flink offtopic: voor ik het systeembeheer ensjit inging heb ik in de bouw als elektrikus gewerkt, en ik was echt helemaal dwaas van die hilti. Het scheelde erg weinig of ik had nu met een tatoo van een hilti te-10 op m'n arm gelopenquote:
wa?quote:
Ben ik net effe te nuchter voor...hangt ook van de situatie af...maar als iemand dat roept schiet ik meestal in de lach...Wat ook wel leuk is natuurlijk, ik hou wel van een humoristische wip.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
wat is er nou mis met lul?
ALs een vrouw onder een goeie wip tegen me zegt: ram die lul diep in me...kan ik dat niet respectloos vinden hahahaha
je bent goed getraind zeg!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
wa?
ontopic: ze zijn onderhand klaar met stemmen, roel is weer naar de dagboekkamer om een hint te vragen!
Hints? Klinkt als...?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
wa?
ontopic: ze zijn onderhand klaar met stemmen, roel is weer naar de dagboekkamer om een hint te vragen!
Als je een doodswens hebt dan moet je langskomenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Mits je niet lesbisch bent hoeft dat geen probleem te zijn
alsof ze iemand de kast uit gaan jagenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: het is wel fijn als je zelf weet wanneer je je comming out moet hebben
ik denk wel dat er enig overleg met de homo in kwestie is geweest eigenlijk..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal: het is wel fijn als je zelf weet wanneer je je comming out moet hebben
Wanneer schikt het?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:40 schreef Loedertje het volgende:
Als je een doodswens hebt dan moet je langskomen
Mooi, dan kan ik met een gerust hart naar de kroegquote:
BB beveelt dat toch...?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:43 schreef muizemeis het volgende:
slaat nergens op, alsof de bewoners nog zo lang geheim kunnen houden op wie ze gestemd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |