geinig, ben benieuwd wat het nou gaat worden, wel of geen homoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dag muizemeisjeik denk dat het zou kunnen dat ze nu met de homo-nominaties bezig zijn
Ik vind hem weer leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchat
quote:
Youp....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een soort "Wat kijken we met z'n allen met de BB streams op de achtergrond" slowchat
als M&M's koolhdraten zijn, dan jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je ook een koolhydratendieet?
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)quote:
principes moeten zich ook ontwikkelen toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
Och gut, een rollenspel met Joost en Dido
Ga ff mijn video programmeren voor Van god los (nederland 3, goede film schijnt dat te zijn), en misschien een klein stukje Yoep meepakken
Hoe laat staan ze hier klaar?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)
Dat noem ik knabbelen
oowwwhhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah ziehier het verschil tussen mannen en vrouwen. Ik heb een halve kilo varkensfile in stukken gesneden en met satekruiden gemarineerd voor over een uurtie ofzo :-)
Dat noem ik knabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |