homo nominatie moeten doen, dat ze daarom naar de dbk moest?
Ik bem voor!! Wij kijken trouwen sook naar Joepquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef Loedertje het volgende:
Ze kunnen ook gewoon de hele zondagavondprogrammering deleten en er een *grote BB live avond * van maken
dank je welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef b0ng het volgende:
[..]
ze had gevraagd wanneer ze moesten zeggen wie de homo is.
BB zou wel zeggen wanneer.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee iemand Tanja noemen getuigt van respect voor je medemens!
Ik bedoel zoek me op en draai een drol op de motorkap van m'n auto, teken snorren op de foto's van mijn moeder maar ga me G^$@# geen Tanja noemen.
Wat ben jij laag!
Ze hebben nu normale eten gekregen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
Ff vraagje, hebben ze nog steeds rantsoen van pindakaas, brood en uien?? Vandaag niet gestreamd en uit de streamverslagen kon ik niets halen..
Ow jullie zitten ook Youp te kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Loedertje het volgende:
Wat vieren we met kerst??
De eerste IVF
Nee, ze hebben wel rantsoen, maar wel meer ingrediënten dan alleen pindakaas, brood en uienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
Ff vraagje, hebben ze nog steeds rantsoen van pindakaas, brood en uien?? Vandaag niet gestreamd en uit de streamverslagen kon ik niets halen..
dit deden die twee mediageile sloebers al in week 1!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:55 schreef Falco het volgende:
De verveling heeft nu duidelijk toegeslagen bij Joost en Dido!
Nee, ze hebben nu een gewoon rantsoen dus koffie thee en gewoon eten alleen net ietsje minder dan bij een luxe-week en natuurlijk geen Alc.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:54 schreef Djoj het volgende:
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchatquote:
geinig, ben benieuwd wat het nou gaat worden, wel of geen homoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag muizemeisjeik denk dat het zou kunnen dat ze nu met de homo-nominaties bezig zijn
Ik vind hem weer leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchat
quote:
Youp....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchat
als M&M's koolhdraten zijn, dan jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je ook een koolhydratendieet?
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)quote:
principes moeten zich ook ontwikkelen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Och gut, een rollenspel met Joost en Dido
Ga ff mijn video programmeren voor Van god los (nederland 3, goede film schijnt dat te zijn), en misschien een klein stukje Yoep meepakken
Hoe laat staan ze hier klaar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)
Dat noem ik knabbelen
oowwwhhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)
Dat noem ik knabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |